AndroidHealthClinic

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Ik heb ook crack gebruikt en eigenlijk was alleen de eerste keer dat ik het spul gebruikte een echte kick! De focus die ik er van kreeg was echt sick. Had een zware schoudertraining achter de rug en begon toen aan me benen. Mensen zaten tegen mij te praten maar ik kon alleen maar vooruit staren en me vol concentreren op de leg extension. Dat was wel echt een vreemd moment.
Echter de tweede keer al voelde ik niets meer van het supplement en heb ik het weggegeven aan een maat van me. Kortom, een duur goedje wat mij betreft. Ik moet er wel bij zeggen dat dit bij mij voor de meeste pre workout boosters geldt. Het effect is er gewoon snel vanaf wat erg jammer is en onontkoombaar.
 
mijn personelijke ervaring met crack:
heb het al 3 potten gebruikt vind het super spul eigenlijk ook best verslavend
word er erg aggressief/opgefokt van waardoor ik meer zin heb om te trainen ook merk ik wel dat je er ook zenuwachtig/alert van word en het klopt dat je idd
meer gaat zweten tijdens je training ook de tintelinge die je in je gezicht voelt is een teken dat die inslaat bij mij. ik gebruik maar 1 schep soms anderhalf elke ochtend op nuchtere maag zodat die
vrijwel altijd inslaat en als ik het niet sochtends neem lig ik 3 uur wakker in me bed zonder te kunnen slapen. dus een tip neem het sochtends 1schep voordat je heb ontbeten. en misschien later op de dag voordat je gaat trainen nog een schep.

ik geloof ook best dat het deels geestelijk werkt want word er soms idd ook depressief van wat ik net bij iemand anders ook las.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 18:18 ----------

ook heb ik gemerkt dat ik veeeel meer moeite heb om aan te komen zolang ik crack gebruik.
dus als je wil afvallen raad ik crack ook aan.
 
mijn personelijke ervaring met crack:
heb het al 3 potten gebruikt vind het super spul eigenlijk ook best verslavend
word er erg aggressief/opgefokt van waardoor ik meer zin heb om te trainen ook merk ik wel dat je er ook zenuwachtig/alert van word en het klopt dat je idd
meer gaat zweten tijdens je training ook de tintelinge die je in je gezicht voelt is een teken dat die inslaat bij mij. ik gebruik maar 1 schep soms anderhalf elke ochtend op nuchtere maag zodat die
vrijwel altijd inslaat en als ik het niet sochtends neem lig ik 3 uur wakker in me bed zonder te kunnen slapen. dus een tip neem het sochtends 1schep voordat je heb ontbeten. en misschien later op de dag voordat je gaat trainen nog een schep.

ik geloof ook best dat het deels geestelijk werkt want word er soms idd ook depressief van wat ik net bij iemand anders ook las.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 18:18 ----------

ook heb ik gemerkt dat ik veeeel meer moeite heb om aan te komen zolang ik crack gebruik.
dus als je wil afvallen raad ik crack ook aan.
hmm, heb het nog nooit gebruikt maar misschien eens een potje bestellen denk ik :D
 
zo weer ff een pot crack besteld na dat ik 4 potten unleash v3 er door heen geknald heb laatste 9 maanden. Werkte na de 3e pot totaal niet meer en ging er alleen nog maar harder van schijten.

Nu met crack gaat trainen meteen weer lekker. Voorlopig dus weer ff crack al zal ik daar op een gegeven moment ook wel weer tollerant voor worden :mad:
 
Nou als die unleash een goed schijtmiddel is ga ik deze even proberen :)
 
Back
Naar boven