XXL Nutrition

BBosman: Beachproof 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sterk man, was een late training maar toch wel flinke PR's geknalt zie ik
 
Thx guys :D

En zo laat zijn de trainingen bij mij altijd hoor ;)
 
als ik zolaat ga trainen lig ik tot 's morgens wakker van de PWO man
 
als ik zolaat ga trainen lig ik tot 's morgens wakker van de PWO man

Melatonine ;)

ben even op zoek naar t onderzoek, maar je zou dr, omdat je dus dieper en consistenter slaapt, meer groeihormoon door aanmaken

Al is t minimaal, alle beetjes helpen :D
 
Melatonine ;)

ben even op zoek naar t onderzoek, maar je zou dr, omdat je dus dieper en consistenter slaapt, meer groeihormoon door aanmaken

Al is t minimaal, alle beetjes helpen :D

Dat is uit mijn hoofd toch een slaapmiddel ? Dacht dat mijn ma daar altijd verschrikkelijke koppijn van kreeg.
 
Dat is uit mijn hoofd toch een slaapmiddel ? Dacht dat mijn ma daar altijd verschrikkelijke koppijn van kreeg.

hormoon wat je lichaam aanmaakt om slaperig van te worden, en de aanmaak daarvan word verdoet als je een k*t slaapritme hebt, en dat heb ik nogal, zeker icm met PWO's.

Als ik pas om 1u op school hoef te zijn sta ik pas 11u op, en ga ik dus ook meestal pas om 1-2u tukken, dan ook nog eens af en toe uitgaan dr bij, probeer dan maar eens om 11/12u te tukken als je er om 7/8u uit moet, terwijl je ook nog eens getraind hebt met PWO...
 
Training vandaag @ shs

Squat
8x20
3x70
3x70
5x120
3x150
1x160
1x175 PR Eff: 102.9% Int: 102.9% ging nog wel redelijk

Squat vs Choked Red Bands

1x135 holy crap :o
3x120
5x120

Sumo DL
3x70
3x120
Deficit
3x170
3x200
Rug kwam hier niet zo mooi uit, dus verder normaal
3x200
3x200 elke rep nieuwe setup, 1e en 2e rep waren mooi (redelijk), 3e wat minder.

Stones Trainer
Omdat t geen bal is, er geen hars is, en de schijven glad als de nete zijn, is er bijna geen grip op te krijgen. de 140 van tijdje terug, lag op de randjes van 2 5kg schijven, zodat je je handen er goed onder kon krijgen.

3x85
1x110
1x135 van de grond PR
1x135 van de grond
3.5x135 van verhogingkje, op film
5x85 in 0:30.5
5x100 in 1:08.7

Zit veel tijd in de unit weer terug zetten en klaar leggen voor de volgende rep. wel goed vermoeiend

Leg Press
overgeslagen, verrot.
 
Laatst bewerkt:
Melatonine ;)

ben even op zoek naar t onderzoek, maar je zou dr, omdat je dus dieper en consistenter slaapt, meer groeihormoon door aanmaken

Al is t minimaal, alle beetjes helpen :D


Daar slaap ik echt heerlijk op!
 
Melatonine is volgens mij heel goed als je eens in slaap bent. Dan zal je beter/vaster slapen. Het is echter niet iets waar je rustiger of moe van gaat worden. Dacht het ergens gelezen te hebben en heb het zelf ook ondervonden.
 
Melatonine is volgens mij heel goed als je eens in slaap bent. Dan zal je beter/vaster slapen. Het is echter niet iets waar je rustiger of moe van gaat worden. Dacht het ergens gelezen te hebben en heb het zelf ook ondervonden.

Merk het toch echt wel als ik ga slapen hoor, val veel sneller in slaap, zeker als ik een PWO had gebruikt of vroeg ging tukken bleef ik lang wakker liggen. nu is t gewoon ''sleep anytime anywhere'' :o maar ik reageer dan ook wel vrij sterk op nagenoeg alles
 
Melatonine is volgens mij heel goed als je eens in slaap bent. Dan zal je beter/vaster slapen. Het is echter niet iets waar je rustiger of moe van gaat worden. Dacht het ergens gelezen te hebben en heb het zelf ook ondervonden.

Melatonine maakt het rustig in je hoofd! Het inslapen wordt een stuk makkelijker. En inderdaad werkt het vrij lang door.
 
Hoi Bbosman, ik vroeg mij af; hoe warm jij je op voor een max-effort deadlift?

Ik wil zondag/maandag namelijk een pr zetten en wil me warming-up een keer goed hebben!
 
Vrij simpel, gewoon plaatje laden
Bij 20kg platen
*x60
*x100 totdat je flexibel en warm bent
3x140
3x180
1x220 (laatste hele plaat)
1x240 (20kg onder oud pr)
1x255 (5kg onder oud pr)
1x265 nieuw pr

Bij 25 kg platen ongveer t zelfde
*x70
*x120
3x170
1x220
Same as above

Meestal in die richting, zal vast niet perfect zijn, maar trek dr wel pr's mee :)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 19:11 ----------

Zet anders ff hier neer hoe je t wilt gaan doen ;)
 
Vrij simpel, gewoon plaatje laden
Bij 20kg platen
*x60
*x100 totdat je flexibel en warm bent
3x140
3x180
1x220 (laatste hele plaat)
1x240 (20kg onder oud pr)
1x255 (5kg onder oud pr)
1x265 nieuw pr

Bij 25 kg platen ongveer t zelfde
*x70
*x120
3x170
1x220
Same as above

Meestal in die richting, zal vast niet perfect zijn, maar trek dr wel pr's mee :)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 19:11 ----------

Zet anders ff hier neer hoe je t wilt gaan doen ;)


Zo bijzonder hoog zit ik nog niet or :p dus opwarmen met 100 gaat iets te ver.

Ik doe het meestal zo
Squat 10x zonder stang
Squat 10x met stang

Dl 5x60
Dl 5x90
3x100
En dan ligt deze stap aan het gewicht.
Toen ik 120 deed, was er nog een stapje 3x110 en daarna de 120.
*ik wil overigens de 130 pakken, als die goed gaat misschien 135.*

Het probleem zit hem bij mij heel erg bij het opwarmen denk ik omdat ik et meeste moeite in het onderste stuk heb. Maar als ik tegrote stappen maak dan heb ik het gevoel weer niet goed.. Maar als ik teveel "opwarm" dan verlies ik weer kracht die ik nodig heb bij de max-effort.... Ik denk er misschien teveel over na maarja thats me.


Die squats doe ik altijd gwn, voelt goed aan dan en heb het gevoel dat de dl dan beter gaat.
 
vet bedacht man om zo ook stones te oefenen.
 
heeft hij afgekeken van elite FTS :trollface:
 
Zo bijzonder hoog zit ik nog niet or :p dus opwarmen met 100 gaat iets te ver.

Ik doe het meestal zo
Squat 10x zonder stang
Squat 10x met stang

Dl 5x60
Dl 5x90
3x100
En dan ligt deze stap aan het gewicht.
Toen ik 120 deed, was er nog een stapje 3x110 en daarna de 120.
*ik wil overigens de 130 pakken, als die goed gaat misschien 135.*

Het probleem zit hem bij mij heel erg bij het opwarmen denk ik omdat ik et meeste moeite in het onderste stuk heb. Maar als ik tegrote stappen maak dan heb ik het gevoel weer niet goed.. Maar als ik teveel "opwarm" dan verlies ik weer kracht die ik nodig heb bij de max-effort.... Ik denk er misschien teveel over na maarja thats me.


Die squats doe ik altijd gwn, voelt goed aan dan en heb het gevoel dat de dl dan beter gaat.

2x5x50
3x65 3x90 2x105 1x120 1x130
 
2x5x50
3x65 3x90 2x105 1x120 1x130

Thx, karma on the wayyy. Laat nog wel horen hoe die is geworden ;) Pers der wel wat meer uit dan 1tje natuurlijk pffff, tenzij die easy was, dan ist neerleggen en nog 1 hoger :P
 
brrr eerst deadlift en dan stones dan zul je wel redelijk naar de tyfus zijn voordat je uberhaupt die stones gaat tillen :P
 
Back
Naar boven