XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik ben nou toch niet achterlijk, die graphics zijn toch wel minder geworden? Of ligt het aan mij. Kharg Island is sowieso 1 grote graphic fout geworden, soms is de grond gewoon ineens vlak geworden, alsof ze de rest nog moeten ontwerpen en inkleuren, echt slecht gewoon.
 
Net waus potje, Caspian Border 500 tickets, 61 om 30, 50000+ punten, en mvp.

Merk ineens dat er veel meer lage levels bij zijn gekomen, wel vreemd, maar wel leuk want die hebben nog geen termal optics, ik denk dat er wel 30 vehicles over mn mijnen zijn gereden :D allemaal dezelfde plek ook, onder dat dakje vlakbij A :D

Hey mooie score man!

Had net ongeveer een vergelijkbaar potje he he 65000 score en mvp op Noshuar canals.

Daarvoor nog even met supermario a k a demteddies een dike mvp score gehaalt.
Zwaar ge owend met de heli mensen werden aardig leip en de tv missile werkt uitstekend.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/27102321/1/362730594/
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/27095536/1/362730594/
 
Hey mooie score man!

Had net ongeveer een vergelijkbaar potje he he 65000 score en mvp op Noshuar canals.

Daarvoor nog even met supermario a k a demteddies een dike mvp score gehaalt.
Zwaar ge owend met de heli mensen werden aardig leip en de tv missile werkt uitstekend.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/27102321/1/362730594/
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/27095536/1/362730594/

Godver heb die tv missile ook allang, maar nog nooit gebruikt, begin nu wel benieuwd te raken.

Hoe werkt het precies? Het is niet hittezoekend begreep ik?
 
Wel vet gedaan dat filmpje. Hij legt wel veel noobs om maar daar kan hij ook niks aan doen, gewoon neermaaien die hap. Wel pro hoe hij eerst de piloot uit een heli knalt en vervolgens de passagiers uit de neerstortende unit schiet :P
 
Ging inderdaad wel lekker, moest helaas even weg anders hadden we nog verder met de chopper het rondje af kunnen maken.

TV missile is niet hittezoekend nee, gewoon zelf de raket besturen met de muis.
 
Godver heb die tv missile ook allang, maar nog nooit gebruikt, begin nu wel benieuwd te raken.

Hoe werkt het precies? Het is niet hittezoekend begreep ik?

Nee je moet hem zelf sturen en hit is sowieso klaar en over.

Ook als je bijv 3 man ziet rennen en er binnen een radius van 10 mtr een hit heb is het klaar.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 18:47 ----------

Ging inderdaad wel lekker, moest helaas even weg anders hadden we nog verder met de chopper het rondje af kunnen maken.

TV missile is niet hittezoekend nee, gewoon zelf de raket besturen met de muis.

Ik ga zo nog wel ff verder hoor hihi.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 18:48 ----------

Wel vet gedaan dat filmpje. Hij legt wel veel noobs om maar daar kan hij ook niks aan doen, gewoon neermaaien die hap. Wel pro hoe hij eerst de piloot uit een heli knalt en vervolgens de passagiers uit de neerstortende unit schiet :P

Ja viel me ook op zover ben ik nog niet gekomen.
 
Zo net wkkr gistere tot half 6 metro 30000 tickets server gespeelt bij 11000 tickets hield ik het maar voor gezien jezus wat duurt zoiets lang wel bijna 2 rangen omhoog he he.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 11:34 ----------

Die teddies is dikke cheater.

Waarom dan?
 
pfft na die update zijn al mijn wapen opstellingen standaard verander.. alles heeft nu zo'n k*tscope opstaan en een flashlight of red dot..
 
pfft na die update zijn al mijn wapen opstellingen standaard verander.. alles heeft nu zo'n k*tscope opstaan en een flashlight of red dot..

Ja dat moet je gewoon 1 keer weer effe goedzetten, maar beter dan voor de patch dat je bij elke nieuwe game weer opnieuw je wapen moet selecteren etc.

Moet echt weer ff meer gaan schieten ipv jets, schiet geen klote raak :roflol:

Wil ook die ****ing tv missile een keer uitproberen, maar die klote heli's zijn altijd bezet :mad:
 
Whaha die bff filmpjes, so much win :D
 
heb hem vandaag gekocht voor de xbox, maar ik snap er echt geen ruk van online :(
elke x mis ik iemand, al richt ik volop
 
Vanavond ga ik nog eens knallen, kijk er naar uit, een weekje totaal geen tijd gehad. Kan ik weer op zoektocht naar een combo dat me goed ligt.

Heeft iemand supressor zonder grip al eens geprobeerd?
Straks eens zien wat dat geeft, anders zal ik de supressor moeten inruilen voor
flash of underbarrel.
 
Vanavond ga ik nog eens knallen, kijk er naar uit, een weekje totaal geen tijd gehad. Kan ik weer op zoektocht naar een combo dat me goed ligt.

Heeft iemand supressor zonder grip al eens geprobeerd?
Straks eens zien wat dat geeft, anders zal ik de supressor moeten inruilen voor
flash of underbarrel.

Supressor lever je eindelijk geen schade meer voor in, en dan ga je em inruilen :rolleyes:

Gebruik em alleen niet op maps waar je toch allemaal op elkaars lip zit, zoals de bazaar ofzo.

En foregrip heeft alleen maar een voordeel toch?
 
Back
Naar boven