AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha mijn log is dicht omdat ik geen zin meer had om elke training te loggen;p

Ik ga gwn door met trainen hoor en zal begin mei is foto's plaatsen, dan train ik een jaar.
 
Haha mijn log is dicht omdat ik geen zin meer had om elke training te loggen;p

Ik ga gwn door met trainen hoor en zal begin mei is foto's plaatsen, dan train ik een jaar.

Wat is dat nou :mad: Plaats gewoon af en toe wat cijfers en foto's leuk om terug te zien over een jaar ;)
 
ecto bicep zien?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Baseball grip :roflol:

Mixed grip is een hand onder en een hand boven, die is goed als je hem maar goed gebruikt, dus afwisselen met handen (lijkt me beter voor symmetrie :p) en je arm arm (vooral die met onderhandse grip) gestrekt houden anders heb je kans op biceps scheuring. en gewicht komt vanzelf, Ik doe vrijwel zelfde gewichten en train al paar manden (natuurlijk met aankloten in het begin :p) En waarom doe je BP niet 8x?
Ik train ook pas 7,5 maand.. En die bp 6x staat op me schema gemaakt door een personal trainer dus ga er vanuit dat het wel goed is hehe.. doe laatste tijd ook 3x8 vind het toch wat fijner.. En ik wissel natuurlijk ook met handen af als ik dl doe haha ;p

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 23:25 ----------

ecto bicep zien?

[Link niet meer beschikbaar]
Is die bicep van jou:p? wel progressie geboekt zo te zien!
 
kickboksen vandaag, word nog steeds langzaam maar zeker droger.
 
Ik train ook pas 7,5 maand.. En die bp 6x staat op me schema gemaakt door een personal trainer dus ga er vanuit dat het wel goed is hehe.. doe laatste tijd ook 3x8 vind het toch wat fijner.. En ik wissel natuurlijk ook met handen af als ik dl doe haha ;p

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 23:25 ----------


Is die bicep van jou:p? wel progressie geboekt zo te zien!

Yep... ik kom in december wel terug dit stelt niks voor man :p
 
ziet er goed uit, duurt wel een tijdje dat ik een training's log vind elke 30 post 1 XD, heb je ook foto hoe je er nu bijstaat?
 
ziet er goed uit, duurt wel een tijdje dat ik een training's log vind elke 30 post 1 XD, heb je ook foto hoe je er nu bijstaat?

Ff paginas teruglezen, vind je er regelmatig een ;)
 
Back
Naar boven