Fitness Seller

Injecteerbare vitamine b12 / b-12 faq (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alleen aan duitsland en oostenrijk? ik las dit topic door en zag dat mensen van nl op deze site bestellen?
 
Hmm ok, mja ik denk registreer me ff wil ook wel wat b12 hebben, zag bij landen alleen duitsland en oostenrijk staan om te kiezen.
 
en zijn ze goed? moet je een account aanmaken om te bestellen?

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

zijn deze korte of langwerkende versie>
 
Na mijn weten heb je twee soorten b12.
Een van de vormen van vitamine B12 is hydroxocobalamine. Een andere vorm van vitamine B12 is cyanocobalamine.

Er is hiervan geen langwerkende ester.
Depot betekend inject.
Je lever slaat het op en geeft het af wanneer nodig. dus je kunt na een oplaad fase gewoon 1x in de week zetten.
ik heb in twee weken 5x gezet dus om de 3 dagen.
Maar aangezien ik in de cut zat en de drang na eten gewoon te erg was ben ik gestopt.
Ik ga volgende week beginnen en doe dan 2 weken on 2 weken off.

Dit doen ze bij bloedarmoede.

Hoe moet ik dit medicijn gebruiken?
Hoe?
De injectie wordt door een arts of verpleegkundige toegediend in een spierlaag of onder de huid. De tabletten innemen met wat water.

Hoe lang?
Injecties: de behandelduur is meestal twee tot drie maanden. Na een oplaaddosis van circa tien injecties binnen een maand worden de injecties met tussenpozen van één tot twee maanden gegeven. Soms is levenslange toediening nodig.


---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Je hoeft trouwens geen account aan te maken.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

B - Anmeldung für Neukunden

Sie haben bislang noch nicht im Internetshop von ipill bestellt und möchten sich registrieren, um bei einem erneuten Einkauf auf Ihre Daten, wie Rechnungs- und Lieferanschrift, zurückgreifen zu können?

Ja, ich möchte mich als Kunde registrieren, so dass ich beim erneuten Einkauf auf meine Daten zurückgreifen kann.

Nein, ich möchte einkaufen ohne Registrierung.
Bitte beachten Sie, dass Sie bei dieser Anmeldeart bei künftigen Bestellungen erneut Ihre Daten angeben müssen.
Ihre Login-Daten (Passwort und Emailadresse) werden nicht gespeichert!

Zie het vet gedrukte
 
Start vanaf morgen weer met B12 jeej!
Deze keer gaat een vriendin het zetten, en daar ben ik blij om :D (zie p18 van dit topic)
 
Start vanaf morgen weer met B12 jeej!
Deze keer gaat een vriendin het zetten, en daar ben ik blij om :D (zie p18 van dit topic)

Je kan B12 toch gewoon subq zetten met een slin naaldje?

Wordt leuk als je vriendin verder vertelt dat ze je af en toe eens een spuit zet. In b4 'Jumperke1tje zit aan de anaboleuh' roddels. :D
 
Je kan B12 toch gewoon subq zetten met een slin naaldje?

Wordt leuk als je vriendin verder vertelt dat ze je af en toe eens een spuit zet. In b4 'Jumperke1tje zit aan de anaboleuh' roddels. :D

Ja subcutaan kan ook maar brr, daar doe ik niet aan mee :D
Gewoon handig als iemand anders het kan. Gelukkig is die vriendin niet achterlijk en wist ze direct over wat ik het had.

Maar ik verwacht wel wat idiote reacties ja :p
Enkele jaren geleden ook iemand: "Dus je zet spuiten om meer spieren te krijgen? ? ?"
 
Al twee injecties gehad nu, boing erecties zijn weer maximum :D
 
Waar bestellen jullie vit b12 injecties?
 
Dat is k*t... De grens oversteken in Be of De als je er dicht bij woont.
Of eens zoeken op internet, kan je volgens mij makkelijk uit Duitsland halen.
 
Erecties van B12??

Vraag mij niet waarom.
Betere doorbloeding? Maar goed, kan door meerdere zaken zijn. Ben nu al anderhalve week gestopt met alcohol en sigaretten, terug begonnen met crea en B12, de zon die schijnt,...
 
Dat is k*t... De grens oversteken in Be of De als je er dicht bij woont.
Of eens zoeken op internet, kan je volgens mij makkelijk uit Duitsland halen.

In Duitsland op verschillende plekken in de apotheek gevraagd, nooit succes. In Belgie hebben ze het overal alleen vaak maar 1 doosje van 10 ampullen. Dus moet je meerdere plekken langs. Laatst nog gedaan in Antwerpen.
 
Back
Naar boven