XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Vandaag zou zijn 23e verjaardag zijn geweest.... RIP
 
Veel charisma die kerel.

Boodschap die ik van hem wil onthouden is "Kom achter die pc vandaan, don't be sad, have fun, live life to the fullest" en hij heeft groot gelijk.

happy birthday
 
is ie nou al opgestaan...?
 
Een log is denk ik niet zo boeiend voor velen omdat ik al een jaar een beetje vastloop qua gewicht en twijfel om ooit te gaan kuren.

Is geen bescheidenheid, op deze lengte moet je bijna wel dubbel zo gemotiveerd zijn om echt buff te worden.. deze foto is van 2 jaar terug hier was ik 107 kg op 10%, oogt gewoon nog ecto:



En dit is in kleding op 112 kg echt van does he even lift:o:
j9tydf.jpg





Bp: 130
Dl: 230
Sq: 170 (met afgescheurde voorste kruisband waar ik me nog aan moet laten opereren)

Maar goed nu weer OT over Zyzz!

Uitgebreide reactie, thanks :) Leek me wel interessant om progressie te volgen van iemand met zo goed als dezelfde lengte, maar ik kan me in je redenen vinden om niet te gaan loggen. Goede stats trouwens, had je nog iets voller geschat bij dat gewicht maar zo zie je maar dat mensen met dezelfde stats toch heel anders kunnen ogen (no offense natuurlijk, je ziet heus wel dat je serieus bezig bent met de sport).

Maar goed nu weer ontopic!
 
Zyzz the legacy al meer dan 200.000x bekeken.

Mirin', Happy B-day.
 
op het laatst een traan gelaten
 
Niet dan het is gewoon logisch een kleiner frame vult makkelijker op en heeft dus minder spiermassa nodig om vol te ogen.

Ik snap je maat kben zelf ook redelijk groot en heb ook aardig gewicht was biet sarcastisch bedoeld :)
 
Forver mirin.
 
ik ben 1,88, dan ben ik dus klein? :(
 
Een log is denk ik niet zo boeiend voor velen omdat ik al een jaar een beetje vastloop qua gewicht en twijfel om ooit te gaan kuren.

Is geen bescheidenheid, op deze lengte moet je bijna wel dubbel zo gemotiveerd zijn om echt buff te worden.. deze foto is van 2 jaar terug hier was ik 107 kg op 10%, oogt gewoon nog ecto:



En dit is in kleding op 112 kg echt van does he even lift:o:
j9tydf.jpg





Bp: 130
Dl: 230
Sq: 170 (met afgescheurde voorste kruisband waar ik me nog aan moet laten opereren)

Maar goed nu weer OT over Zyzz!

Vet shirt waar koop je die??
 
ja ben wel blij dat ik zo "klein ben" lijk stuk buffer zo
 
Chestbrah
Thankyou to everyone for your overwhelming msg's of support and praise for the zyzz legacy video. Reading through the comments put a big smile on my face and just makes me realise just how much everyone loved Az. Went out last night and had a big night as my brother would have wanted...needless to say im never drinking again lol. I have also decided that i will start making videos (not zyzz style, that should be left only to him because that was his thing). The videos will be training videos and videos on how to prepare meals. Stay tuned and once again thanks for all the support.
 
Chestbrah
Thankyou to everyone for your overwhelming msg's of support and praise for the zyzz legacy video. Reading through the comments put a big smile on my face and just makes me realise just how much everyone loved Az. Went out last night and had a big night as my brother would have wanted...needless to say im never drinking again lol. I have also decided that i will start making videos (not zyzz style, that should be left only to him because that was his thing). The videos will be training videos and videos on how to prepare meals. Stay tuned and once again thanks for all the support.

Im never drinking again? als in ik drink nooit, of ik drink nooit meer maar die nacht wel?
 
Im never drinking again? als in ik drink nooit, of ik drink nooit meer maar die nacht wel?

Geen van beide, moet je niet serieus opvatten. Is net als dat je nu thuis zit met 'n uber kater en zegt dat je nooit meer bier aanraakt.
 
Geen van beide, moet je niet serieus opvatten. Is net als dat je nu thuis zit met 'n uber kater en zegt dat je nooit meer bier aanraakt.
Ja klopt maar ik vraag me ook af hoe hij het net bedoeld. Is hij zich gaan kapot drinken of bedoelt hij dat hij zoals gewoonlijk nooit meer drinkt?
 
Back
Naar boven