AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zojuist : Longest Headshot 972 m
 
Gisteren suckte ik monkeyballz met de jet, soms heb ik zo van die dagen dat het mij totaal niet afgaat. Maar ik heb wel een triple kill gescoord met een bolt action rifle. Was in Metro conquest US side en ons team zuigde echt hard,
we werden vrij snel terug gedrongen in onze spawn. Ik besloot van te gaan snipen :D Dat was in eens +500punten door 1 kogel lol.
 
N
Zojuist : Longest Headshot 972 m

Leuke afstand maar nog even oefenen het kan nog veel verder.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 13:27 ----------

Gisteren suckte ik monkeyballz met de jet, soms heb ik zo van die dagen dat het mij totaal niet afgaat. Maar ik heb wel een triple kill gescoord met een bolt action rifle. Was in Metro conquest US side en ons team zuigde echt hard,
we werden vrij snel terug gedrongen in onze spawn. Ik besloot van te gaan snipen :D Dat was in eens +500punten door 1 kogel lol.

Nice heb zelf wel eens een triple headshot gehad op 900mtr dan heb je pas een leuke score met 1 shot.
 
Gisteren suckte ik monkeyballz met de jet, soms heb ik zo van die dagen dat het mij totaal niet afgaat. Maar ik heb wel een triple kill gescoord met een bolt action rifle. Was in Metro conquest US side en ons team zuigde echt hard,
we werden vrij snel terug gedrongen in onze spawn. Ik besloot van te gaan snipen :D Dat was in eens +500punten door 1 kogel lol.

Ik heb bijna die rocket pods geunlocked, dus dan ga ik die gebruiken voor tanks en dan afmaken met de minigun, misschien dat de proximity scan erbij wel handig is. Maar hoe verdedig je je dan tegen air vehicles?
 
Mini gun, heb je al air radar? Echt handig in dogfights ook.
Ik heb bijna air to ground missile, volgende is beamscanning dacht ik.

900m headshot dat zie ik mezelf niet makkelijk maken, die van mij staat nu iets over de 400meter. Ik speel meestal met 8x of acog (4x scoop). Redelijk bewegelijk nog wel.
 
Mini gun, heb je al air radar? Echt handig in dogfights ook.
Ik heb bijna air to ground missile, volgende is beamscanning dacht ik.

900m headshot dat zie ik mezelf niet makkelijk maken, die van mij staat nu iets over de 400meter. Ik speel meestal met 8x of acog (4x scoop). Redelijk bewegelijk nog wel.

air radar nog niet, maar daarmee kan je alleen op de minimap kijken toch? wel leuk dat ik ze zie op de minimap maar dan weet ik nog steeds de hoogte niet :p
 
Je ziet hun richting wel, wat het veel makkelijker maakt.
Stel het eens in als je het hebt, echt super handig.
 
Je ziet hun richting wel, wat het veel makkelijker maakt.
Stel het eens in als je het hebt, echt super handig.

Ja volgens mij komt het na rocket pods. Vind jets wel supercool verder, je hoeft er ook maar weinig punten voor te halen voor je volgende unlock.

Hoeveel punten heb je uiteindelijk nodig voor je eerste service star?
 
Ik heb bijna die rocket pods geunlocked, dus dan ga ik die gebruiken voor tanks en dan afmaken met de minigun, misschien dat de proximity scan erbij wel handig is. Maar hoe verdedig je je dan tegen air vehicles?

Air radar, pods en flares. Air 2 ground zuigt. Dog fight alleen met mini gun, air 2 air heeft geen nut als de ander flares heeft. Tenzij je een wingman hebt.

Echter als je een tank in een flightby wel mollen staat er altijd wel een hijskraan of speaker op een paaltje die je net niet kan ontwijken.
 
Air radar, pods en flares. Air 2 ground zuigt. Dog fight alleen met mini gun, air 2 air heeft geen nut als de ander flares heeft. Tenzij je een wingman hebt.

Echter als je een tank in een flightby wel mollen staat er altijd wel een hijskraan of speaker op een paaltje die je net niet kan ontwijken.

Ja dat probleem heb ik dus ook, daarom heb ik een fobie voor laag bij de grond vliegen, hoewel als je echt van ver een tank ziet staan en je je pods erop leegt met de minigun om het af te maken, hoop dat ik dat dat genoeg is, zijn een stuk meer punten dan 1 jet uit de lucht halen namelijk.

Ook zwaar irritant dat die dingen altijd zo snel ontploffen, als je soms net iets te hard een helikopter tegen de grond raakt ontploft ie al, wat een bullshit. En een boompje is ook veel te gevaarlijk voor een ****ing jet of chopper.
 
Air radar, pods en flares. Air 2 ground zuigt. Dog fight alleen met mini gun, air 2 air heeft geen nut als de ander flares heeft. Tenzij je een wingman hebt.

Echter als je een tank in een flightby wel mollen staat er altijd wel een hijskraan of speaker op een paaltje die je net niet kan ontwijken.

Ja die palen vind ik zo belachelijk, elke map van diezelfde k*t palen.

Ja dat probleem heb ik dus ook, daarom heb ik een fobie voor laag bij de grond vliegen, hoewel als je echt van ver een tank ziet staan en je je pods erop leegt met de minigun om het af te maken, hoop dat ik dat dat genoeg is, zijn een stuk meer punten dan 1 jet uit de lucht halen namelijk.

Ook zwaar irritant dat die dingen altijd zo snel ontploffen, als je soms net iets te hard een helikopter tegen de grond raakt ontploft ie al, wat een bullshit. En een boompje is ook veel te gevaarlijk voor een ****ing jet of chopper.

Gewoon proberen van verre afstand die rockets af te vuren, dan raak je nog beter ook.


Nou had ik gister constant roadkills met mijn jet alleen waarom weet ik niet, het was na het schieten op choppers, meestal die transport heli's. Vaak was die chopper dan disabled. Springen ze dan zichzelf te pletter ofzo of valt die chopper of mannetjes? ???
 
Ja die palen vind ik zo belachelijk, elke map van diezelfde k*t palen.



Gewoon proberen van verre afstand die rockets af te vuren, dan raak je nog beter ook.


Nou had ik gister constant roadkills met mijn jet alleen waarom weet ik niet, het was na het schieten op choppers, meestal die transport heli's. Vaak was die chopper dan disabled. Springen ze dan zichzelf te pletter ofzo of valt die chopper of mannetjes? ???

Er is maar 1 map waar je transport heli's hebt samen met jets en dat is firestorm geloof ik, en gulf of oman, en er blijven er altijd wel een paar inzitten die er telaat uit springen.
 
Noshuar canals heb je ook transport heli samen met jets
 
Noshuar canals heb je wel een landingsbaan maar echt geen jets hoor
 
Ja die palen vind ik zo belachelijk, elke map van diezelfde k*t palen.



Gewoon proberen van verre afstand die rockets af te vuren, dan raak je nog beter ook.


Nou had ik gister constant roadkills met mijn jet alleen waarom weet ik niet, het was na het schieten op choppers, meestal die transport heli's. Vaak was die chopper dan disabled. Springen ze dan zichzelf te pletter ofzo of valt die chopper of mannetjes? ???

Mss dat je ze aanvliegt nadat ze uit de helicopter springen.

Heeft wel een zwar trololol gehalte als je iemand met parachute aanvliegt.
 
Wel op de PC hoor, Transport, jets en attack choppers :D

En die map waar ik die roadkills op had was idd Operation Firestorm.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 15:40 ----------

Mss dat je ze aanvliegt nadat ze uit de helicopter springen.

Heeft wel een zwar trololol gehalte als je iemand met parachute aanvliegt.

Nee het was vaak dat ze disabled waren en dicht bij de grond terwijl ik poging maakte tot omkeren om het af te maken maar dat was niet meer nodig. Ze storten dus neer ofzo, maarja het zal wel...

Als ze springen probeer ik wel vaak aan te vliegen maar lukt niet altijd, sowieso als ze de parachute al getrokken hebben probeer ik ze wel alsnog neer te schieten maar velen trekken natuurlijk pas de parachute open als ze al bijna bij de grond zijn.
 
Ja, lekkere score :p
 
Back
Naar boven