MuscleMeat

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice train brah! Wel weinig oefeningen 0o
 
Sterke chinups!

Nice train brah! Wel weinig oefeningen 0o

Bedankt mensen.

@Sky, meer dan voldoende voor spierbehoud ga niks geks doen totdat cut eindigt. Volume is enkel minder als usual, oefeningen zijn standaard.

+1

Het weekend nog een beetje goed doorgekomen ?

Hehe, was even bij mijn ouders. Voeding was wel lastig, had moeder vantevoren gevraagd of ze kwark kon kopen etc. blijkbaar was het overal uitverkocht. Ik had zelf nog tonijn en kwark voor een dag meegenomen, maar goed eiwitten was voor 2 dagen meer shakes. :roflol:

Ik wou vandaag eigenlijk niet trainen, omdat het in het weekend naar uitzag dat biceps niet snel zouden herstellen van afgelopen vrijdag. Uiteindelijk toch geen pijn meer tijdens aanspannen, training was ook lekker kort en intensief just the way i like it.
 
Lekkere chinups. Deed ze vroeger met mn ex-vrouw om mn middel (55kg)...1 of 2 reppies maar hoor.;):)
 
Deed ze vroeger met mn ex-vrouw om mn middel (55kg)...1 of 2 reppies maar hoor.;):)

Welke pagina van de Kama Sutra staat dit? Denk dat ik erover heen gelezen heb.
 
mooi press werk weer!
 
Mooi hoor, hoeveel graden doe je die incline ongeveer? Want er zit toch een behoorlijk verschil tussen je incline en flat lijkt het.
 
Lekkere chinups. Deed ze vroeger met mn ex-vrouw om mn middel (55kg)...1 of 2 reppies maar hoor.;):)

Welke pagina van de Kama Sutra staat dit? Denk dat ik erover heen gelezen heb.

haha epic dumba :roflol:

mooi press werk weer!

Thanks bart

Mooi hoor, hoeveel graden doe je die incline ongeveer? Want er zit toch een behoorlijk verschil tussen je incline en flat lijkt het.

Haha komt die weer met graden ;roflol:

Ik zet hem altijd op stand 2, dat is 30-40 graden dacht ik.
 
Hmm eigenlijk is het zo wel zeker effectief genoeg denk ik, een korte training.
Maar prefereer je niet een lange training? (meer fun)
 
Kort, maar krachtig as usual :D

Hehe I keep it simple bra, thx

Hmm eigenlijk is het zo wel zeker effectief genoeg denk ik, een korte training.
Maar prefereer je niet een lange training? (meer fun)

Nee liever geen lange training, vooral in de cut breng je dat ook niet zo even op. Gewoon knallen op compounds en enkele isolatie oefeningen met/zonder RPT en hoge intensiteit voor behoud van spiermassa. In de bulk verhoog ik gewoon aantal reps en eventueel nog een oefening erbij. Ga me ook verdiepen in myo reps om myofibrillaire hypertrofie te vergroten (wat uiteindelijk zorgt voor meer spiermassa, door maximale activatie van spiervezels).
 
heb je een keer low carbs geprobeerd? zit nu op de 40-60 voor 3 dagen en ik space hem :roflol: morgen high carb day and ga gwn met een stijve rondlopen als ik carbs binnenheb :p
 
Myofibriliwattes?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Myofibril

Belangrijk voor hypertrofie bij high reps (alsmede sarcoplasmic hypertrofie). Door myoreps kun je deze vezels maximaal activeren. Indien ik dit principe ga volgen, zet ik het wel uiteen in me log. Weet zelf het fijne ook nog niet van vandaar.

heb je een keer low carbs geprobeerd? zit nu op de 40-60 voor 3 dagen en ik space hem :roflol: morgen high carb day and ga gwn met een stijve rondlopen als ik carbs binnenheb :p

Ja, altijd op rustdagen. Wel te doen als je er gewend aan bent, refeeds zijn ruftdagen bij mij vreselijk.
 
http://nl.wikipedia.org/wiki/Myofibril

Belangrijk voor hypertrofie bij high reps (alsmede sarcoplasmic hypertrofie). Door myoreps kun je deze vezels maximaal activeren. Indien ik dit principe ga volgen, zet ik het wel uiteen in me log. Weet zelf het fijne ook nog niet van vandaar.



Ja, altijd op rustdagen. Wel te doen als je er gewend aan bent, refeeds zijn ruftdagen bij mij vreselijk.
Oke, ik moet wel zeggen dat ik echt geen cardio kan doen of kan trainen op zulke hoeveelheid carbs, kijken of cutten lekker zo gaat en op 3 highcarb days trainen, buik is al platter na 2 dagen maar dat is zkr door de vocht
 
Oke, ik moet wel zeggen dat ik echt geen cardio kan doen of kan trainen op zulke hoeveelheid carbs, kijken of cutten lekker zo gaat en op 3 highcarb days trainen, buik is al platter na 2 dagen maar dat is zkr door de vocht

Je moet je calorieen juist partitioneren/timen. Rondom je trainingen je carbs aanhouden, niet low carb gaan trainen op rustdagen i.v.m. herstel en anabole respons (o.a. door insuline spiegel). Cardio kan prima.
 
heb je een keer low carbs geprobeerd? zit nu op de 40-60 voor 3 dagen en ik space hem :roflol: morgen high carb day and ga gwn met een stijve rondlopen als ik carbs binnenheb :p

Ik ben zelf ook redelijk laag gegaan met carb-cycling, ging hard maar kwam na 3-4 weken ook en plateau tegen. Just saying, snel is niet altijd het best op de lange termijn.
 
Ik ben zelf ook redelijk laag gegaan met carb-cycling, ging hard maar kwam na 3-4 weken ook en plateau tegen. Just saying, snel is niet altijd het best op de lange termijn.
Ik herinner mij nog dat je vorig jaar ook zat te cutten? Ben je eerder gestopt of nog niet klaar ermee?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven