XXL Nutrition

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Deadlift
5x80
5x100
6x120 PR

Bent over barbell row
5x70
5x70
5x70
5x50
5x70

Military press
5x40
5x40
5x40
5x40
5x42,5 PR

Leg press one legged
5x104 PR
5x104
5x104
5x104
5x104

Barbell calves
20x60
20x80
20x80

Onderarm roller
2x3 onderhands PR
1x3 bovenhands

Heb echt hele vieze steek bij achterkant schouder, vanaf oksel en dan iets naar achter... the****? wel harde training, yes proud.
 
Lekker getraind brah, die steek komt misschien van slechte techniek BOR:P? Want kan me niet herrineren dat jij 70kg liftte;p
 
Lekker getraind brah, die steek komt misschien van slechte techniek BOR:P? Want kan me niet herrineren dat jij 70kg liftte;p

70 is nog vrij strict, zit meer in als ik goed ga cheaten. Ik heb geen idee hoe het komt, misschien rug beetje overbelast... Heb nu ook nog spierpijn van eergister (waren zware pullups...)
 
Hoe the **** doe je die BOR? :o
 
Lekkere deadlift ook. Hoelang die je die al?
 
Ah okay. Was ik maar eerder begonnen, maargoed heb in vergelijking met anderen nog genoeg tijd om er wat van te maken.

Doe je geen 1 rep deadlifts? Ik doe eerst 3x8 met 80kg dan 4x1 met zo hoogmogelijk gewicht. En als ik nog een rep kan maken doe ik het maar meestal merk je wanneer je niet meer kan de volgende rep.
 
hier, 299 dagen geleden training:

Side raises 8,5 8,5 8,5 8,5
Bent over side raises 8,5 8,5 8,5 8,5
Front raises 8,5 8,5 8,5 8,5
Abs
Deadlift 8,30 8,36 8,36 8,36
Bent over row bb 15,10 8,16 8,20 8,20
Pullups 8,35 5,35 6,40 5,40
 
Haha, nice progressie. Alleen al om die reden log ik vrij vaak :)
 
Ah okay. Was ik maar eerder begonnen, maargoed heb in vergelijking met anderen nog genoeg tijd om er wat van te maken.

Doe je geen 1 rep deadlifts? Ik doe eerst 3x8 met 80kg dan 4x1 met zo hoogmogelijk gewicht. En als ik nog een rep kan maken doe ik het maar meestal merk je wanneer je niet meer kan de volgende rep.

1 rep gaat veel te veel ten kostte van je techniek... en ik train ook wel wát massa gericht. 1RM zou ik zeker niét aanraden elke training ;)
 
Misschien bij jou, bij mij echt niet. Ik ga echt niet zomaar met 114 kilo deadliften, ik heb het ongeveer 6 keer gedaan en elke rep die ik heb gemaakt is er een instructeur of gym freak bijgeweest. Ik doe het daarnaast regelmatig met weinig kilo in de spiegel en ben er vrij zeker van dat mijn techniek gewoon goed is.

Laatste wat ik wil is een hernia.
 
Misschien bij jou, bij mij echt niet. Ik ga echt niet zomaar met 114 kilo deadliften, ik heb het ongeveer 6 keer gedaan en elke rep die ik heb gemaakt is er een instructeur of gym freak bijgeweest. Ik doe het daarnaast regelmatig met weinig kilo in de spiegel en ben er vrij zeker van dat mijn techniek gewoon goed is.

Laatste wat ik wil is een hernia.

Your shot, ik ben meer een fan van 5 herhalingen :)
 
Ik doe er in praktijk meestal 2 of 3 omdat ik er niet teveel gewicht op wil gooien.
 
Qua techniek: stand van je voeten, wijdte van je grip, hoek van je lichaam en naar waar breng je de stang?

Schouder breedte, totale wijdte ~1,5x schouder breedte, overhand grip, 45 graden minimaal vaak wat lager, stang richting navel.
 
Van deadliften krijg je alleen maar brede heupen!!!!


:p
 
Ik vind deadliften overrated
 
voor bb doeleinden is deadliften imo ook overrated, zou hem alleen wel regelmatig doen puur voor kracht/core
 
Back
Naar boven