AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

below radar is dat je onder een bepaalde hoogte moet zitten en dan ben je niet meer te zien op de radar.
 
Nee, lag niet aan mijn muis. :p

Was gewoon een bug. De "cannon" (hoe noem je dat ding? lol) van het vliegtuig raakte ook niet overhit na iets van 20 seconde door te schieten dus.

meerder malen gehad met jet, aa en tank gunner.
 
Haha het kan wel kloppen ook, ik heb denk ik de eerste 35 levels alleen als assault gespeeld, toen kreeg ik de tip dat je er veel meer uit kon halen als je ook andere classes speelde, toen werd engineer mn favoriet.

Gister werd ik de hele tijd gelocked door een level 17 mannetje die wel ECM jammer had maar geen air radar, heel apart.
 
Haha het kan wel kloppen ook, ik heb denk ik de eerste 35 levels alleen als assault gespeeld, toen kreeg ik de tip dat je er veel meer uit kon halen als je ook andere classes speelde, toen werd engineer mn favoriet.

Gister werd ik de hele tijd gelocked door een level 17 mannetje die wel ECM jammer had maar geen air radar, heel apart.

Niet iedereen gebruikt air radar, ik vind het ook nutteloos en heb liever stealth om wat meer tijd voor m'n flares te hebben. Ik zie tussen de 2 camera views en rondkijken toch meer dan de radar mij kan tonen.
 
Ecm jammer vind ik wel k*t, gister weer even in de heli vliegen maar in dit geval had de ecm jammer geen enkele nut, werd gewoon geraakt :/
 
Ps3 COLONEL SERVICE STAR 17: 1691 Vehicles destroyed

You mad br0?

Hehe, nice. Ik zie dat ik colonel service star 6 heb. Ik kom er wel:D

Ecm jammer vind ik wel k*t, gister weer even in de heli vliegen maar in dit geval had de ecm jammer geen enkele nut, werd gewoon geraakt :/

ECM jammer is ook alleen bedoelt om de lockon van je enemy te blocken toch? Geloof dat als je enemy al gelaunched heeft die ECM weinig zin heeft.
 
is het nog wat te doen online op xbox?
begin COD beetje zat te worden, zit erover te twijfelen om toch voor battlefield te gaan
 
Hm zou zomaar kunnen, ecm gebruiken voordat je volledig gelocked bent. Ook al werkt het ook wel eens als je al volledig gelocked bent maar zal het eens gebruiken voordat ik volledig gelocked ben.

Gelocked volledig gelocked bent locked gelocked lock lock lock

jahq86.jpg
 
Niet iedereen gebruikt air radar, ik vind het ook nutteloos en heb liever stealth om wat meer tijd voor m'n flares te hebben. Ik zie tussen de 2 camera views en rondkijken toch meer dan de radar mij kan tonen.

Hij had dus uberhaupt niks aan staan daarvoor, ook geen stealth.
 
is het nog wat te doen online op xbox?
begin COD beetje zat te worden, zit erover te twijfelen om toch voor battlefield te gaan
toen ik xbox speeldat zat ik binne 3 sec in een vol potje, bijna nooit mee gemaakt dat het langer duurder of dat er niet 20 of minder in zaten. dus ik zou zegge probeer het
 
ECM heeft ook andere gebruikswijze dan flares, zoals al meegedeeld :)

Ik zit op 1737 vehicle destroys en 408 assists.
Kills staat nu op 22740 en assists op 3061.
Assault, engineer en support op service star 6
en recon nog steeds op service star 2 :p
 
Gisteren ben ik gekilled door 1 M320 en mijn tank had 100% :p
 
Welke scope gebruiken jullie eigenlijk voornamelijk?

Ik zit altijd te twijfelen tussen de Holographic Holo en de Kobra RDS...
 
Standaard die Kobra (rds).
 
Heb je die ook voor de M27 IAR?
 
Nee want dat is een amerikaans wapen, kobra sight kan alleen op russische wapens
 
Back
Naar boven