XXL Nutrition

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Volgende week laatste week cut, de week erop, dus 2 april hehe
 
Hopelijk na cut.

Rug, Triceps

deadlift
5x130
--straps--
5x150
5x140

pull ups (palmen van je af)
7xBW+10kg
5xBW+10kg
4xBW+10kg

db rows
8x30
8x38
8x40

dips
8xBW+15kg
8xBW+25kg
8xBW+20kg

Note:
Last van knie voor training. Wil misschien glucosamine nemen. Iemand ervaring hiermee?
Verder verreking in schouder tijdens deadlift setje, weet niet of daardoor dips minder ging.
 
Wel lekker dat je op 150 deadlift weer reps pakt :D
mirin die db rows ook met 40. tis dat weinig oefeningen zijn anders bijna niet te zeggen dat je in de kud zit
 
Dips zijn nog aardig zwaar.. hoe sta je er nu bij met het einde van de cut in zicht?
 
Nice train Machete, decent deads pullups en rows :thumbs:

Ik herinner mij nog dat je vorig jaar ook zat te cutten? Ben je eerder gestopt of nog niet klaar ermee?

Klopt, in de openingspost in mn log kan je een linkje vinden naar de resultaten van mn eerste cut. Nu weer sinds januari aan t cutten, nu met wat forsere doelen in gedachten. Ben al mn hele leven chubbygeweest, wil nu cutten naar abs en dan year-round lean gainen.
 
Wel lekker dat je op 150 deadlift weer reps pakt :D
mirin die db rows ook met 40. tis dat weinig oefeningen zijn anders bijna niet te zeggen dat je in de kud zit

Zijn volgens mij zelfs 2 reps meer op 150kg die ik eind bulk deed. Thx bro

Nice deads :d

thx :d

Dips zijn nog aardig zwaar.. hoe sta je er nu bij met het einde van de cut in zicht?

Eigenlijk best wel prima. Heb nu een redelijke smalle taille, armen, schouders en rug zijn relatief droog zover ik kan zien. Gezicht is minder bloated en een platte buik dat waren 1 van mijn doelen. Enkel borst en onderbuik, maar dat is genetics. Ga binnenkort bulken en voor de vakantie wil ik nog even kort cutten om 10% te bereiken, met de kennis van nu moet het makkelijker gaan.

Startgewicht was 83kg.

aRHVE.jpg


Die 15% is natuurlijk niet correct, maar het is een referentiepunt, daarna werd ik ook handiger in meten. Je ziet ook dat het afneemt. Tussen 14 maart en 21 maart ben ik een halve kilo afgevallen, meer wil je ook niet.

Nice dipping.

Hm eigenlijk viel dat wel mee, kon beter maar bedankt.

Nice train Machete, decent deads pullups en rows :thumbs:

Bedankt baas! Wil ook keer de 200kg pakken!
 
gaat lekker bro! Bijna op 11% <3 Shredded like Zyzzzz
 
Dat gaat de goeie kant op man! Nice
 
hoelang ben je?
 
klasse lengte voor deze sport!
 
nice.. als je vocht gaat afdrijven raak je zoiezo een aantal kilo kwijt.. maar dat is meer wedstrijd gericht..
 
Je bent aardig wat gewicht kwijt.:)
 
klasse lengte voor deze sport!

True!

nice.. als je vocht gaat afdrijven raak je zoiezo een aantal kilo kwijt.. maar dat is meer wedstrijd gericht..

Ik probeer wel onderhuids vocht te verliezen door vochtafdrijvende groenten te eten en waterconsumptie hoog te houden.

Niet wedstrijdgericht inderdaad, wil wel ooit een cup pakken als ik denk dat ik een fysiek heb dat kan meedraaien. Misschien over 1,2 jaar flex, maar dan ben ik helaas geen junior meer.

Je bent aardig wat gewicht kwijt.:)

Ja, als mijn startgewicht klopt dan heb ik 6-7kg verloren. Dit is 90% vet (en vocht) weet ik zeker, nauwelijks krachtverlies en marginale krachtprogressie op sommige oefeningen.

Ik zie er ook gespierder uit, dit voornamelijk door vp%. Ik zou zelf mijn gewicht wat hoger inschatten, eerder rond de 80kg. Dit is natuurlijk mooi bij eventuele wegingen/klasses, had ik niet verwacht.
 
Net getraind, was een k*ttraining, niet waard om te loggen.

Had voor training al koppijn, paracetamol genomen, pre-w/booster weggelaten. Training sloeg op niks, back squat geprobeerd, dat ging ook niet. Front squat was ook niet best, in ieder geval teveel om op te noemen. Ben later gekapt.

Ik stop denk ik na dit weekend met cutten, volgende week wat rust pakken, komt ook goed uit in verband met tentamen. Waarschijnlijk ga ik toch wel trainen, maar zie ik dan wel.

Daarna kijken hoe ik ga trainen/eten, waarschijnlijk ga ik recomposition doen door te beginnen met 3000kcal trainingsdagen en 2500kcal rustdagen. Zodat ik geleidelijk vet verlies en spier aankom.
 
Recomp is in principe 20% boven onderhoud op trainingsdagen en 20% onder onderhoud op rustdagen. Ben benieuwd naar je resultaten met de recomp wanneer je het voor een langere tijd consequent gaat doen.
 
Bodybuilding = bodyrecomposition of ben ik nou gek en is t de naam van een of andere methode? Ben wel benieuwd naar vergelijkingsmateriaal pre- en postcut.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven