MuscleMeat

Ezravdb is becoming a student (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe lang doe jij gemiddeld over een borst,schouder en triceps training?

vandaag deed ik er 40-50 minuten over, nu heb ik bijvoorbeeld geen shoulder presses gedaan voor een lange tijd, maar als ik die er binnenkort weer in doe wordt de training iets langer denk ik.

ik nam bij de incline en flat presses de langste rustperiode, de andere oefeningen deed ik sneller achter elkaar.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 22:09 ----------

Ik doe tegenwoordig paar setjes rotator cuff met schijfjes van 2,5kg.
Voor de training van schouders, borst.
Bevalt me goed.

die heb ik ook positief ervaren

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 22:10 ----------

gekke chest man je moet effe wat zonnebanken en dan zie je er pas juicy uit

:p
 
Ben je trouwens van het feesten? Alcohol enzo? Of is het echt 100% bb.:p
 
Groote chest/rug/en armen jarlous :(, weet je ook je vet% , squat 110kg 20x par?. heb je ook foto van je benen? als die ook zo groot zijn als je boven lichaam al is :0
 
Laatst bewerkt:
Ben je trouwens van het feesten? Alcohol enzo? Of is het echt 100% bb.:p

in de bulk en op goede feesten laat ik me gewoon gaan, ik wil niet me hele leven opgeven voor bb.

Als ik een bepaald doel heb en in de cut ben, neem ik meestal suikerloze drankjes zoals whiskey als ik in de kroeg ben

discotheken bezoek ik al tijden niet meer sinds me relatie :) concerten en clubs wel nog af en toe, dan is het sochtends ff doorbijten

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 22:52 ----------

Groote chest/rug/en armen jarlous :(, weet je ook je vet% , squat 110kg 20x par?. heb je ook foto van je benen? als die ook zo groot zijn als je boven lichaam al is :0

check me galerij :D

update foto van benen komt als ik weer met trainingspartner ben

vet% weet ik op het moment niet precies..squat heb ik een keer 120x20 gedaan volgens mij met breathing squats techniek :) maar een grote squat is niet automatisch goede quads ;)
 
Laatst bewerkt:
in de bulk en op goede feesten laat ik me gewoon gaan, ik wil niet me hele leven opgeven voor bb.

Als ik een bepaald doel heb en in de cut ben, neem ik meestal suikerloze drankjes zoals whiskey als ik in de kroeg ben

discotheken bezoek ik al tijden niet meer sinds me relatie :) concerten en clubs wel nog af en toe, dan is het sochtends ff doorbijten

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 22:52 ----------



check me galerij :D

update foto van benen komt als ik weer met trainingspartner ben

vet% weet ik op het moment niet precies..squat heb ik een keer 120x20 gedaan volgens mij met breathing squats techniek :) maar een grote squat is niet automatisch goede quads ;)

Ik ga ff je foto's checken, jah dat is waar maar 120x20 is goed! ,maar ik volg je !
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

meal 3 van vandaag

hiervoor gehad:

8:00
4 hele eieren
amandelen
3 stronken broccoli
macadamia olie

11:00
6 boterhammen met honing en appelstroop

Training van gister:

Close Grip Pulldowns:

33 KG: 10 reps
33 KG: 10 reps
33 KG: 10 reps
33 KG: 10 reps

langzame negatief en squeeze

BOR:
70 KG: 10 reps
70 KG: 8 reps
70 KG: 8 reps
70 KG: 8 reps

lower lats like a sir

Deadlift:

140 KG: 8 reps
140 KG: 8 reps
140 KG: 8 reps

Incline Dumbbell Curl

16 KG: ??? reps
3 of 4 sets afwisselend met hammer curls

rechter elleboog voelde gaar dus heb barbell curls easy gedaan en high reps met 30 KG.

- Schouder voelt vandaag goed aan terwijl ik gister het idee had dat ik me de bor en pulldowns toch het erger aan het maken was..ws valt het toch wel mee.
Volgende training ga ik dumbbell shoulder press weer proberen :)
 
Nice training met lekkere reprange op de Dl & BOR

Dat gevoel in je schouder, kan dat eventueel komen van de hammer curls ?
Heb er zelf namelijk ook wel eens last van als ik deze als laatste oefening doe in m'n training (misschien ongemerkt overcompensatie)

Ik vraag me af hoe je die broccoli weg krijgt als ontbijt, ik zou bij de geur al over me nek gaan :p
Wat is meal drie eigenlijk ? kan de vis & doperwten wel herkennen, maar die balletjes & dat geval op de rand :dunno:
 
Dat geval op de rand is 'n blok roomboter natuurlijk :lick:
 
geitenkaas en kipgehakt :D

broccoli vind ik zelf erg lekker als het nog lichtgroen is, als je het niet te lang stoomt dan reuk je ook bijna niks ;) dan met ei, noten, peper en zout vind ik het prima om de dag mee te beginnen :)

Hier een artikel over de voordelen van een lowcarb ontbijt:

http://www.vincedelmontefitness.com/blog/?s=meat+and+nuts&submit=Search

call it broscience, not a single **** is given :)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 16:03 ----------

Dat geval op de rand is 'n blok roomboter natuurlijk :lick:

haha lijkt er idd op :D

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 16:04 ----------

owja ik neem ook elke dag creatine en agmatine op t moment
 
verse inkopen voor komende week

nv2lon.jpg


look at them bad boys
 
TOnijn is zo nasty
 
Waarom eet je het dan? Genoeg andere mogelijkheden :p
 
Iets met een aap en een ring van goud :p
 
ik heb 2 jaar lang elke dag 2 blikken tonijn gegeten van de aldi en vind het nog steeds heerlijk, cut je btw? zie echt clean nasty eten daar zitten :p
 
Iets met een aap en een ring van goud :p

true dat, maar tonijn is gwoon easy om mee te nemen

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 19:12 ----------

ik heb 2 jaar lang elke dag 2 blikken tonijn gegeten van de aldi en vind het nog steeds heerlijk, cut je btw? zie echt clean nasty eten daar zitten :p

nee doe lichte clean bulk :)

ik vreet niet heel veel maar wel meer dan dat ik eerst deed, ik ga nog niet zoveel eten als in me vorige bulkjes, want toen kon ik ook harder trainen.
 
Zalm, jamjamjam
 
Zalm, jamjamjam

is me favoriet inderdaad, mr dat eet ik thuis wel op zijn tijd.

zalm uit blik is wat duurder om zo mee te nemen
 
Back
Naar boven