XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb nu met een char blacksmithing geleveld, en heb nu full deadra armor...
Jezus wat ziet dat er vet uit !

Zit te denken om ook dragon armor te skillen en te maken, maar ziet er veel minder cool uit.
Iemand ervaring met dragon ten opzichte van deadric armor?
Maakt niet meer zo heel veel uit denk ik?

is light, daedric is heavy
 
Ah thx, dan ben ik blij dat ik het niet geskillt heb !
 
is light, daedric is heavy

dragon armor zijn 2 versies van.

in theorie is deadric sterker, maar de armor cap haal je te vlug, dus maakt het weinig uit(tenzij je low skilllvl hebt)

ben van gisteren opnieuw begonnen, in 1 ruk eindelijk mage quest chain uitgedaan, redelijk matig.
 
Alle questlines zijn een beetje matig imo
 
dark brotherhood was epic.
 
Vond persoonlijk thieves guild quest line beter dan dark brotherhood.
Mage questline was minste.
 
Vorige week heb ik skyrim wel uitgespeeld. Vrijwel alle questen gedaan, 49/50 achievments.
Eigenlijk zou ik 50 achievments moeten hebben maar er is een achievment die je mis kan lopen, dat is die met 15 deadric questen.
Vanaf 11 nov tot februari wekelijks wel gespeeld heb dr dus wel 120 uur in zitten.
 
Vorige week heb ik skyrim wel uitgespeeld. Vrijwel alle questen gedaan, 49/50 achievments.
Eigenlijk zou ik 50 achievments moeten hebben maar er is een achievment die je mis kan lopen, dat is die met 15 deadric questen.
Vanaf 11 nov tot februari wekelijks wel gespeeld heb dr dus wel 120 uur in zitten.

Waarom zou je die mis moeten kunnen lopen dan? Ik mis een trophy omdat er een questline bij mij gebugged was, en daardoor heb ik ook wat andere laten zitten, doe ik wel weer een keer.

Die 120 uur had ik er al na anderhalve maand opzitten.
 
Maar weer eens een beetje begonnen met spelen, de 1 na de andere glitch, echt waardeloos.
 
Was na 30 uur gestopt met skyrim, was goed spel maar ik wachte liever op mods die het spel verbeteren.

De sdk is al enkele weken uit, nog ff w8en en ik ga er weer tegenaan. :) Leuk dat beteshda ook een mod gemaakt heeft, ziet er leuk uit.
 
Heb nu volgens mij ook alle main questlines uitgespeeld. Mainquest was niet bar interessant eigenlijk. Thieves guild was wel goed te doen, alleen het laatste stukje waar je van alles moet doen om guild master te worden was irritant uitgerekt. Dark brotherhood was wel ok, vooral eerste keer als je met dat lijk de kist in stapt :P
Companions stelt weinig voor, en weerwolf zijn is voornamelijk irritant omdat je zo kwetbaar bent vergeleken met normaal. Mages guild vond ik het minste.

Het is allemaal wel leuk om te doen, maar achteraf toch niet het epische gevoel dat ik hoopte. Ze lijken in mijn ogen nogal abrupt te eindigen. Maar het is zeker een van de betere spellen die ik over de jaren heb gespeelt. Dikke aanrader. 65 uur aan besteed, dus itt de gemiddelde game krijg je veel waar voor je geld. Zeker kopen. Heb trouwens in totaal 160x gesaved zag ik. Vreemde is dat ik niet 1 keer een bug ben tegengekomen (x360)

Edit: oh ja, toch 1. Als je die draak moet roepen spawnde die jarl niet goed ofzo. Na reload savegame deed ie het wel goed.
 
Ha, die Companions questline, ik vermaakte me echt en dacht dat ik wel bijna op de helf zou zitten bij de laatste quest. Ik dacht dat je pas na een bepaalde quest een optie kreeg om weerwolf te worden wanneer je wilt, blijkt het gewoon een spell te zijn die al ergens in een menuutje staat.

Wel jammer dat die questlines eigenlijk te snel voorbij zijn, ik vind de quests om ergens Jarl te worden meestal leuker om te doen.
 
Ben benieuwd of er nog een uitbreiding komt voor Skyrim.
 
Blijf maar doodgaan als ik whithrun inga voor de eerste x is pas de 2 de missie snap niet dat het nu al zo moeilijk is, iemand tips?
 
Back
Naar boven