XXL Nutrition

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Barbell Row = BOR toch bedoel je? nice
ook knap dat je 8 chins haalt met 10kg

Klopt idd, thx bra

Dacht al wel dat je IF relaxed zou vinden.. zelf vind ik het ook echt ideaal. Doe je ook nog cardio na je KT? Bij mij helpt dit enorm om me BF naar beneden te krijgen.

Ook een lekkere training weggezet nog!

Oh ik wist niet dat jij dat ook deed. Zag je wel meelezen in IF topic, though. Nee, nooit. Het gaat toch om uiteindelijk kcal-tekort imo. Volgende cut wil ik daar wel mee experimenteren. Thx bra!

lekkere bent-over-rows idd! goed bezig gozah

Danku!
 
Van Machete hoef ik hier niet te posten en niet verplicht voelen om hier te posten. Maar ik doe het toch. Cum at me bro!

:trollface:
 
ik zou huilen als ik 3 maanden 3 % ermee zou verliezen respect dat je wel zo lang kan cutten
 
Leren over je lijf en hoe je persoonlijk efficient kan cutten is goud waard. 3 maanden klinkt lang voor je progressie maar volgens mij ben je qua kracht vooruit blijven gaan? In die zin heb je meer bereikt dan alleen dat vet eraf.
 
Je hebt helemaal gelijk McM! Kracht ben ik bij chin ups, dips, db press iets vooruit gegaan. Overige oefeningen is vooral gefocust op behouden van kracht, enkel wat reps verloren. Elke cut is weer een andere ervaring, weet nog steeds niet het fijne van mijn lichaam, maar tijd leert dat wel. Het is echt enkel buikvet en wat borst voor de rest ben ik wel tevreden.

Benen, Schouders

front squat
5x60
5x70
2x70
(eerst set dacht ik dat ik 70kg had, dus had me mentaal en fysiek voor niks ingespannen, bij 3e set kreeg ik kramp in biceps, omdat stang hierop viel. Dit heeft de rest van me training verpest)

leg press
12x240
10x260
8x280

leg curl
12x45
12x50
10x55

- calf raises

db press
10x22
8x24
5x26
(wou 1e set 8 reps doen, fuu)

side raises
12x12
12x14
10x16

lateral bent over raise
3x12x12

Note:
Training was matig. Nog 2 weken te gaan, dus ga gewoon focussen op 3x5x70 fs.
 
Nice LP
Niet te weinig voor benen? Je had ook nog normale squat kunnen doen na FS toch, of deed je arm zeer?
 
Nice LP
Niet te weinig voor benen? Je had ook nog normale squat kunnen doen na FS toch, of deed je arm zeer?

haha thx maar kan niet tegen jouw leg press op, was helemaal op. Ik doe tijdelijk geen back squat, merk als ik geen back squat doe dat ik veel minder last heb van me knie en lies én dat vind ik wel belangrijk. In de bulk ga ik misschien techniek proberen te verbeteren het is wel een essentiële oefening (alhoewel het niet superieurder is aan fs). Maar beter voor totaal volume (en geen zin aan prut extensions, lunges). Ja, ik focus me op spierbehoud ga toch niet meer uithalen dit was voldoende had het goed zwaar met leg press.
 
Jammer van fs brah! Side raises zijn wel netjes! Nog ff 2 weken er doorheen bijten brah
 
Mweh. Shit happens. Volgende keer beter. Betekend dat je nu tevreden bent dat je stopt met cutten en IF/carbcycling gaat bulken? Kan zijn dat ik over je plannen heb heen gelezen, heb niet zo intensief logjes gevolgd lately (you know why). Vergelijkingspics zouden leuk zijn trouwens :)
 
Jammer van die frontsquat, schouders heb je wel lekker aangepakt, goede raises zoals altijd.
 
Mweh. Shit happens. Volgende keer beter. Betekend dat je nu tevreden bent dat je stopt met cutten en IF/carbcycling gaat bulken? Kan zijn dat ik over je plannen heb heen gelezen, heb niet zo intensief logjes gevolgd lately (you know why). Vergelijkingspics zouden leuk zijn trouwens :)

Ja over 2 weken stop ik, na mijn tentamen is wel fijn tot die tijd kan ik dan goed studeren door IF hoef ik ook niet om de 2u eten klaar te maken. Wat ik daarna ga doen weet ik niet, misschien ouderwets bulken (wel recomp) of via LG.

Maar wel veel dingen uit IF kan ik ook betrekken met normaal bulken. Grootste maaltijd na training, door de dag grote maaltijden eten niet druk maken om de 2u eten of voor het slapen eiwitten nemen. Beetje IIFYM (dan wel of niet in window), belangrijk is totale dag kcal (om te groeien/cutten).

Ja ben van plan foto's te maken, kan ik daar weer mee verder bouwen.

Jammer van fs brah! Side raises zijn wel netjes! Nog ff 2 weken er doorheen bijten brah

Jammer van die frontsquat, schouders heb je wel lekker aangepakt, goede raises zoals altijd.

Bedankt bro's! Wil even jouw fs inhalen Jaap :trollface::o
 
Je hebt je schouders flink aangepakt. Good job.:)
 
waar woon je bro? Lijkt me leuk om een keer te trainen maar denk dat je wat ver zit
 
Borst, Biceps

incline db press
8x26
8x28
7x30

flat db press
5x34
7x30
8x30

chin ups (palmen naar je toe)
8xBW+15kg
4xBW+20kg
3xBW+20kg

db curl
12x18
12x20
7x22
 
Sterke chinups!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven