MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013

Bezoekers in dit topic

Damn gozer.. Lekker gewicht..

*kan iemand die gozer met dat gele shirt effe zeggen dat hij 10 sec. langer zijn kop dicht moet houden nadat je de bar neerlegd? My god..irritantje* ;)

Dat is wel de baas der bazen waar je het over hebt he
 
Damn gozer.. Lekker gewicht..

*kan iemand die gozer met dat gele shirt effe zeggen dat hij 10 sec. langer zijn kop dicht moet houden nadat je de bar neerlegd? My god..irritantje* ;)

Weak01 op het forum, moet je hem ff een pm sturen:D
 
nee joh ze heeft gelijk is een irritant mannetje die zich overal ongevraagd mee bemoeit en waardeloze tips geeft
 
Damn gozer.. Lekker gewicht..

*kan iemand die gozer met dat gele shirt effe zeggen dat hij 10 sec. langer zijn kop dicht moet houden nadat je de bar neerlegd? My god..irritantje* ;)

Dat is wel de baas der bazen waar je het over hebt he

Weak01 op het forum, moet je hem ff een pm sturen:D

nee joh ze heeft gelijk is een irritant mannetje die zich overal ongevraagd mee bemoeit en waardeloze tips geeft

Standaard irritante oude mannetje in de sportschool die denkt overal verstand van te hebben ;)

:roflol:

Is idd weak01 op t forum, Pjotr, de coach :o
 
Damn gozer.. Lekker gewicht..

*kan iemand die gozer met dat gele shirt effe zeggen dat hij 10 sec. langer zijn kop dicht moet houden nadat je de bar neerlegd? My god..irritantje* ;)

Das Pjotr, en die weet wel waarom hij iets zegt.
 
Das Pjotr, en die weet wel waarom hij iets zegt.
Al was het de koning.. Het doet niets af aan wie hij is of aan zijn kennis van zaken.;) De naam zegt mij wel wat van het forum hier. Ik zou alleen knetter worden als hij zo naast me zou staan. ;)
 
Fijn voor je
 
Zullen we niet gaan bitchfighten hierzo? :roflol:
 
Zullen we niet gaan bitchfighten hierzo? :roflol:
:rolleyes: Het is maar waar je je druk om kan maken. :)

Je kunt er zwaar aan tillen of je kunt denken 'ze weet niet beter'. Het laatste geeft meer rust in je log overigens.:D
 
Wie wat wil bereiken staat open.voor kritiek
 
Al was het de koning.. Het doet niets af aan wie hij is of aan zijn kennis van zaken.;) De naam zegt mij wel wat van het forum hier. Ik zou alleen knetter worden als hij zo naast me zou staan. ;)

was mijn 1e ervaring met hem vandaag en ben er alleen maar wijzer van geworden :cool:
 
Pjotr zn tips op dat soort momenten zijn voor mij heiliger dan de bijbel kan ik je vertellen ;)

nee niet gelovig, maar snap mn punt :D
 
:rolleyes: Het is maar waar je je druk om kan maken. :)

Je kunt er zwaar aan tillen of je kunt denken 'ze weet niet beter'. Het laatste geeft meer rust in je log overigens.:D

of je post niet meteen van die bevooroordeelde uitspraken in de eerste plaats.
 
Lekker hoor die benchpresses! Wrm geen 155 meer geprobeerd naar die Fail op 160:)?

Ben al blij als ik dat gewicht ooit mag squaten haha;p
 
Oprekken van t shirt, hopen dat aankomende zondag dan wel kan tochen met 150 of 155
 
Okee , ik heb totaal geen verstand van gear;p Maar als je bijvoorbeeld alleen met belt squat, is het dan nog steeds raw eigenlijk;p?
 
Yup, belt + knee sleeves + polsbanden = raw
 
Back
Naar boven