AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Max 12% brah, op deze fotos is het niet te zien, maar toen we in zwolle trainde waren duidelijk lijnen zichtbaar bij je delts en borst.
 
Procentje of 11-12 denk ik.

Hm, thx voor u observatie!

Ik denk ook idd rond de 12%, ik ben net iets droger en zit op 11% dus dat kan wel kloppen

Ok thx. Wel netjes hoor 11% bij je stats. Heb je ervoor gecut of?

Max 12% brah, op deze fotos is het niet te zien, maar toen we in zwolle trainde waren duidelijk lijnen zichtbaar bij je delts en borst.

Dat is waar, als iemand foto's maakt kan ik ook even side tricep doen dat vind ik zelf wel epic, moet me buik wel platter :roflol:
 
Hm, thx voor u observatie!



Ok thx. Wel netjes hoor 11% bij je stats. Heb je ervoor gecut of?



Dat is waar, als iemand foto's maakt kan ik ook even side tricep doen dat vind ik zelf wel epic, moet me buik wel platter :roflol:

kan je niet keer ff in de avond trainen samen met vito? kan hij mooi pics na afloop maken
 
Ben geen homo, beetje pics maken van elkaar :roflol:
lol j/k

Nee ziet er goed uit bra, abs komen al door, je hebt wel goede aanleg voor aesthetic abs denk ik als je wat droger staat.
 
kan je niet keer ff in de avond trainen samen met vito? kan hij mooi pics na afloop maken

In! :o

Thx, Vito train mijn abs nooit.

Las vandaag post van wazzup, waarbij hij zei dat ontwikkelde abs al bij 12% zichtbaar zijn en niet ontwikkelde bij 10% pas goed. Train jij ze wel dan?
 
Ja doe vaak leg raises laatste tijd, komen ze wat eerder door bij een iets hoger vetp. inderdaad
 
Ok thx. Wel netjes hoor 11% bij je stats. Heb je ervoor gecut of?

Nope, alleen een cleanbulk.
Ben van nature namelijk al vrij droog. VP is nooit boven de 12 geweest
 
We kunnen binnenkort wel samen trainen ofzo, misschien dit weekend al wel
ben alleen tiefus druk met juridisch advies voor JVC schrijven, wat een geauwehoer is dat zeg :mad:
 
Benen en Schouders

front squat
3x5x60

leg press
12x240
8x260
6x280

romanian deadlift
12x80
2x8x100

- calf raises

db shoulder press
8x22
8x24
8x26 (-2 spotter)

db side raises
12x12
12x14
10x16

db lateral raise
3x12x12

Comment:
FS nice, volgende week 4kg verhogen. Zolang die niet afglijd gaat het makkelijker. Leg press viel dit keer tegen. Triceps waren nog niet hersteld, dus had iets meer moeite met db press. Dips is denk ik voldoende op tricepdag. RDL moet ik weer even inkomen.

Weinig oefeningen voor benen, maar dit moet voldoende zijn voor massa/krachtbehoud en/of winst volgens richtlijnen van Martin Berkhan en Fierce. Had zelf geen voldoening, geen pomp of iets dergelijks.

Ik trilde wel vervelend tijdens training, had enkel 100gr havermout met whey en een banaan gegeten (als experiment).
 
je begint sterkt te worden machete! 10 x 16 kg side raises op `t eind:)
 
Lijkt me ook meer dan voldoende dit voor benen.. ik ben altijd aardig gesloopt na een deadlift en squat vorm..

Aardig volume gedraaid op de schouders..
 
Nice training met zo weinig voeding vooraf brah! side raises gaan hard :D Merk je ondertussen dat cut met IF beter gaat dan toen je nog aan carb cycling deed?
 
je begint sterkt te worden machete! 10 x 16 kg side raises op `t eind:)

Thx bart.

Lijkt me ook meer dan voldoende dit voor benen.. ik ben altijd aardig gesloopt na een deadlift en squat vorm..

Aardig volume gedraaid op de schouders..

Energievreters zijn het! Ja, op de raises wel inderdaad, maar dat vind ik heel fijn.

Nice training met zo weinig voeding vooraf brah! side raises gaan hard :D Merk je ondertussen dat cut met IF beter gaat dan toen je nog aan carb cycling deed?

Haha normaal eet ik nog 2 volkoren broodjes met kipfilet en wat wortels oid, enkel banaan is vast voedsel. Havermout is gemalen en drink ik zo weg.

Ik durf het niet te zeggen, eind weekend ben ik 2 weken bezig met IF. Ik kan wel zeggen dat ik in de ochtenden energieker ben en qua eiwitten ben ik wat lager gaan zitten dus neem weinig whey shakes meer soms casseine. Op trainingsdagen kost het wel enige inspanning om zoveel weg te werken, maar daar begin ik aan te werken vandaag had ik een refeed en voelde tijdens het eten paar keer maagzuur opkomen haha. Verder is het fijn niet steeds om de 2u eten te voorbereiden, niet druk maken om kwark voor het slapen gaan en enkel clean, complex carbs binnen te hebben. Trainingen zijn ook iets energieker, maar misschien komt dat door pre/w.

Voeding, refeed:
- 100gr havermout, 30gr whey, banaan, pre/w: 1,5 scoop jack 3d
- postw: 60gr WMS, 5gr peptopro
- 120gr havermout , 40gr whey, 4 krentenbollen (240gr), blik tonijn met ananas
- 120gr basmati rijst, 200gr kipfilet, 500gr kwark met kaneel

Zal wel tussen de 450-500gr carbs zitten. Genoeg denk ik voor refeed?
 
Zo veel mensen die zich tegenwoordig bezig houden met frontsquat, of ligt dat aan mij? :D
Kan er zelf iig de ballen van :mad:
 
Ik kijk stiekem altijd ff hier, leuk om te volgen ^^
jammer dat je niet meer bij ACLO zit want we zouden nog een keer samen he! :D
 
Zo veel mensen die zich tegenwoordig bezig houden met frontsquat, of ligt dat aan mij? :D
Kan er zelf iig de ballen van :mad:

Haha, zie het ook vaak langskomen. De redenen voor mij zijn: kan heel diep zonder bolling van onderrug, minder last van knieën en voel nauwelijks pijn in mijn lies meer. Voor beenontwikkeling maakt het niet zoveel uit volgens ergogenics is back squat niet superieur aan front. Ze zijn allebei hetzelfde. Misschien moet jij het eens proberen, in 't begin sukkelde ik ook met techniek, want je zit al tijdje bij die 100kg vast ook voor je vakantie.

Ik kijk stiekem altijd ff hier, leuk om te volgen ^^
jammer dat je niet meer bij ACLO zit want we zouden nog een keer samen he! :D

Haha, is niet erg! True, kom anders volgend jaar ook hier. Maar bevalt het nog steeds daar, ben je die db's en apparaten ondertussen niet ontgroeit? Gezien je laatste pics ben je shredded, wat spiermassa gewonnen nog?
 
Doe je ook front squat in die pannatta plate machine? Is echt goed hoor
 
Doe je ook front squat in die pannatta plate machine? Is echt goed hoor

Nee, doe geen back squat en hack squat meer daarmee verdoete ik echt mijn knieen heb ik gemerkt. Misschien dat ik in de bulk een poging waag op back squat, front squat werkt ook assisted. Alhoewel leg press, front squat en lunges meer dan voldoende zijn voor mij.

Ik ben ook van, het liefst alles met dumbbells en/of barbells, compounds.
 
Nee geen hack squat, dat is dat ding rechts naast de leg press, ik bedoel die met die kussentjes :D Is ook gewoon een compound movement hoor, alleen je hebt die k*tstang niet op je sleutelbeen en iets meer assist misschien, als we samen gaan trainen laat ik wel keer zien wat ik bedoel, had laatst nog 8×140 daarop, heb je echt wel spierpijn bra
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven