AndroidHealthClinic

Guts Forever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thx jongeleerd, en thx voor het feit dzt mijn 1000ste comment geen deel uitmaakt van de DBZ discussie hierboven :D (een nutteloze discussie trouwens aangezien ik Goku ben en niet die gay ass Krillin), Powercleans worden wel een pak trager de laatste tijd maar sinds ik ze aan het begin van de workout zet gaan ze wel beter toch.

Ik ga vandaag licht squatten en proberen de 5x67.5 op de MP te halen, ik zit nu in de bib van het school omdat het internet thuis plat ligt, dus ik weet niet wanneer ik mijn training kan posten maar als alles goed zit heb ik vandaag een nieuwe 5rm op de MP :)
 
Op naar de BW strict press !
 
zou nog voor de vakantie moeten lukken, een echte mijlpaal fo sho!! zolang mijn trollgewicht maar geen rare sprongen opeens maakt :D
 
OMFG!@@@@ 1000ste post :D

en idd, weeg je nog steeds 80kg? weinig man...

ohh wacht, je bent midget :trollface:
 
Midgets will rule the world jongeleerd!
 
thx jongeleerd, en thx voor het feit dzt mijn 1000ste comment geen deel uitmaakt van de DBZ discussie hierboven :D (een nutteloze discussie trouwens aangezien ik Goku ben en niet die gay ass Krillin), Powercleans worden wel een pak trager de laatste tijd maar sinds ik ze aan het begin van de workout zet gaan ze wel beter toch.

Ik ga vandaag licht squatten en proberen de 5x67.5 op de MP te halen, ik zit nu in de bib van het school omdat het internet thuis plat ligt, dus ik weet niet wanneer ik mijn training kan posten maar als alles goed zit heb ik vandaag een nieuwe 5rm op de MP :)

Dan ben ik gohan :trollface: Toch tot het stuk waarbij cell verslagen word:D
 
wat is je facebook trouwens Guts? Kan ik je mee uitnodigen voor het event @woopyland. Of voeg mij toe @ Philip Warrens.
 
yoo iedereen, kzit nog steeds zonder internet dus heb niet kunnen loggen of online komen, de trainingen van woensdag en vrijdag waren een complete ramp, geen flauw idee waarom heb 4x67.5 MP gehaald dus weer geen nieuwe 5rm, en heb zelfs op de squat geen nieuwe 1rm gezet :D echt ongelooflijk dus nog steeds geen 140kg squat (volgens mij had ik gezegd dat ik mijn veersluiter ging opeten als ik de 140 niet haalde :D)

Daarbovenop heb ik ook de 6x6 bench niet gehaald met een fail in de voorlaatste set. Ik denk dat ik iets te hebberig en iets te overenthousiast ben geweest, ik heb fouten gemaakt en leer er ook uit, een press is geen squat dus hoe hard je ook duwt, je kunt niet zulke progressie maken als met de squat of DL

Anywayz ik zat wel eventjes diep na die trainingen (tis ook net uit tussen mij en mijn vriendin deze week) maar ik heb alles kunnen plaatsen goe nagedacht en heb al lang terug nieuwe energie gevonden om door te gaan, no way dat ik ooit opgeef :)

ik ga gewoon nog vier weken doorknallen en proberen in week 4 een matige PR te zetten zodat ik toch nog iets bereik voor ik op vakantie ga, ik zal de trainingen wel posten als ik terug internet heb thuis.

PS: DIe max fail op de squat leek mij gewoon omdat het mijn dagje niet was, ik WEET dat de 140 erin zit dus ik ga ze nog wel eens proberen.

PPS: Ja ik weeg nog altijd een stabiele 80 en op zich vind ik dat nog goed :D ik zal ooit ng wel bijkomen maar nu zit dat nog wel snor.
 
Laatst bewerkt:
met die easy 2x2x135kg zit 140kg er ook wel in joh, op een goede dag pak je 'm! als het privé k*t is is het ook moeilijker natuurlijk.
komt wel weer.

vergeet niet, 4 plate squat einde van het jaar hé!
 
Ups en downs in de training zoals in het leven, shit happens. Vid van die veersluiter, mss toch eerst op smaak brengen, anders zal het moeilijk worden.

En als je echt voelt dat snel kracht verliest is een deloadje zeker op z'n plaats
Vergeet niet russian squat cycle vergt wel wat herstekvermogen.

Grtz
 
we've all been there brah :) en als de mind niet goed zit, gaan de traininge sowieso ook niet... succes met de squatz0r !
 
Je hebt zojuist de belangrijkste vooruitgang van je leven gemaakt: de realisatie dat je geen supermens bent en een programma afwerken niet automatisch het 'beloofde' resultaat geeft. Snap je nu wat ik bedoel in onze discussie bij Ironguru? Wendler is echt zo gek nog niet. Slow but steady!
 
Guts forever brah
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Shit happens, goed dat je blijft doorgaan. En met jouw gewichten kan het niet anders dat je een gespierd lichaam hebt, de chickies zullen wel voor je vallen:p
no homo
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Guts
fry.png
+1 until further notice
 
thx all :D ik moet idd leren om soms een stapje terug te zetten, maar in week 5 van het schema voelde ik me nu net zo awesome dat ik overmoedig wordt, maar ja daarom slaat de vermoeidheid nog harder toe in week 6 :D vandaag nog eens trainen en kijken wat dat geeft!
 
hier zijn trouwens de 2 trainingen van vorige week woensdag en vrijdag:

WOENSDAG


SQUAT
5x5 60

MILITARY
5x37,5
5x45
5x52,5
5x60
4x67,5

feeling zat goed maar kwenie, wou gewoon niet lukken :)

VRIJDAG


SQUAT

opwarmen

fx140
fx140

de groove zat er ECHT ni in, deze vrijdag probeer ik nog eens mss, en anders laat ik het maxen gewoon voor wat het is.

BENCH PRESS

6x92.5
6x92.5
6x92.5
6x92.5
5x92.5

Had dus een 6x6 92.5 moeten worden :)

POWERCLEAN

3x50
3x57,5
3x65
3x72,5
5x82,5

PC was het enige dat wel ging, maar wel epic traag

straks de training van vandaag!!
 
Laatst bewerkt:
BENCH PRESS

6x62.5
6x62.5
6x62.5
6x62.5
5x92.5

Had dus een 6x6 92.5 moeten worden :)

dus gij voelde niet dat ge met 30kg minder aant benchen waart :rolleyes:
 
lol fixed :D
 
Back
Naar boven