AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

+1

Zyzz is dood. Door zijn kuren+ Hardrugs. Lekkere combo om dood te gaan.. Goed voor je hart enzo. Op heel veel foto's hier staat hij strak.

Iedereen zit te lachen in het superdude topic. Terwijl ze hier zitten te geilen op de grootste superdude ever.

Slotje dicht bam. Tadaa

Amen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

221602-zyzz.jpg


sdsdso.png

u mirin brahs
 
Dit is al nummer 7 voor vandaag. Hoop dat eric / t een goede dag hebben voor je/jullie.


faggy fag fag
en reported back omdat jij hier niets te zoeken hebt en offtopic gaat terwijl het hier over Zyzz gaat. u mad?

ot: 24ste word epic comeback aaw yeah
 
Het enige wat me laat geloven dat ie dood is dat het enorm spottend zou zijn om dit als troll op te voeren
 
Negeer gewoon de haters.

Kunnen wij weer OT gaan.
 
snap niet dat alle extreme mirirs (aka haters) steeds terugkeren om hier te haten.

OT: hij is dood, als je goed naar dat roadtrip gedoe kijkt is het wel duidelijk genoeg.
 
Zou hij zn oksels scheren? (of wat anders)

..

:roflol:


(srs) (nohomo)
 
het enige wat ik weet is dat als hij echt nog leeft het een geweldige troll is.. verder heeft het voor mijn persoonlijk leven geen toegevoegde waarde of hij leeft of niet.

al zou ik graag nog eens dansles van hem willen, disregard females acquire dansmoves
 
ben ik de enigste die nog twijfeld of hij nou wel echt dood is of niet? (big troll action)
 
Ik twijfel er niet aan, hij is gewoon dood klaar. Chestbrah's, babo's nasos reacties enz. zijn me te legit.
 
is een of andere check op gedaan
 
Dat dacht ik dus ook, en was het paar maanden geleden zomer in Australie?
 
Back
Naar boven