MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hoppa, PR's all over the place :D
 
Lekker squatten en deadliften in 1 work out :)
 
Congratz met je PR vortexx en natuurlijk wel fijn om te weten dat er meer in de bak zit.

Thanx bro, hopen dat de 180 kg er in zit met straps en wat magnesium :)

Ik had al een voorgevoel dat je precies 1x170 ging trekken. Nice bro.

Haha thanx man, zat eerst te twijfelen na de 3x150 kg of ik 1RM zou gaan doen, maar kon het niet laten :D

Dat zijn gewoon degelijke PRs.. en more is better;)

Thanx baas, persoonlijk ben ik nu wel tevreden met m'n PR's op de SQ & DL voor dit seizoen.
Nu nog een degelijke PR op de bench, maar ik heb geen spotter dus durf niet al te ver te gaan. :(

hoppa, PR's all over the place :D

Yes, nog ff voordat ik met m'n nieuwe schema begin, want daar zal niet zo gauw een PR/VPR vallen.

Lekker squatten en deadliften in 1 work out :)

Het viel me nog mee omdat ik laag in reps zat, maar idd voelde wel lekker zo achter elkaar :)
 
zo effe op de 2zwaarste oefeningen een pr draaien in 1training netjes man!
 
zo effe op de 2zwaarste oefeningen een pr draaien in 1training netjes man!

Thanx mate, had gisteren niet echt last van spierpijn tot ik ging volleyballen.
Toen voelde ik bij het warmlopen opeens m'n kuiten, alsof er 5 kilo aan elke kuit hing :o

gewicht

99,0 kg (+0,6 kg)


Ik heb gisteravond alvast de dagen uitgerekend qua cal./eiwit/khdraten/vetten voor de high/moderate/low dagen.

high 4185 cal.

eiwit: 300 gram
khdraten: 375 gram
vetten: 165 gram

moderate 3480 cal.

eiwit: 300 gram
khdraten: 300 gram
vetten: 120 gram

low 2775 cal.

eiwit: 300 gram
khdraten: 225 gram
vetten: 75 gram

Nu nog puzzelen met de invulling, maar dat doe ik van het weekend :D
 
Op hoeveel kcal zit je normaal tijdens bulk?

Tussen de 4000-4500 cal, maar dat was vanaf dat ik 90-92 kg woog.
Met dit schema zal ik tussentijds ook weer aanpassen als ik bijvoorbeeld 95 kg weeg bereken ik alles weer opnieuw.
 
Lijkt me een flink gepuzzel om aan de 300 gr eiwit te komen met 2800 cals. En je steekt jezelf lekker in nieuwe trainingsgear lately of niet :p
 
Lijkt me een flink gepuzzel om aan de 300 gr eiwit te komen met 2800 cals. En je steekt jezelf lekker in nieuwe trainingsgear lately of niet :p

Dat wordt het zeker, alles opzoeken qua macro's gaat veel tijd kosten.
Heb laatst een riem/dipriem/magnesium gekocht online en dat viel nog mee qua kosten.
Onze sportschool heeft wel straps dus die heb ik niet apart gekocht.
 
goede BW heb je nou Vortexx, 100kg BW is nog een pak chocomel:D
 
lekker bezig bro maar volleybal? volleybal jij? competie? is dat niet k*t met 100kilo bw?
 
goede BW heb je nou Vortexx, 100kg BW is nog een pak chocomel:D

Thnx bro, the prefect back-up plan mocht ik volgende week de 100 niet redden :)
Was trouwens vanochtend uit bed na het eerste toilet bezoek precies 100,0 kg (srs) :cool:

lekker bezig bro maar volleybal? volleybal jij? competie? is dat niet k*t met 100kilo bw?

Ik deed vroegah volleybal, maar ben op m'n 18e gestopt en doe nu sinds een jaar voor de fun recreatie volleybal.
Ben nog wel indirect gevraagd of ik weer competitie wil draaien, maar dat gaat niet samen met BB
En idd de sprongkracht gaat niet echt vooruit als je 100 kg de lucht in moet gooien, voel me nu echt een log figuur in het veld :o

Oeh yeah bishes!!i! :D

:(???;):):D
 
Zo, bijna 100kg. Netjes.:)
 
Thnx bro, the prefect back-up plan mocht ik volgende week de 100 niet redden :)
Was trouwens vanochtend uit bed na het eerste toilet bezoek precies 100,0 kg (srs) :cool:

pics or didn't happen :trollface:
 
Misschien handig om ook before foto's te plaatsen, dan weten we waar je vandaan komt.
 
nogal een groot verschil qua kcals tussen je schema's man ... ben benieuwd wat het je gaat brengen
 
Misschien handig om ook before foto's te plaatsen, dan weten we waar je vandaan komt.

Dat kan ook wel zeggen zonder foto's, ik kom uit de regio waterland (N-H) :trollface:

Haha, zal wat poses posten, maar wees gewaarschuwd dat ik niet aansprakelijk ben voor enig trauma wat opgelopen kan worden door het bekijken van de foto's.

Ga trouwens een aparte log maken met foto's voedingsschema en begin stats, dus een compleet geheel toegesplitst op het cutten.

---------- Post added 26 March 2012 at 11:08 ----------

nogal een groot verschil qua kcals tussen je schema's man ... ben benieuwd wat het je gaat brengen

Klopt, heb nu onderhand de moderate day uitgerekend en kom niet helemaal uit op de macro's zoals genoemd in de vorige post, maar de calorieen kloppen wel aardig.

Ik ga beginnen met 2x high dagen 2x moderate dagen en 3x low dagen en dan kijken of het gewicht niet te snel zakt.
 
Zou geen 2 high dagen achter elkaar doen bro.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven