MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Of het ligt aan mij maar ik heb het idee dat hij kleiner oogt als bijv in de MD shoulder workout video.
 
Heeft hij een 2e ongeluk gehad dan? Want hij stond alweer op het podium en deed het behoorlijk goed (gezien waar hij van terug kwam).

Vond hem in het filmpje hierboven ook erg tegenvallen. Vooral zijn onderarmen die altijd zo freaky waren.

Hij viel altijd al tegen voor pro te weinig overal massa en veel te kleine benen
 
Geniaal figuur is het ook :D
 
hij zit te trainen in een healthcity...... waarom zijn die healthcity's hier niet zo ?
 
hahaha ze groene hoedje :roflol:
 
thor_power_rot.jpg

http://www.musculardevelopment.com/...oine-vaillant-mike-johnson-and-nicky-boy.html
 
wat bedoel je precies kidmonster?
 
wat bedoel je precies kidmonster?
2.28 min, het omhoog en omlaag brenge van de bar. heb ik heel erg het idee dat zijn onderrug zo krom staat als maar wat.
 
2.28 min, het omhoog en omlaag brenge van de bar. heb ik heel erg het idee dat zijn onderrug zo krom staat als maar wat.

nee zn begin positie was krom idd (bolle rug), maar zodra hij naar beneden zakt door zn knieen dan houd ie zn rug recht wat gewoon goed is.
je ziet dan ook dat zn schouders hoger staan als zn hips wat het makkelijker maakt je rug recht te houden
 
nee zn begin positie was krom idd (bolle rug), maar zodra hij naar beneden zakt door zn knieen dan houd ie zn rug recht wat gewoon goed is.
je ziet dan ook dat zn schouders hoger staan als zn hips wat het makkelijker maakt je rug recht te houden
oke, ben nog niet zo goed in dl techniek dus dat idee heb ik vaker dat het niet goed lijkt maar zal nog eens ff goed bekijken ;)
 
ben benieuwd naar die PL meet waar hij aan meedoet
 
Back
Naar boven