Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

BW vanochtend: 79,9 :o
 
En ben je nou vooral massa verloren of vet:P? Ben wel benieuwd:D

Thats the question, ben zéker wel vet verloren, maarja hoe weet ik of ik ook massa ben verloren? ;)
 
Thats the question, ben zéker wel vet verloren, maarja hoe weet ik of ik ook massa ben verloren? ;)

Spiegel, heb je je vp laten meten ervoor? Dan kan je uitrekenen.
 
Spiegel, heb je je vp laten meten ervoor? Dan kan je uitrekenen.

Nee niet gedaan, btw even armen weer gemeten, nog steeds 35cm precies, armen zijn dus al ~3-4 weken het zelfde terwijl er 2-3 kilo af is?
 
Nee niet gedaan, btw even armen weer gemeten, nog steeds 35cm precies, armen zijn dus al ~3-4 weken het zelfde terwijl er 2-3 kilo af is?

Wees er maar trots op xD

Nee man, maar wanneer ga je weer bouwen:)?
 
Wees er maar trots op xD

Nee man, maar wanneer ga je weer bouwen:)?

Waneer ik droog genoeg sta, dan cleanbulk/cut cycles in 2/1 weken volgorde. Wil yearround droger blijven en niet meer echt vet opbouwen en er weer af werken. Laatst artikel gelezen, je moet het geen bulken noemen maar improvements :o

Niet té groot kcal tekort met een gezonde basis en af en toe wat lekkers. Nu hou ik me strict aan me schema en de enige cheatdag is zaterdag...

Sta nu nog steeds 13% ofso, wil wel richting de 10, maar denk/hoop binnen een maand 2/1 cycles te gaan doen, of als ik écht nog verder wil 1/2.
 
Waneer ik droog genoeg sta, dan cleanbulk/cut cycles in 2/1 weken volgorde. Wil yearround droger blijven en niet meer echt vet opbouwen en er weer af werken. Laatst artikel gelezen, je moet het geen bulken noemen maar improvements :o

Niet té groot kcal tekort met een gezonde basis en af en toe wat lekkers. Nu hou ik me strict aan me schema en de enige cheatdag is zaterdag...

Sta nu nog steeds 13% ofso, wil wel richting de 10, maar denk/hoop binnen een maand 2/1 cycles te gaan doen, of als ik écht nog verder wil 1/2.

Oke ik kan eindelijk is fatsoenlijk gaan bulken in de zomervakantie als ik gespot ben turnen:P Dit jaar zoiezo de 85kg aantikken:P
 
Trainingschema dus nu;
Dag A
Box squat 5x5
Pull ups 5x5
Bench press 5x5
Calves 2x20
Onderarm 2x10

Dag B
Front squat 5x5
Military press 5x5
Barbell row 5x5
Deadlift 3x5
Calve 2x20
Onderarm 2x10
 
Waarom wil je eigenlijk boxsq doen en hoe hoog is dat ongeveer?

Geen squatrek what so ever, dus pak barbell van de enige bench press. Is denk ik een 80* hoek ofso, dus net boven par.

Heb overigens vandaag wel spierpijn in kuiten/quadsvan gister :D Voel ook rug beetje als ik die aanspan, samen met biceps en kleeein beetje onderarm.
 
denk niet dat een bankje net boven par is
 
denk niet dat een bankje net boven par is

ok

Ik zou gewoon zo full als mogelijk gaan of op zijn minst parallel (wat bij veel lieden ongeveer hetzelfde is). En de box squat lekker laten voor wat die is, of als je zo'n fan bent ernaast doen.

Dan moet ik dus de intensiteit weer flink omlaag gooien, want als ik nu fail ga ik gewoon zitten. Als ik dan fail zijn de rapen gaar.
 
1. zorg dat je niet failt
2. zorg dat je iemand bij je hebt staan als je ballen niet groot genoeg zijn

Will consider. Waarom niet gewoon box squat en dan front squat full? Zie t probleem niet helemaal.
 
Jij doet boxsq omdat je angst heb voor falen begrijp ik, dat is imo een belachelijk argument om niet normaal te sq. Daarbij vind ik back en frontsq een nog betere optie, al ben je op de goede weg met frontsq. :) Maar doe wat je nodig lijkt verders. Succes.

Ga het wel weer proberen, maar moet dus eerst paar meter heen lopen met stang op rug, en dus ook terug...
 
Back
Naar boven