XXL Nutrition

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
lolwut hoezo kneuzingen?
 
lolwut hoezo kneuzingen?

Met front squatten kun je moeilijk cheaten of dicht tegen failure aan gaan trainen, dan glijdt barbell toch van je af omdat techniek minder wordt.

Ik probeer het dan nog half met mijn biceps te houden, om toch die rep eruit te halen of dat ik barbell de lucht in wiep tijdens de oefening om het weer op me deltoid te krijgen (beetje vaag uit te leggen)
 
Wat is nou precies het nut van lagere gewichten pakken? (80%)
 
Nette training bro! Ook weer lekker met crunches bezig zie ik :D
 
Met front squatten kun je moeilijk cheaten of dicht tegen failure aan gaan trainen, dan glijdt barbell toch van je af omdat techniek minder wordt.

Ik probeer het dan nog half met mijn biceps te houden, om toch die rep eruit te halen of dat ik barbell de lucht in wiep tijdens de oefening om het weer op me deltoid te krijgen (beetje vaag uit te leggen)

Stang dichter bij de keel houden, en dan heb je in principe geen enkel probleem van wegglijden. Falen op frontsquat is heerlijk hoor :D dan hang je 10 seconden stil en uiteindelijk knal je toch neer op de vangers :p
 
ik haat frontsquat, krijg het altijd voor elkaar om mezelf te keelen met de stang.

OT: Nice train broeder.
 
Wat is nou precies het nut van lagere gewichten pakken? (80%)

Neurale/volume- wenning. Maar belangrijkste is dat je niet snel aan je max aanloopt, dus tegen een muur aanstaat waardoor je weer een stap terug moet doen.

Nette training bro! Ook weer lekker met crunches bezig zie ik :D

Haha buikspieren trainen is echt saai man :roflol:

ik haat frontsquat, krijg het altijd voor elkaar om mezelf te keelen met de stang.

OT: Nice train broeder.

Hehe true, thanks man!

Stang dichter bij de keel houden, en dan heb je in principe geen enkel probleem van wegglijden. Falen op frontsquat is heerlijk hoor :D dan hang je 10 seconden stil en uiteindelijk knal je toch neer op de vangers :p

:roflol: herkenbaar

Dicht tegen je strot aanleggen, is ook weer niet fijn, volgende keer wil ik even met straps proberen.
 
UB2 - wk1 - 80% submax

seated press
4x8x30

db rows
4x8x30

flat bench press
2x10x60

chins
12xBW
10xBW

db shrugs
3x12x24

dips
2x15xBW+10

db curl
2x15x14

Comment:
Easy training. Alleen het kiezen van aantal sets per oefening is lastig, misschien had ik nog een set kunnen bankdrukken.

Wat betreft voeding zit ik net aan 2800 op trainingsdag, weinig eetlust.

Heb ook een ander schema nu toen wanneer ik bulkte, toen zat ik +3300 kcal, maar at toen flink noten en vette vlees in de avond.

Volgende week naar 3000 en dan naar 3200 en dan is het prima, maar kcal uit carbs halen is lastig, misschien dat ik gewoon wat vette vlees toevoeg.
 
Nice train brah! Volgende keer inderdaad ff meer setjes bankdrukken :p Niet te hard gaan bulken he anders loop je straks op de fibo rond als een dikkertje :o
 
Nette training man, ik bgrijp je twijfel over het inschatten van sets want ben nu zelf ook al een week gewichten aan het uitzoeken voor m'n nieuwe schema.
 
Doe je nog wel carb cycle? Dan zou ik niet teveel vet eten op trainingsdagen, voor het slapen gaan is indd prima doe ik ook.

Vind zelf veel carbs eten ook k*t, maar neem je geen brinta ofzo? Is best makkelijk weg te drinken met genoeg water, kan je redelijk wat carbs uit halen naast gewoon aardappelen brood en rijst.
 
Nice train brah! Volgende keer inderdaad ff meer setjes bankdrukken :p Niet te hard gaan bulken he anders loop je straks op de fibo rond als een dikkertje :o

Minder is meer bro! Ja, laat ik maar weer snel epic bulken tot die tijd lol

Nette training man, ik bgrijp je twijfel over het inschatten van sets want ben nu zelf ook al een week gewichten aan het uitzoeken voor m'n nieuwe schema.

True that. Chins was voldoende, maar bankdrukken had ik wel meer kunnen doen. Lyle Mcdonald zegt dat wel mooi:

I prefer to give set and rep ranges for the simple fact that if you tell someone to do 4 sets of 8, they will do 4 sets of 8 even if they should have stopped at the third set on rep 6. 3-4 sets means 3 to 4 sets. So after your third set, you need to make a judgement call. if I were there coaching you, I"d make it for you. Judging by how fatigued you looked on the third set, what your reps looked like, how fried you looked. If you still looked strong, I'd have you do a 4th set. If you looked fried, you'd stop at 3.
Doe je nog wel carb cycle? Dan zou ik niet teveel vet eten op trainingsdagen, voor het slapen gaan is indd prima doe ik ook.

Vind zelf veel carbs eten ook k*t, maar neem je geen brinta ofzo? Is best makkelijk weg te drinken met genoeg water, kan je redelijk wat carbs uit halen naast gewoon aardappelen brood en rijst.

Komt wel op neer inderdaad. Volg richtlijnen van IF. Refeeds op trainingsdagen, high carbs (500gr) en low fat (50gr). Op rustdagen weinig carbs (100gr oid) en hoger in vet. Hoe ga jij dat dan doen?

Ik eet veel havermout, dus vind brinta niks vooral niet met water. En de overige drie eet ik ook. Even weer wennen denk ik (of lekkerder maken lol)

Voeding op trainingsdagen (2800kcal oid)
- 100gr havermout, 30gr whey + banaan
- postwo: 60gr wms, 10gr peptopro
- 100gr havermout, 40gr whey + 120gr bulgur, 130gr tonijn
- 500gr gepofte aardappelen/100gr bulgur, 200-300gr kipfilet + 30gr casseine shake

Hmm
 
Kloppen je calorieen dan wel, want 500 gram carbs is 2000 cal. + 50 gram vet is 450 cal. dus dan houdt je nog 350:4= 87,5 gram eiwit over.
 
Kloppen je calorieen dan wel, want 500 gram carbs is 2000 cal. + 50 gram vet is 450 cal. dus dan houdt je nog 350:4= 87,5 gram eiwit over.

Hoe bedoel je? Die 500gr carbs is een richtlijn, probeer tussen de 400-500gr te zitten.

Ik zit met dit schema rond de 2800kcal (waarvan +/- 400gr carbs), moet meer carbs eten op trainingsdagen volgende week en vooral in powerweken.
 
Nice man, bij die bdb komt je wijdte ook lekker uit.
 
Tering, wat heb jij gegeten tussen oktober en november :p
 
hvl bf ben je kwijt ik zie echt niet goed tussen pics man -_-
 
Zoals ik een post boven je zei in OP. Fysiek is niet veel veranderd sindsdien, nog wat drogere armen that's it. :)

LB1 week 2 90% submax

squat
4x8x60

rdl
3x8x90

leg press
3x10x220

lying leg curl
2x12x45

standing calf press
3x8x85

seated calf press
3x12x100

plank holds
2x20s

Comment:
Zware training vooral squat en rdl. Techniek was goed onder parallel bijna ATG liet iemand mijn onderrug in de gaten houden en dat was prima.

Ondanks dat ik heel weekend een pijnlijke knie had, geen problemen gehad enkel bij LP wel.

Ik blijf rustig opbouwen, hoop dat ik snel op niveau ben met een veel betere techniek.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven