Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Supressor lever je eindelijk geen schade meer voor in, en dan ga je em inruilen :rolleyes:

Gebruik em alleen niet op maps waar je toch allemaal op elkaars lip zit, zoals de bazaar ofzo.

En foregrip heeft alleen maar een voordeel toch?

eerst alleen maar voordeel maar niet het slechter geworden voor langere afstanden
 
Supressor lever je eindelijk geen schade meer voor in, en dan ga je em inruilen :rolleyes:

Gebruik em alleen niet op maps waar je toch allemaal op elkaars lip zit, zoals de bazaar ofzo.

En foregrip heeft alleen maar een voordeel toch?

Stel supressor eens samen in met grip, die combo is mega hard generfd.
De afzonderlijke attachments niet.
Die combinatie levert echt héél veel accuratie in, is 10x slechter dan voor de patch.

En ik kan het wel weten, want ik gebruikte grip + supressor op bijna elk wapen. Dmg vermindering was voor mij echt geen probleem, leverde ik graag in om stealth te zijn + goede accuraat te zijn.
 
Stel supressor eens samen in met grip, die combo is mega hard generfd.
De afzonderlijke attachments niet.
Die combinatie levert echt héél veel accuratie in, is 10x slechter dan voor de patch.

En ik kan het wel weten, want ik gebruikte grip + supressor op bijna elk wapen. Dmg vermindering was voor mij echt geen probleem, leverde ik graag in om stealth te zijn + goede accuraat te zijn.

Heb voor de patch een tijd met foregrip gelopen en als 3de attachment niets, dus waar je normaal de suppressor kan doen had ik niks, moet zeggen dat ik toen debiel veel schade deed met de a-91. Zo weer effe proberen, maar het is indd irritant dat je meteen exposed bent.

Valt het niemand trouwens op dat er veel newbs bij zijn gekomen? ****ing veel lage levels ineens tegenwoordig.

Probeerde net op Kharg Island te vliegen met een jet, was niet te doen, mn beeld bleef heen en weer schudden, en toen ik als gunner in een heli ging bleef mn scherm van links naar rechts bewegen, WTF
 
wow tv missle is nu fakking nice zeg ;) beetje goede gunner in chopper en je molt zowat alles, als jets weg blijve in ieder geval
 
Je begrijpt het nut van mijn vraag niet, ik wil stealth mode behouden, daarom zat ik te denken om de grip te laten vallen. Valt dat erg tegen dan geef ik stealth maar op en pas ik mijn game style maar aan.

Ga men ps3 zo opstarten en wat uren spelen :)
 
Mn laatste 2 potjes staan niet op battlelog... handig..

Bijna mn adelaar te pakken, nog 70k punten ofzo
 
Wtf, rpk met extended mag?? Beest! Nu 200 kogels per clip muwhahahaha
 
Is er een update ofzo, kan geen verbinding maken met EA? Battlelog is ook niet bereikbaar.
 
Is er een update ofzo, kan geen verbinding maken met EA? Battlelog is ook niet bereikbaar.

same here :p

update heeft aardig wat foutjes, dus zou best kunnen dat er nu ff een mini-patch komt om dat te fixen
 
k ben nu de nieuwe update aan het downloaden, ga eerst maar even campaing uitspelen, want online is het heel anders dan CoD
 
als je op battlenet gaat staat er dat er een maintance.. ofzoeits aan de hand is, is geloof ik iedere dinsdag
NOTICEWe will be making updates to game servers on PC, Xbox 360, and PlayStation 3 April 3rd starting at 8 AM UTC until 4 PM UTC. During this time you may be kicked from your game, but should be able to reconnect shortly after or connect to a different server.
 
als je op battlenet gaat staat er dat er een maintance.. ofzoeits aan de hand is, is geloof ik iedere dinsdag
NOTICEWe will be making updates to game servers on PC, Xbox 360, and PlayStation 3 April 3rd starting at 8 AM UTC until 4 PM UTC. During this time you may be kicked from your game, but should be able to reconnect shortly after or connect to a different server.

Gelukkig :rolleyes:

---------- Post added 3 April 2012 at 12:15 ----------

Behoud je je punten nou als je gekicked, gebanned wordt of gewoon connection lost krijgt?
 
Gelukkig :rolleyes:

---------- Post added 3 April 2012 at 12:15 ----------

Behoud je je punten nou als je gekicked, gebanned wordt of gewoon connection lost krijgt?

ik heb geen idee, ik dacht dat je bij pc dan je punte behoud alleen je punt van ribbons enzo niet geen idee of dat bij ps3 ook zo is
 
`

kwa actie ga ik toch voor CoD :O
enigste voordeel van bf3 online was dat ik gerust kon gaan snipen, dat lukt bij CoD niet, alleen heb k nog niet zo lang gespeeld

Je hebt nog geen shit gezien, speel het spel een paar maanden en kom dan terug over de actie. Onder een gebouw wat instort staan terwijl er een helikopter boven je loopt te schieten vind ik al wat meer actie dan rennen en schieten.
 
Back
Naar boven