XXL Nutrition

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Vandaag weer heerlijk getraind! Bench press 30kg begonnen en geëindigd met 2x6x40kg :D en ben net helemaal bezweet thuis gekomen van het fietsen (kan niet normaal fietsen maar "moet" iedereen inhalen haha) is toch 20 km in totaal op 1 dag, iedere dag :)

Hahahah! Ik moest zo hard lachen toen ik dit over het fietsen las :D. Heb namelijk precies hetzelfde probleem, lijk wel speedy gonzales. Moet ook altijd iedereen inhalen..
 
Hahahah! Ik moest zo hard lachen toen ik dit over het fietsen las :D. Heb namelijk precies hetzelfde probleem, lijk wel speedy gonzales. Moet ook altijd iedereen inhalen..

Ja jij ook al? ;) Ik fiets echt als een idioot haha. Ik kan gewoon echt niet op m'n dooie gemak fietsen. Dus op m'n oude barrel haal ik ook regelmatig mensen op racefietsen in :D
 
Persoonlijk zou ik het spinnen idd achterwegen laten. Zeker met 80min. fietsen op een dag.
:)

Serieus? Ik snap eigenlijk uberhaupt niet hoe je 'gewoon' fietsen als cardio kan zien.

Als fietsen al cardio is, dan is mijn werk in de zorg een workout van 8uur per dag!

Niks persoonlijks trouwens, maar ik verbaas me echt nog steeds, keer op keer, over hoe 'zwaar' mensen over gewoon fietsen denken...

En de 3e edit: wel goed bezig trouwens hoor, van amper fietsen naar 1,5uur per dag!
 
Laatst bewerkt:
Ja jij ook al? ;) Ik fiets echt als een idioot haha. Ik kan gewoon echt niet op m'n dooie gemak fietsen. Dus op m'n oude barrel haal ik ook regelmatig mensen op racefietsen in :D
Jup, hier nog zo'n idioot haha. Als ik met iemand anders fiets kan ik nog wel enigszins op normaal tempo fietsen maar zodra ik alleen fiets is het zo snel mogelijk. Soms vind ik het wel irritant hoor, dat ik niet gewoon ergens lekker op mn dooie gemakje naar toe kan fietsen en altijd maar snel,snel,snel moet.
 
Vroeger toen ik nog fietsde, zei iedereen altijd: Dat jij niet omvalt.
Snap de lol niet van fietsen
 
Haha van dat fietsen :roflol:! Ik weet nog dat een paar jaar geleden iemand op een scooter naast me kwam rijden en schreeuwde dat ik wel 30 reed :D. Leuk momentje :D.
 
Hi kitty! Moest net gelijk even aan jou denken toen ik dit plaatje zag, over die post van je benen.



:D
 
Hi kitty! Moest net gelijk even aan jou denken toen ik dit plaatje zag, over die post van je benen.



:D

Zo eigelijk moeten we dit op onze kleding laten drukken ;) Klopt als een bus dit haha.
 
Haha, so true.

Jammer dat je in nl toch meestal verl kleding aan hebt.

Maar als je zelf maar trots op je lichaam kan zijn, straal je dat toch wel uit!
 
Leuk plaatje is dat zeg!
 
Jullie moeten ook niet in dat soort kleding rondlopen!

Alleen maar buiktruitjes en hotpants! :D
 
Jullie moeten ook niet in dat soort kleding rondlopen!

Alleen maar buiktruitjes en hotpants! :D

Zou wel willen maar is een beetje koud nog :P Wacht maar tot de echte zomerdagen komen.. korte broeken, rokjes, jurkjes en bikini's nog ff geduld ;)
 
Hmm beter van niet dat jullie er zo bij lopen
Volgens mij krijg je dan een hoop ongelukken op straat van al die mannen die in de auto achterom kijken om te zien wat er voorbij kwam.
Nee beter zo

21876SMFTN.jpg
 
Vandaag omtrek opgemeten weer eens en vergeleken met wat op de 1e pagina van m'n log staat. Alleen benen zijn gegroeid van 66cm naar 70cm :D Middel, borst en heupen hetzelfde. Rest had ik niet gemeten.
 
Dat is flink zeg 70cm benen
 
Training gister:
Leg Press 125kgx15, 150kgx12, 175kgx10, 200kgx8
Squat 40kgx15, 50kgx12, 60kgx10, 70kgx8
Leg Extensions 35kgx15, 40kgx12, 50kgx10, 55kgx10
Seated Leg Curl 40kgx15, 45kgx12, 50kgx12, 55kgx10
Stiff legged dead lift 20kgx15, 30kgx12, 30kgx12, 35kgx10
Calf Press On Leg Press Machine 80kgx15, 80kgx15, 90kgx10, 90kgx10 (achter elkaar voeten recht, tenen naar binnen en daarna tenen naar buiten)

Die jongen (formaat grasspriet) die ik mee heb genomen gister was hilarisch. Hij heeft echt goed z'n best gedaan. Maar die kop die hij af en toe trok en de kleuren die hij kreeg (variërend van rood tot paars haha) Ik hoorde al dat hij nu niet meer kan lopen :D Maar ik voel het ook goed in mn benen overal ;)
 
aah heb je hem afgebeuld kitty?
haha!

Wel lekkere training,pfoeh jaloers op je legpress van 8x 200kg!! :D
 
Back
Naar boven