Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Extended mags komt op as val na de patch ja, maar je moet er wel 200kills mee hebben om dat te unlocken en die heb ik ondertussen al gedaan, maw ik heb de extended mags als de patch uit komt.

Als je wat info mocht hebben over DLC, ik ben ook wel benieuwd :D

Ik denk niet dat 't zo werkt, die 200 kills mag je gewoon opnieuw halen, of dacht je dat bij het starten van het spel ineens de mededeling komt dat je extended mags geunlocked hebt.

---------- Post added 7 March 2012 at 17:19 ----------


Normaal ben ik niet van de DLC's en vind ik het geldklopperij, maar ben er nu wel blij mee.

Ik begrijp dus dat we geen nieuwe maps krijgen? Dat is wel zonde.
 
Ik denk niet dat 't zo werkt, die 200 kills mag je gewoon opnieuw halen, of dacht je dat bij het starten van het spel ineens de mededeling komt dat je extended mags geunlocked hebt.
Wat hij zegt (Rybeara) klopt wel.

Had eerst ook met co-op iets van 350,000 punten en nog niet alles unlocked, later met een patch werd het totaal aantal benodigd punten lager gemaakt en had ik zomaar alles al unlocked.

Edit: Jawel Realist, lees maar iets verder door op die link.. "biggest map ever created in battlefield series". die CQC DLC heeft 10 nieuwe wapens en 4 nieuwe maps dacht ik, de DLCs daarop hebben ook weer een nieuwe map / voertuigen, dacht ik.
 
Ik denk niet dat 't zo werkt, die 200 kills mag je gewoon opnieuw halen, of dacht je dat bij het starten van het spel ineens de mededeling komt dat je extended mags geunlocked hebt.

Natuurlijk werkt dat zo :)
Bij de vorige patch hadden ze de punten van de co ops verlaagd om wapens vrij te spelen. Na de patch had ik in eens 3 wapens die ik voordien nog moest unlocken.

Denk je dat ik al mijn kills ineens kwijt ben ofzo...
 
Natuurlijk werkt dat zo :)
Bij de vorige patch hadden ze de punten van de co ops verlaagd om wapens vrij te spelen. Na de patch had ik in eens 3 wapens die ik voordien nog moest unlocken.

Denk je dat ik al mijn kills ineens kwijt ben ofzo...

Nee maar vond het gewoon vreemd, dan heb je dus dalijk misschien een hele waslijst wat je unlocked en behaald hebt zonder dat je 't weet.

Anyway, ik weet nu al zeker dat AS VAL favoriet wordt voor iedereen en zwaar overpowered gaat worden, zelfs als ik soms mis en ik raak iemand op 't nippertje gaat ie al dood neer, enige nadeel van dat wapen is die 21 kogels, maar dat is dalijk dus geen issue meer.
 
De AS Val wordt ook wel generfd hoor. Minder accuraat tijdens het lopen en meer recoil dacht ik
 
De A-91 blijft het beste wapen, dat je die al zo vroeg krijgt is echt onbegrijpelijk.
 
De A-91 blijft het beste wapen, dat je die al zo vroeg krijgt is echt onbegrijpelijk.

Vind persoonlijk deze veel fijner:

MG36, veel kogels + hoge rate of fire en redelijke recoil..

Auto Fire Yes
Single Shot Fire No
Burst Fire No
Rate Of Fire 750
Ammunition 100 [5.56x45mm NATO]

xp1_mg36.png
 
m16a1 verkies ik voor de engineer, snellere reload en vrij accuraat.
Ik heb met alle engineer wapens al gespeeld, ben laatste kills aan het halen met de scar nu, moet nog 1 scoop unlocken.

Ik ga blij zijn als die frags, mav en famas generfed zijn :p
Gisteren een potje metro waar 10 van de 12 tegenstanders USAS frags gebruikte. Ik zat aan de russische kant, dus we hadden map voordeel, maar we konden B niet houden en hielden enkel A. Ben er wel als MVP uitgekomen met 25-6. Paar keer door geraakt, direct naar C om dat te capturen en ons tijd te gunnen om B te heroveren, maar die random noobs werkte niet goed mee :(

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 17:40 ----------

Vind persoonlijk deze veel fijner:

MG36, veel kogels + hoge rate of fire en redelijke recoil..

Auto Fire Yes
Single Shot Fire No
Burst Fire No
Rate Of Fire 750
Ammunition 100 [5.56x45mm NATO]

http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/items_512x308/xp1_mg36.png?v=380

Die is idd wel fijn ja :)
Gebruikte meestal suppersor grip en holo sight, met dit wapen.
 
m16a1 verkies ik voor de engineer, snellere reload en vrij accuraat.
Ik heb met alle engineer wapens al gespeeld, ben laatste kills aan het halen met de scar nu, moet nog 1 scoop unlocken.

Ik ga blij zijn als die frags, mav en famas generfed zijn :p
Gisteren een potje metro waar 10 van de 12 tegenstanders USAS frags gebruikte. Ik zat aan de russische kant, dus we hadden map voordeel, maar we konden B niet houden en hielden enkel A. Ben er wel als MVP uitgekomen met 25-6. Paar keer door geraakt, direct naar C om dat te capturen en ons tijd te gunnen om B te heroveren, maar die random noobs werkte niet goed mee :(

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 17:40 ----------



Die is idd wel fijn ja :)
Gebruikte meestal suppersor grip en holo sight, met dit wapen.

Accuraatheid is toch hoe snel de kogels achter elkaar eruit komen? Of is dit hoe het wapen stil blijft als je schiet.

Iig vind die silencer maar niks, vind de nadelen ervan sterker dan de voordelen.
 
Kan je die voor elke class gebruiken dan? En hoeveel kogels zitten er in een clip?

Nee dat niet, alleen support (is wat ik voornamelijk speel)

In de clip zitten 100kogels, zoals ik in mn vorige post al melde.
 
Enkel 100 als je extended mags erop gebruikt, ik verkies persoonlijk supressor, hij reload redelijk snel (toch in vergelijking met de andere LMG's). Ik ben graag stealthty :p
 
Enkel 100 als je extended mags erop gebruikt, ik verkies persoonlijk supressor, hij reload redelijk snel (toch in vergelijking met de andere LMG's). Ik ben graag stealthty :p

Vind persoonlijk dat je daar vrij weinig aan hebt, is het eigenlijk zo dat als je supressor hebt dat je op de radar niet gezien word?
 
yup :)
Voor mij is dat vrij belangrijk, ik gebruik het op de meeste guns eigenlijk.
Als je vaak in groepjes loopt en iemand gebruikt het niet is het idd nutteloos.
Ik ben iemand die vaak flankt en dan is dat echt wel handig.
Het verlaagd je recoil ook wel wat, maar recoil kan je wel onder de knie krijgen als je een tijdje met een gun speelt.
 
Speelde tot nu toe eigenlijk nooit met suppressor maar ik pakte laatst de Ak-74M of RPK-74M op die een demper had en dat ging me goed af, ze hebben geen idee waar vandaan ze beschoten worden. Gister met de KH2002 (1 van m'n fav.) + demper op Karkand en dat ging ook lekker.
 
Speel ook altijd m16a3 met demper, erg fijn.
 
Vind persoonlijk dat je daar vrij weinig aan hebt, is het eigenlijk zo dat als je supressor hebt dat je op de radar niet gezien word?

yup :)
Voor mij is dat vrij belangrijk, ik gebruik het op de meeste guns eigenlijk.
Als je vaak in groepjes loopt en iemand gebruikt het niet is het idd nutteloos.
Ik ben iemand die vaak flankt en dan is dat echt wel handig.
Het verlaagd je recoil ook wel wat, maar recoil kan je wel onder de knie krijgen als je een tijdje met een gun speelt.

WHOAAA! :eek:

Is dat echt zo?? De meeste van mijn kills maak ik omdat ik de poppetjes op de radar zie... Dat wordt dus meteen naar silencer wisselen voor mij.

Wtf, zoveel dingen die ik nog niet weet.

---------- Post added 7 March 2012 at 20:04 ----------

Dit is dus ook zo als je alleen rond loopt en je schiet niet? Dan blijf je ook onzichtbaar?
 
Wow dat wist ik niet toch maar eens supressor gaan gebruiken dan thnx!
 
Back
Naar boven