Klopt ook, maar BF3 Vanilla zit al vol met CQB maps. BF3 is gewoon een uitermate grote teleurstelling voor mij, en voor velen die vorige titels gespeeld hebben. De community vraagt om grote open maps, met voertuigen, een groot aantal vlaggen en een echt battlefieldgevoel zoals je gewend bent van vorige games. En waar komt DICE mee aanzetten? Een kantoorgebouw om in te vechten. :/
CoD spelers blijven toch CoD spelen.. waarom? Omdat die game gewoon blijft doen waar het goed in is, en geen drastische veranderingen invoert dat het hele genre overhoop haalt! Jammer dat BF daar een graantje van mee wilt pikken.. een hoop fans zitten helemaal niet op zo'n corridor egoshooter te wachten.
'lowering the threshold' FU DICE
Oja, en het feit dat deze DLC eerder uitkomt zal betekenen dat ie meer gespeeld zal worden. Tegen de tijd dat Armored kill uitkomt, is de playerbase vast nog verder geslonken. Armored kill zal dan minder verkopen en minder gespeeld worden waardoor DICE denkt - 'goh, ze hebben liever kleine cluster**** maps. Laten we helemaal geen grote maps meer maken, en misschien zijn de voertuigen ook overbodig'. Metro word ook het meest gespeeld als we zo naar onze stats kijken. Men vindt dat echt de leukste map! (Het word vooral gespeeld voor statpadding, omdat het lekker makkelijk punten scoren is. En zo vernken ze het ooit unieke, dynamische BattleFIELD. De enige FPS die mij altijd heeft kunnen boeien.
Alle games hadden altijd een perfecte mix van vehicle combat, close quarters en longe range OP EEN MAP. BIJNA ELKE MAP! Het was allemaal afhankelijk waar je je als speler bevond of naartoe bewoog. Nu proberen ze alles in stukjes te hakken en los te verkopen. WTF
and yes, i mad