MuscleMeat

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

694.png
 
Heb eindelijk heat seeking missiles geunlocked voor jets, nu nog air radar en ik ben good to go :D

Welke abilities gebruiken jullie voor jets?
 
Rocket Pods, Flares & Air Radar (soms stealth)
 
Zijn rocket pods echt zo goed?
 
ik heb 110 jet punte ;(
 
Ik heb jet helemaal unlocked maar kan er helemaal niets mee he he.
 
Zijn rocket pods echt zo goed?

Ja, als je tanks wilt vernietigen moet je rocketpods nemen.

Langzaam vliegen en al je 14 rockets schieten, meestal krijg je ze wel 'disabled', daarna ga je over op de minigun en als je rockets weer 'reloaded' zijn heb je er nog een paar nodig om te vernietigen als je dat al niet met de minigun gedaan hebt. Zo niet dan keer je om en maak je het af :)

Het lukt ook wel eens in 1 keer, misschien omdat ze dan al beschadigd zijn of omdat je van de zijkant of achterkant beschiet, dat weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Ja, als je tanks wilt vernietigen moet je rocketpods nemen.

Langzaam vliegen en al je 14 rockets schieten, meestal krijg je ze wel 'disabled', daarna ga je over op de minigun en als je rockets weer 'reloaded' zijn heb je er nog een paar nodig om te vernietigen als je dat al niet met de minigun gedaan hebt. Zo niet dan keer je om en maak je het af :)

Het lukt ook wel eens in 1 keer, misschien omdat ze dan al beschadigd zijn of omdat je van de zijkant of achterkant beschiet, dat weet ik niet.

Ooh gewoon die dingen die je in een chopper ook hebt? Ter vervangen van wat is dat dan, want het zijn voornamelijk air vehicles die lastig zijn.

---------- Post added 15 March 2012 at 14:41 ----------

Ik heb jet helemaal unlocked maar kan er helemaal niets mee he he.

Dan moet je een keer raak schieten :trollface:
 
Ooh gewoon die dingen die je in een chopper ook hebt? Ter vervangen van wat is dat dan, want het zijn voornamelijk air vehicles die lastig zijn.

---------- Post added 15 March 2012 at 14:41 ----------



Dan moet je een keer raak schieten :trollface:

Ter vervanging van heat seekers. Met de minigun haal je andere jets zo uit de lucht.
 
Ter vervanging van heat seekers. Met de minigun haal je andere jets zo uit de lucht.

Hahaha, ben blij dat ik eindelijk die heat seekers heb, daarmee heb ik mn eerste kill kunnen maken, dat ik flares en heatseekers heb geunlocked kwam puur om 't feit dat ik mijnen had neergelegd waar iemand overheen reed toen ik in een jet zat.

Misschien dat de minigun op de pc wel te doen is, maar op een console echt niet. Vind het maar waardeloos, ook heat seekers zijn niet alles, het kost al moeite om iets te locken omdat die jets veel te snel zijn waardoor je je target vaak kwijt raakt, en dan is de kans ook nog groot dat ze gewoon flares gebruiken, alleen tegen jets zonder flares en die venom helikopters op bijv. Firestorm maak je wel een kans.

Ze mogen die jets van mij wel iets sterker maken, het zijn notabene gevechtsvliegtuigen, en dat je kan instellen dat ze een stuk langzamer vliegen zou ook wel fijn zijn.
 
Jaja ik weet het maar eerlijk gezegt boeien mij die jets ook nie zo maar wou wel alles ge unlocked hebben.
Gelukkig kan ik wel aardig vliegen met da choppaas.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 15:33 ----------

Jaja ik weet het maar eerlijk gezegt boeien mij die jets ook nie zo maar wou wel alles ge unlocked hebben.
Gelukkig kan ik wel aardig vliegen met da choppaas.
 
Hahaha, ben blij dat ik eindelijk die heat seekers heb, daarmee heb ik mn eerste kill kunnen maken, dat ik flares en heatseekers heb geunlocked kwam puur om 't feit dat ik mijnen had neergelegd waar iemand overheen reed toen ik in een jet zat.

Misschien dat de minigun op de pc wel te doen is, maar op een console echt niet. Vind het maar waardeloos, ook heat seekers zijn niet alles, het kost al moeite om iets te locken omdat die jets veel te snel zijn waardoor je je target vaak kwijt raakt, en dan is de kans ook nog groot dat ze gewoon flares gebruiken, alleen tegen jets zonder flares en die venom helikopters op bijv. Firestorm maak je wel een kans.

Ze mogen die jets van mij wel iets sterker maken, het zijn notabene gevechtsvliegtuigen, en dat je kan instellen dat ze een stuk langzamer vliegen zou ook wel fijn zijn.

Denk niet dat ze nog sterker gemaakt moeten worden, als er 2 goede jet piloten in hetzelfde team in een server zitten dan word bijna heel de server geterroriseerd :D

Tanks komen niet ver en choppers vallen bij bosjes neer.

Kan op de console anders zijn.
 
Iemand al eens BF3 met 3D scherm gespeeld?

Crysis 2 wel multiplayer op een 3d scherm, nooit BF gedaan omdat ik niet denk dat mijn PC dat in 3d kan draaien. Heb daarom een console versie en die is in het geval van BF3 helaas niet 3d. Ik heb het wel eens met mijn zelfgemaakte pulfrich bril gespeeld, daardoor kan ik alle 2d spellen in 3d spelen zolang ik maar op de juiste manier beweeg. Gewoon een glas uit een donkere zonnebril halen en je hebt er een.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pulfrich_effect
http://www.youtube.com/watch?v=4eTH69GNX_0

In het begin speelde ik BF3 altijd zo, uiteindelijk toch voor 2d gekozen. Toen ik dagelijk stoned was, was die 3d de moeite waard, toen ik dat niet meer was ging ik met meer focus op mijn skill spelen en heb ik het maar opgegeven.
 
Jets moeten inderdaad generfed worden voor console, op PS3 is het echt moeilijk hoor om die minigun effectief te gebruiken, of heatseakers meestal lukt het wel om 2 tegelijk achter mekaar af te vuren waardoor er altijd wel eentje raakt, maar blijft een kunst om goed in die dingen te vliegen/kills te maken
 
Denk niet dat ze nog sterker gemaakt moeten worden, als er 2 goede jet piloten in hetzelfde team in een server zitten dan word bijna heel de server geterroriseerd :D

Tanks komen niet ver en choppers vallen bij bosjes neer.

Kan op de console anders zijn.

Op console (PS3) is dat net hetzelfde, niets mis met die jets.
Je kunt er echt de sky met ownen als je goed in team vliegt.

Ik gebruik ook airradar - flares - rocket pods
Mini gun voor andere jets en heli's uit de lucht te halen

Heatseakers vind ik niet echt interessant op jets, mss met beamscanning wel maar dat heb ik nog niet. Maar dat zou ik eerder voor air to ground missiles werken.
 
potverdomme wat een k*t spel, heb ik ffs 20k support + medel , recon 10k ongeveer en nog een medal voor revive en fakking veel ribbons valt na 1 uur metro dat kk spel uit en is alles weg. tering wat word ik hier gek van zeg
 
Volgens mij worden de punten gewoon opgeslagen hoor.
 
Back
Naar boven