MuscleMeat

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

BattleFIELD komt met DLC genaamd Close quarters.. oh the irony.

Stukje gameplay liet alleen een kantoor zien, rondrennen in een kantoor is toch geen battlefield meer.. en als Armoured kill uitkomt, is er dan nog wel iemand om het mee te spelen lol..

De eerste DLC en patch staan gepland voor juni. :') super monster extreme agressive DLC!
 
Is gewoon enemy explosive, als je die kapot maakt krijg je wel wat puntjes. Net als met MAV enz

Ja duh, maar niet 200 punten

---------- Post added 8 March 2012 at 12:43 ----------

BattleFIELD komt met DLC genaamd Close quarters.. oh the irony.

Stukje gameplay liet alleen een kantoor zien, rondrennen in een kantoor is toch geen battlefield meer.. en als Armoured kill uitkomt, is er dan nog wel iemand om het mee te spelen lol..

De eerste DLC en patch staan gepland voor juni. :') super monster extreme agressive DLC!

Denk dat ze voornamelijk nog meer willen concurreren met CoD, en gelijk hebben ze.

Ook heel irritant dat je sommige CoD mensen niet kan overhalen Battlefield te halen, of dan zeggen ze dat ze em halen en doen ze 't niet.
 
BattleFIELD komt met DLC genaamd Close quarters.. oh the irony.

Stukje gameplay liet alleen een kantoor zien, rondrennen in een kantoor is toch geen battlefield meer.. en als Armoured kill uitkomt, is er dan nog wel iemand om het mee te spelen lol..

De eerste DLC en patch staan gepland voor juni. :') super monster extreme agressive DLC!


usas fest :D

nuja derna komt een dlc met de grootste map tot hiertoe dus met veel vehicles dus voor elk wat wils, niemand zegt dat je die close quarters moet aanschaffen
 
usas fest :D

nuja derna komt een dlc met de grootste map tot hiertoe dus met veel vehicles dus voor elk wat wils, niemand zegt dat je die close quarters moet aanschaffen

USAS gaat generfd worden, dus denk eerder goed wapen met snelle reload, aka counterstrike.

Alleen vehicles is niet leuk man, ben benieuwd of er dan ook choppers in het spel komen.

Heb liever dat ze een DLC maken met wat nieuwe gemixde maps, en niet zoals B2K dat alle maps op elkaar lijken, maar meer maps ala delta force of iets.
 
Finally, in winter, we’ll get End Game. The contents of this DLC pack are secret for now, which leaves us with no option but to guess wildly. It’ll contain twelve foot tall mecha-squirrels piloted by slightly smaller squirrels and four new maps set on Mars.There’s no word on how much the packs will cost, but it seems reasonable to use Back to Karkand’s £12 as a guide. Hopefully it’ll be as good as Battlefield 3′s first expansion, which took a respectable score in our Back to Karkand review.

is niemand dit opgevallen?

Die CQB maps lijken mij k*t, dat wordt makkelijke punten pakken voor USAS fokkers
 
Klopt ook, maar BF3 Vanilla zit al vol met CQB maps. BF3 is gewoon een uitermate grote teleurstelling voor mij, en voor velen die vorige titels gespeeld hebben. De community vraagt om grote open maps, met voertuigen, een groot aantal vlaggen en een echt battlefieldgevoel zoals je gewend bent van vorige games. En waar komt DICE mee aanzetten? Een kantoorgebouw om in te vechten. :/

CoD spelers blijven toch CoD spelen.. waarom? Omdat die game gewoon blijft doen waar het goed in is, en geen drastische veranderingen invoert dat het hele genre overhoop haalt! Jammer dat BF daar een graantje van mee wilt pikken.. een hoop fans zitten helemaal niet op zo'n corridor egoshooter te wachten.

'lowering the threshold' FU DICE

Oja, en het feit dat deze DLC eerder uitkomt zal betekenen dat ie meer gespeeld zal worden. Tegen de tijd dat Armored kill uitkomt, is de playerbase vast nog verder geslonken. Armored kill zal dan minder verkopen en minder gespeeld worden waardoor DICE denkt - 'goh, ze hebben liever kleine cluster**** maps. Laten we helemaal geen grote maps meer maken, en misschien zijn de voertuigen ook overbodig'. Metro word ook het meest gespeeld als we zo naar onze stats kijken. Men vindt dat echt de leukste map! (Het word vooral gespeeld voor statpadding, omdat het lekker makkelijk punten scoren is. En zo vernken ze het ooit unieke, dynamische BattleFIELD. De enige FPS die mij altijd heeft kunnen boeien. :(

Alle games hadden altijd een perfecte mix van vehicle combat, close quarters en longe range OP EEN MAP. BIJNA ELKE MAP! Het was allemaal afhankelijk waar je je als speler bevond of naartoe bewoog. Nu proberen ze alles in stukjes te hakken en los te verkopen. WTF
and yes, i mad
 
Laatst bewerkt:
Klopt ook, maar BF3 Vanilla zit al vol met CQB maps. BF3 is gewoon een uitermate grote teleurstelling voor mij, en voor velen die vorige titels gespeeld hebben. De community vraagt om grote open maps, met voertuigen, een groot aantal vlaggen en een echt battlefieldgevoel zoals je gewend bent van vorige games. En waar komt DICE mee aanzetten? Een kantoorgebouw om in te vechten. :/

CoD spelers blijven toch CoD spelen.. waarom? Omdat die game gewoon blijft doen waar het goed in is, en geen drastische veranderingen invoert dat het hele genre overhoop haalt! Jammer dat BF daar een graantje van mee wilt pikken.. een hoop fans zitten helemaal niet op zo'n corridor egoshooter te wachten.

'lowering the threshold' FU DICE

Ik vind het een cool spel, er is niet voor niets een topic van 200+ pagina's over, ik heb een keer iemand de nieuwste CoD zien spelen en ik vond het geen flikker aan.

---------- Post added 8 March 2012 at 12:58 ----------

is niemand dit opgevallen?

Die CQB maps lijken mij k*t, dat wordt makkelijke punten pakken voor USAS fokkers

USAS wordt zwaar geneeeerfd :duh:
 
Ja duh, maar niet 200 punten

---------- Post added 8 March 2012 at 12:43 ----------


20punten per mijn en 2mijnen = 200punten voor de ribon
Vaak leggen ze 4 tot 5 mijnen bij elkaar, dus easy points, ik spendeer daar vaak een granaat met plezier aan.

Ik zie het probleem niet aangaande kleine mappen, als je die niet graag speelt, speel je ze toch gewoon niet. Ik hou er nu eenmaal wel van, maar heb dan ook een cod verleden. Die reeks vind ik echt 2x niks meer.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 14:46 ----------

Ik vind het een cool spel, er is niet voor niets een topic van 200+ pagina's over, ik heb een keer iemand de nieuwste CoD zien spelen en ik vond het geen flikker aan.

---------- Post added 8 March 2012 at 12:58 ----------



USAS wordt zwaar geneeeerfd :duh:

Ik heb maar weinig info gezien over "zware" nerf van de usas.
Frags worden wel generfd en voordien sprak men van usas + frags ook een nerf, maar daar vond ik niks van terug.
 
is niemand dit opgevallen?

Die CQB maps lijken mij k*t, dat wordt makkelijke punten pakken voor USAS fokkers

Dat is een grapje van degene die het geschreven heeft, denk ik.
 
met een MAV roadkills maken is zo lache :D!
 
Wat hield "Skill" nou in bij de stats? Er staat 730.
 

99hsn6.jpg
 
Welke classes spelen jullie nou 't meest?

Moet nog steeds een keer als recon gaan, maar vind 't altijd zo irritant dat als je net een plekje hebt gevonden dat je meteen gezien wordt, grrr.
 
Welke classes spelen jullie nou 't meest?

Moet nog steeds een keer als recon gaan, maar vind 't altijd zo irritant dat als je net een plekje hebt gevonden dat je meteen gezien wordt, grrr.

Assault - engineer - support op hetzelfde niveau, recon wat minder:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Rybeara/stats/247358335/ps3/

Mocht ik wat meer met assault spelen zouden mijn stats wat hoger liggen, mijn favo class.
Ik zit ook weinig op hetzelfde plekje, speel recon vrij agressief, maar in core is dat niet alles moet ik zeggen.
 
Assault - engineer - support op hetzelfde niveau, recon wat minder:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Rybeara/stats/247358335/ps3/

Mocht ik wat meer met assault spelen zouden mijn stats wat hoger liggen, mijn favo class.
Ik zit ook weinig op hetzelfde plekje, speel recon vrij agressief, maar in core is dat niet alles moet ik zeggen.

Vind assault alleen nuttig @ grand bazaar en operation metro. Vind het uitermate irritant dat wanneer er een tank rijdt dat ik er niks tegen kan doen, daarom bijna altijd engineer voor mij. Op seine crossing ben ik meestal support.

Het aantal tanks wat ik tijdens een potje op blaas ligt aanzienlijk hoog, krijg er altijd een soort van kick van, de spion die de maarschalk om legt om het zo maar te zeggen :D
 
Assault & Recon. En met recon kan je natuurlijk gewoon in de aanval gaan, de QBU-88 vind ik wel fijn daarvoor. Op afstand gebruik ik tot nu toe meestal de M98B.

Binnenkort even switchen naar support voor de lulz.
 
Welke classes spelen jullie nou 't meest?

Moet nog steeds een keer als recon gaan, maar vind 't altijd zo irritant dat als je net een plekje hebt gevonden dat je meteen gezien wordt, grrr.

Ik krijg nu vast veel kritiek te horen maar als ik ga sniperen zoek ik meestal een sneaky plekkie met de mav om ongestort te liggen en niet geknived te worden.

Ik ben het meeste en liefste engineer daarnaast speel ik ook nog veel met assault en support.
Sniper vind ik ook leuk om te spelen maar scoor daar meestal minder mee ik moet iig me eerste service star ermee halen.
 
Assault & Recon. En met recon kan je natuurlijk gewoon in de aanval gaan, de QBU-88 vind ik wel fijn daarvoor. Op afstand gebruik ik tot nu toe meestal de M98B.

Binnenkort even switchen naar support voor de lulz.

QBU-88 heb ik net geunlocked, indd eens uitproberen.

Ik krijg nu vast veel kritiek te horen maar als ik ga sniperen zoek ik meestal een sneaky plekkie met de mav om ongestort te liggen en niet geknived te worden.

Ik ben het meeste en liefste engineer daarnaast speel ik ook nog veel met assault en support.
Sniper vind ik ook leuk om te spelen maar scoor daar meestal minder mee ik moet iig me eerste service star ermee halen.

Blij dat je binnenkort geen kills meer kan maken met die MAV's, tyfus dingen zijn 't.
 
Back
Naar boven