AndroidHealthClinic

pouwerpaxck's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heyden derde beentjes en plassertjes,

Gezien de magere reacties maar toch met meer dan 100 silent geïnteresseerde abbo's op mijn log;) heb ik besloten om er mee te stoppen.

Alleen diegene die daadwerkelijk inhoudelijk commentaar gaven op mijn berichten zal ik op de hoogte houden via privé mail.

Het ga jullie goed,
gr frans

Jammer Frans, maar ik begrijp het wel...op een bepaald ogenblik word je forummoe en als de reacties steeds vanuit dezelfde hoek komen kan ik me voorstellen dat de animo om te posten minder wordt (ik heb er zelf ook wel wat last van). Loggen moet ook geen must zijn, want dan wordt het een verplicht nummertje. Post gewoon eens wat als er bijzonderheden zijn, en stop er niet helemaal mee zou ik willen zeggen. We hebben in elk geval elkanders privé-mail ;)

P.S...denk je niet - gezien je "aanhef" (p & p) - niet ook vrouwelijke liefhebbers van je log zijn? ;)
 
Ok sportvrienden, mijn stats tot nu toe;
http://www.youtube.com/watch?v=5IeSGoGl-os
deadlift 300
bench 190

Doelstelling voor eind dit jaar was sq 280 dl 310 en bd 200 de 310 dl al aan geproeft maar fail. Ik trok hem tot aan mijn knieen ging twijfelen en raakte toen uit ballans. Op de bank heb ik nog niet aan de 200 mogen proeven. Ik ben er jammer genoeg nog niet klaar voor. Had afgelopen week wel 3x180 geduwd. Tja voor de 200 denk ik dat ik 3x190 aan moet kunnen voordat ik een serieuze poging ga wagen.

Er zijn zeker nog een paar wkn te gaan voor het einde van dit jaar. Echter drukte op mijn werk en een kleine blessure gooien wat betreft mijn doelstellingen roet in het eten.

Toch, al met al niet slecht voor een ouwe van 46:p

"until next year"
 
Leuk dat je ook via je log nog eens wat van je laat horen :).
Dat zijn zeer respectabele gewichten Frans :thumbs:, zeker voor "'n ouwe van 46" ;) Ik hoop dat je je verdere doelstellingen in het nieuwe jaar zult weten te bereiken en blessurevrij zult blijven!
 
Leuk dat je ook via je log nog eens wat van je laat horen :).
Dat zijn zeer respectabele gewichten Frans :thumbs:, zeker voor "'n ouwe van 46" ;) Ik hoop dat je je verdere doelstellingen in het nieuwe jaar zult weten te bereiken en blessurevrij zult blijven!


mijn doelstellingen voor 2012 zullen iets hoger liggen als dit jaar uiteraard.. Ik kom daar later op terug...Ik heb er nog niet echt serieus over nagedacht.
 
Ik wil ook sterk worden...
Dinsdag weer eens beginnen denk ik.
"Denken"..?
Doen gvd! :D
 
Sterk frans !
 
Extreem sterk! En je dochter traint nu bij mij op de gym! Ik dacht huh? Dat is toch... En idd dat Limburgse accent kon niet anders.
 
Extreem sterk! En je dochter traint nu bij mij op de gym! Ik dacht huh? Dat is toch... En idd dat Limburgse accent kon niet anders.


Thanks Gijs..

Hahahaha, ik had het al van haar gehoord...... Mooie sportschool hebben jullie daar. Ik ben er wel een beetje jaloers op.... Ik hoor alleen maar positive verhalen...............
 
Mwha haalt het niet bij Haefland hoor.
 
Mwha haalt het niet bij Haefland hoor.


Zou je zo niet zeggen als je hun website bekijkt !!! [Link niet meer beschikbaar] Maar, maakt verder niets uit natuurlijk. Ze voelt zich bij jullie daaro goed thuis......en daar gaat het om... tevens is de begeleiding super volgens Michelle dan........ze is flink vooruit gegaan..... Ik heb haar beloofd om eens een keertje daar te komen trainen. 2 limbo's in de winkel...:eek:

gr
 
Jep ze gaat figure doen zegt ze. Ben benieuwd. En even laten weten als je er bent!! Gaan we samen de squatkooi onveilig maken.
 
Potdomme, dat zijn serieuze gewichten man, respect.
 
Jep ze gaat figure doen zegt ze. Ben benieuwd. En even laten weten als je er bent!! Gaan we samen de squatkooi onveilig maken.

Ok,Deal!!!.;)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 06:56 ----------

Potdomme, dat zijn serieuze gewichten man, respect.

Thanks, Tymboo...
 
Ik heb besloten om mijn logje weer eens bij te houden... Wil me wel beperken op de grote drie en jullie niet met alle assist oefeningen gaan vervelen.... Ook zal ik waarschijnlijk niet iedere training gaan posten....

Maandag;
bench Raw,
8x100/5x120/1x140/1x160/3x180/1x190 knakkend gevoel in mijn borst/linkerschouder onderin tijdens de pers. Toch een goede en vrij easy beurt....... 2 min later, pijn is niet meer om uit te houden..... Linkerarm geeft een tintelend gevoel af..... Verder nog wat aangekloot en na een 1.5 uurtje hield ik het voor gezien...

Maandagnacht, na een paar natte dromen, wakker geworden van de pijn in mijn schouder en nee niet van het r.kken.... Dinsdagochtend toch maar effe naar de huisarts. Ik vertrouwde het getintel in mijn linkerarm niet helemaal. Na een uitvoerig onderzoek gaf de huisarts zijn diagnose "U heeft uw borstspier te hoogte van de aanhechting naar het schouderblad gewricht ingescheurd"' Hij beweerde dat hij dit zelfs kon voelen.......Nadat ik hem had proberen uit te leggen welke sport dat ik beoefende en met welke oefening dit gekomen was, kwamen de bekende commentaren, " wilt U eens aan U leeftijd denken meneer en dat gebodybuildert is toch niets meer voor U. Ik schrijf U pijnstillers en een paar weken rust voor".... PPPFFFFF man oo man toch, ik heb er tegenwoordig helemaal geen zin meer om dit soort van leken het verschil uit te leggen tussen bodybuilders,strongmannen,gewichtheffers en powerlifters.. Ik heb maar geknikt en gaf hem als bedankje een STEVIGE hand (ik zag daarbij zijn mondhoekje wel een beetje vertrekken) en zei met een echte mannenstem "toedeloe" (de verrekte koekwous).

Dinsdag;
2 ibuprofen en Deadliften Raw,
hoekgrip 8x70/8x120/5x170 hhmmmm geen pijn dus 3x220/1x240 duimen zijn nog niet "hard" genoeg dus riem en straps om 3x240/2x260/1x280/1x300 bovenin raakte ik net uitballans trok hem goed zonder hitch uit, technische een Fail dus... Moest er wel mee lachen.....

Woensdag;
herstel training...... Ging wel, maar geen bench bewegingen..... Linker schouder voelde goed doorbloed aan toen ik na 1.5 uurtje naar huis ging.... Heb twijfels over de diagnose van mijn huisarts..... Voelt wel behoorlijk blauwplekkerig aan, echter geen bloeduitstorting... Dus ik denk gelukkig geen scheurtje....

Donderdag; Rust
Donderdagavond: voor het douchen keek ik in de spiegel, huh, een blauwe plek ter grote van een mandarijn op linkerborstspier.. shit man, dus toch.........Ik MOET mijn quest naar 200 bench of meer, helaas effe (4-6wkn)in de ijskast zetten. Ik was er in ieder geval helemaal klaar voor en wilde deze aankomende week op de bank gaan pieken .. K*t ik HAAT blessures ... ach "What Doesn't Kill You Makes You Stronger"

Vrijdag;
squat Raw;
Hmmm ik heb er zin in. Let’s go
8x100/8x140/5x180/3x200/riem en knee wraps om 3x220/2x250/1x270/1x290 volgens oplettende bijstaanders net niet diep genoeg, dus FAIL, maar wel machtig mooi om dat gewicht eens op m'n nek gehad te hebben. De lift ging echter vrij easy...Hmmm, dat beloofd wat...

Amigos, Until next time
 
Laatst bewerkt:
sterk ouwe...ennuh idd ff goed aansterken voor die 200kg ...geen zin om te haasten een alles door te scheuren!
 
sterk ouwe...ennuh idd ff goed aansterken voor die 200kg ...geen zin om te haasten een alles door te scheuren!

thanks Chewie.

Jip, daar waarschuwde de huisarts voor....
 
Raw stats insane. Ennuh kijk je wel een beetje uit op jouw leeftijd?
 
Back
Naar boven