MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice squat! Congratz met je PR!..

De deload week, feather weights de lucht in gooien :D
 
hoppa, weer een PR op deze pagina :thumbs:

Daarom, heb het idee dat ik nu een beetje door een mentale grens ben wat betreft de 100 kg.
Alleen jammer dat ik nu ff stop met Wendler :(

mooi hoor die pr allemaal.
enne je calf raise gaat de goede kant op, toppie:):)

Thanx babe, probeer m'n kuiten nu weekelijks aan te pakken, maar vind het rot om ze te trainen (snel kramp)

---------- Post added 19 March 2012 at 11:10 ----------

Nice squat! Congratz met je PR!..

De deload week, feather weights de lucht in gooien :D

Thanx baas, nog geen 190 kg maar een begin :D
Lekker freestyle fullbody, kijken wat het wordt vanavond.
 
Het regent PRs. Goed hoor, want dan kom je op een hoger plateau.:)
 
Gaat hier nog goed zo te zien :)
Gewicht blijft stijgen, en PR's hier en daar :D
 
Je blijft maar vooruitgaan he?!
 
Het regent PRs. Goed hoor, want dan kom je op een hoger plateau.:)

Thanx dumba :)

Gaat hier nog goed zo te zien :)
Gewicht blijft stijgen, en PR's hier en daar :D

Haha, bollie moet ff oppassen want BF stijgt weer wat te snel, dus foto's worden waarschijnlijk een "dikke" fail maar des te meer zal het verschil wezen als ik in juli beachboy ready ben :D

Je blijft maar vooruitgaan he?!

Wat denk jij, ik begin pas :p maareh ik had je op de vorige page nog wat gevraagd en je had nog geen antwoord gegeven :mad:


Vanavond in de herkansing, want gisteravond moest ik te lang doorwerken en zit nu weer door te werken maar hoop nu op tijd weg te kunnen.
 
Nice squats, ben erg benieuwd naar je deadlift poging :) Waar ga je op mikken en wat doe je qua opbouw enzo?
 
Wees maar niet bang dat met riem squatten k*tter zal gaan ofzo. Mij geeft het juist een veilig gevoel bij de hogere gewichten. En denk dat je er meer uit zal gaan halen met riem, voelt veel natuurlijker aan zo'n ding(trek minder snel een bolle rug)

Maar als ik jou was zou ik toch de allereerste keer dat je het gebruikt Toch effe goed oefenen. misschien dat die riem in het begin klote zit ofzo. En misschienn is het niet zo verstandig om gelijk 1 RM neer te zetten met riem.

Dus de eerste keer goed wennen aan de riem.
 
Laatst bewerkt:
Pics? waar? :d

Hier
skinny-guy.jpg


:roflol:

Nice squats, ben erg benieuwd naar je deadlift poging :) Waar ga je op mikken en wat doe je qua opbouw enzo?

Thanx bro, ik weet niet wat het gaat worden, maar qua opzet zat ik aan het volgende te denken:

5x70
5x100
3x120
3x140
1x150
1x160
1x170

Weet niet of dit wat is, of dat ik beter moet opwarmen maar zo had ik het in gedachten.

Wees maar niet bang dat met riem squatten k*tter zal gaan ofzo. Mij geeft het juist een veilig gevoel bij de hogere gewichten. En denk dat je er meer uit zal gaan halen met riem, voelt veel natuurlijker aan zo'n ding(trek minder snel een bolle rug)

Maar als ik jou was zou ik toch de allereerste keer dat je het gebruikt Toch effe goed oefenen. misschien dat die riem in het begin klote zit ofzo. En misschienn is het niet zo verstandig om gelijk 1 RM neer te zetten met riem.

Dus de eerste keer goed wennen aan de riem.

Thanx voor de tips, zal van de week es oefenen met de DL & SQ op lagere gewichten.
Heb de riem al aan gehad en hij zat wel lekker (verschuift niet) alleen het leer is nog behoorlijk taai, dus het afdoen van de riem is nog een hele klus :o


incline db press

12x20
12x22
10x24

deadlift

10x100
10x100
10x100

lateral raises

10x12
10x12
10x12

leg press

12x175
12x175
12x175

concentration curls

10x14
12x14
10x14

db pullover

10x20
10x20
10x20

note

Laatste oefening had eigenlijk voor de triceps gemoeten, maar dat werdt uiteindelijk dus de db pullover (lekker vaag) :D
Misschien vanavond een minimale training met de riem (SQ & DL) om te wennen.
 
170 zou mooi zijn, maar dan zou je met 10 reps met 110kg toch ook wel moeten kunnen, niet? :D
 
Dat volume!.. belt is ideaal.. ik heb standaard bloeduistortingen omdat ik m te strak doe :P
 
ziet er goed uit bro ik wil ook met riem gaan trainen heb er al wel een maar nog nooit gebruikt!
 
Nette volume dl man, ben benieuwd naar je ervaringen met belt squatten.
 
170 zou mooi zijn, maar dan zou je met 10 reps met 110kg toch ook wel moeten kunnen, niet? :D

Dat had ik kunnen doen ja, maar ik heb het niet gedaan :p

Dat volume!.. belt is ideaal.. ik heb standaard bloeduistortingen omdat ik m te strak doe :P

Das minder man, ik voelde net ook wel wat branden in m'n zij dus dat wordt morgen ff afwachten.

Ziet er goed uit!:)

Thanx mate :)

ziet er goed uit bro ik wil ook met riem gaan trainen heb er al wel een maar nog nooit gebruikt!

thanx hendrie, voor de squat zou ik dat zeker doen, voelt lekker als ondersteuning voor je onderrug.


squat

5x40
riem om
5x40
5x60
5x80
5x100
2x110 PR :D

deadlift

5x70
riem om
5x100
5x120
5x140
3x150
1x160
1x170 PR

note

Het squatten met de riem voelde zo lekker dat ik de 110 kg maar es heb geprobeerd en die kon ik 2 reps onder parallel dus dat ging toppie.

Deadlift was een ander verhaal, doordat ik wat dieper moet zakken kruipt de riem op m'n rug omhoog en dat was geen fijn gevoel.
Maar het geeft toch dat tikkie extra gevoel van veiligheid, dus heb ik em maar omgehouden.

Bij de 170 kg kon ik net aan de lockout maken maar deze niet een paar seconden vast houden vanwege de grip dus 180 kg maar niet geprobeerd. :D
Volgende week dus magnesium mee en voor het eerst straps gebruiken.
 
Congratz met je PR vortexx en natuurlijk wel fijn om te weten dat er meer in de bak zit.
 
Ik had al een voorgevoel dat je precies 1x170 ging trekken. Nice bro.
 
Dat zijn gewoon degelijke PRs.. en more is better;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven