Fitness Seller

Misvormde borsten, hulp en advies aub

Bezoekers in dit topic

Nice progress!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tering gozer...
Voor 7 maanden tijd (als ik de datums goed heb) is dit echt goede progressie man. Denk ik wel één van de beste (geloofwaardige) transformaties die ik gezien heb.

Kijk dit reacktie heeft me nu een ****ing goede boost gegeven.
Thanx gozer!
 
Zeer netjes man zelfs na 1,5 maand heb je al geen tietjes meer dat vind ik een zeer goede vooruitgang, ga zo door!
 
Beste bb'ers

ik ben nieuw op dit forum en ik ben ook pas begonnen met fitnessen.
Ik fitness nu ongeveer een 3 weken.
Mijn gewicht is 79 80 kilo en ben 1m 80


Mijn probleem is mijn borsten, zoals jullie op de foto's kunnen zien heb ik misvormde borsten. Mijn tepels wijzen naar buiten, dit heeft te maken in onze familie(erfelijk) mijn vader en mn ooms hebben het ook terwijl ze raar genoeg dun zijn. Ik ben naar de dokter gegaan en wat echo foto's laten nemen en wat blijkt, overtollig vetweefsel.

Operatie wil ik niet, ik wil dit probleem zelf oplossen en hard voor werken
Strakke t-shirt kan ik helaas niet aan wegens schaamte, mijn tepels (punt vorming) steken opvallend uit. Terwijl de bovenkant van mijn borstkas wel hard is.

(Ik heb vroeger toen ik 15 was tot me 17 aan fitness gedaan, nooit borst getraind en nu 5 jaar later wat aangekomen)

Mijn vraag is welke oefeningen/trainingen kan ik het beste doen?
Kunnen jullie duidelijke informatie geven, liefst met plaatjes als het kan maar uitleg zelf waardeer ik enorm!




---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 23:41 ----------

Ik probeer foto's te plaatsen (jpg) maar gek genoeg upload die het niet
84kg?
 
Mooi om te zien dat hier nog mensen zitten die het wel serieus aanpakken en gewoon echte nette progressie boeken. Keep on goin'.
 
Edit; goed bezig!
 
Beste bb'ers

Het is al meer dan een jaar geleden dat ik hier hulp vroeg aan diverse mensen over mijn MISVORMDE borsten. Ik wil jullie alle danken voor de hulp en infos die ik kreeg.

Ik heb natuurlijk niet stil gelegen en heb van bb een hobby van gemaakt.
Ik zal een nieuwe foto uploaden van me zelf hoe ik er nu uit zie.
 
hier de foto van deze jaar zomer, ben nu net klaar met bulken. Volgend week beginnen met cutter van 8 weken.

BF 13%
79 KG

314534_100172313490327_540420105_n.jpg


20120716_155521.jpg
 
Laatst bewerkt:
nice! alleen niet je benen vergeten.
 
yeah dude ik ben daar mee bezig

NO PAIN NO GAIN BRAH!!!
 
Ziet er inderdaad goed uit!

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 19:11 ----------

Je schouders zien er ook goed uit!
 
Ziet er vol uit:) idd wat grotere benen zou je niet misstaan
 
Damn! Wat een vooruitgang! Goed bezig zeg!
 
Netjes hoor. En nu volhouden he
 
Lijken net tandenstokers haha ik weet het. Ben sinds vorig maand extr bezig met mn benen.
 
Goeie progressie man pfoeee!!! Keep it up
 
Nice, wel grappig met die tandenstokers ;)
 
Back
Naar boven