AndroidHealthClinic

Log Machete (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Een goed resultaat man, je hebt redelijk veel massa behouden.
 
Mooie gecut man! Nu lekker laag houden he ;)

Volgens mij kan je bij de lat spread ook veel breder uitkomen als je wat op posing gaat oefenen!

Keep up the good work
 
Is 4x8x60 al zo zwaar voor jou of was de diepte wennen?
 
:rolleyes:
Ziet toch veel meer definitie man in rug
nais machete

Thanks bro!

Een goed resultaat man, je hebt redelijk veel massa behouden.

Thanks man, klopt heb sinds januari gecut dus tussen december en januari niet zoveel spiermassa aangezet. Als ik terugkijk is resultaat wel prima, maar tijdsbestek mocht wel minstens een maand minder zijn. Komt er wel bij dat ik een ervaring rijker ben.

Mooie gecut man! Nu lekker laag houden he ;)

Volgens mij kan je bij de lat spread ook veel breder uitkomen als je wat op posing gaat oefenen!

Keep up the good work

Thanks! Hoe krijg jij je eigenlijk lats zo uit elkaar op 0.40 van je filmpje?

Is 4x8x60 al zo zwaar voor jou of was de diepte wennen?

Alles. Heb sinds november/december niet meer gesquat. Ik deed 8x110 net boven parallel.

Front squat/leg press hebben nauwelijks carry over naar back squat, dus moet even helemaal terug, maar zolang techniek goed blijft en blessures weg blijven dan verwacht ik dat ik snel terug ben.

Heb gisteren filmpje gekeken van squatRx gekeken, hoe je je onderrug flexibel kan krijgen wel chill.
 
Mirin' foto's brah! mooie progressie
 
ub1 week 2 90% submax

bench press
3x8x68

lying t-bar row (ex. stang)
4x8x35

incline db press
2x12x24
1x10x24

chins
12xBW
10xBW

db side raises
3x12x12

skullcrushers (ex. bar)
2x15x14

db hammer curl
2x15x16

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 12:29 ----------

Mirin' foto's brah! mooie progressie

Thanks!
 
nice foto's goed bezig!
 
Nice train brah! Lekkere reps op hammer curl 0o
 
LB2 week 2 90% submax

deadlift
8x100
2x8x110
(vrij easy, speedreps)

squat
1x10x50
2x12x60

leg press
3x12x220

leg curl
3x12x40

standing calf raises
4x8x85

Comment:
Squat, aantal aandachtspunten van ijzerbroeders:
- stang wat lager
- niet te diep squatten
- knieen meer naar buiten

Zo doorgaan dan hoop ik snel weer terug te zijn.

Buikspieroefeningen haal ik eruit, tijdsverspilling en zie nut niet van in. Ga het vervangen voor vacuüm oefeningen.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 13:36 ----------

nice foto's goed bezig!

Thanks !

Nice train brah! Lekkere reps op hammer curl 0o

Bedankt bro, hammer curls zijn wel lekker.
 
Niks mis met fullsquat toch eigenlijk? Of bolt de rug er wat bij?
 
Lekker bezig brah! En ga thuis navy seal ab workout doen voor je buik! Krijg je blok gewapend beton van!

Alle 8 oefeningen zonder rust achter elkaar. Op 1ste oefening ga je tot failure, reps dat je haalt moet je ook op overige 7 doen.

srs, werkt goed. Kijk voor de grap in de spiegel naar je abs voordat je de oefening doet en na de oefening nog een keer, wereld van verschil.

http://www.youtube.com/watch?v=fuYy7qIx3w8
 
Niks mis met fullsquat toch eigenlijk? Of bolt de rug er wat bij?

Niks mis mee inderdaad, maar het zal wel de bolling van mijn rug zijn geweest. Vorige keer was er geen wolkje aan de lucht.

Lekker bezig brah! En ga thuis navy seal ab workout doen voor je buik! Krijg je blok gewapend beton van!

Alle 8 oefeningen zonder rust achter elkaar. Op 1ste oefening ga je tot failure, reps dat je haalt moet je ook op overige 7 doen.

srs, werkt goed. Kijk voor de grap in de spiegel naar je abs voordat je de oefening doet en na de oefening nog een keer, wereld van verschil.

http://www.youtube.com/watch?v=fuYy7qIx3w8


Just kiddin bra. Abs trainen zuigt. Vacuum pose is aesthetic, dat wil ik graag leren maar krijg me buik niet naar binnen gedrukt :roflol:

Nice train, hier moest ik wel om lachen :roflol:

Heheh, thx bro!
 
toch een behoorlijk progressie gemaakt kerel!

nette v shape al
 
Ziet er goed uit. Lekkere trainingen ook.:)
 
Ik zie de pics nu pas, goeie progressie bro!!
 
Nice train, had je wel kunnen helpen met benchen :roflol: maar wist niet wie je was

Vond alleen je vorm bij curls niet mooi, wel zwaar, of deed je een beetje cheat reps?
 
Nice train, had je wel kunnen helpen met benchen :roflol: maar wist niet wie je was

Vond alleen je vorm bij curls niet mooi, wel zwaar, of deed je een beetje cheat reps?

Haha ja voorvermoeidheid bij bench merk ik echt, ook bij dips. Wou niet tot failure gaan.

Niet mooi? Hehe, wee nie zijn gewoon full rom reps zonder te cheaten zover ik weet (anders betrek ik vaak mijn rug erbij) gewicht is ook echt makkelijk.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven