XXL Nutrition

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Laat maar horen wanneer je naar straatweg gaat, dan ga ik mee :D
 
carrieremove ? ;-)
 
Laat maar horen wanneer je naar straatweg gaat, dan ga ik mee :D

Ja is goed. Anders prikken we dinsdag gelijk ff een datum :)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:57 ----------

carrieremove ? ;-)

Ik heb net al een carrieremove gemaakt en moet zelfs nog beginnen ;) Maar misschien andere dbb die zich geroepen voelen? :p
 
Die straat is weg dus waarom ga je er heen ?
 
flauwe humor is vaak de leukste humor :)
 
Ik heb hardop zitten lachen, terwijl ik de grap zelf al 100x heb gemaakt, hehehe
 
Kom nu anders even bij basic fit in zuid trainen kitty, ik verveel me dood :p
 
Kom nu anders even bij basic fit in zuid trainen kitty, ik verveel me dood :p

Helaas zit ik nu nog bij m'n über saaie baan tot 17:00 grrrr :mad: Ga zo lekker benen trainen bij Zomerhofstraat :) Op Zuid heb ik trouwens een keer bij een fijne gym getraind. Olympia was dat geloof ik maar is er volgens mij niet meer. **** it allemaal sowieso te ver weg. Vind jij dat niet irritant om zo ver te reizen voor jouw sportscholen?
 
Ik woonde in een dorp dus ben gewend 30-40 min te moeten fietsen of 20 min met de auto om bij de gym te komen.

Vind het juist wel fijn, vooral met het ov.
Lekker zitten met muziek/bodybuilding motivatie filmpjes op je telefoon en even 100% kunnen focussen op wat ik straks ga doen.
 
Ik woonde in een dorp dus ben gewend 30-40 min te moeten fietsen of 20 min met de auto om bij de gym te komen.

Vind het juist wel fijn, vooral met het ov.
Lekker zitten met muziek/bodybuilding motivatie filmpjes op je telefoon en even 100% kunnen focussen op wat ik straks ga doen.

Pfff nou waar je zin en tijd voor hebt ;)
 
Straat weg is maar 10 min ofzo vanaf mijn huis, denk daar sowieso wat vaker heen ga.
 
Plate loaded leg press 150kgx12, 175kgx12, 200kgx8, 225kgx6 PR, 250kgx4 dikke PR :D (met knieën tot tegen borst aan)
Losse squat 20kgx15, 40kgx12, 40kgx12, 50kgx10
Leg extensions 40kgx12, 45kgx10, 45kgx10, 50kgx8
Seated leg curl 40kgx12, 45kgx10, 50kgx10, 55kgx8
One leg kickback 25kgx12, 25kgx12, 25kgx12, 25kgx12
Calfs on leg press machine 80kgx15, 90kgx15, 100kgx12, 110kgx10 (weer x 3 verschillende voeten standen gelijk achter elkaar)

Squatten ging ff niet zo zwaar na die zware leg press ;)

foto.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wow 250kg netjes kitty! Ben jaloers haha! Je bent laatste tijd echt weer snel vooruit gegaan op legpress of niet? Calf is ook echt bruut :D
 
Wow 250kg netjes kitty! Ben jaloers haha! Je bent laatste tijd echt weer snel vooruit gegaan op legpress of niet? Calf is ook echt bruut :D

Ja klopt ineens een snelle vooruitgang. Wou dat UB ook wat sneller ging... Ja kuiten is wel lekker zo :D Voel het altijd goed branden, na eerste setje van 3x15 reps voel ik dat al ;)
 
En nu 100 kg squat? :)
 
En nu 100 kg squat? :)

Squat heb ik al tijdje niet meer heel zwaar gedaan omdat ik de laatste tijd of ziek was :( of leg press zo zwaar mogelijk wilde doen. Ben niet zo'n beest als jij dat ik beiden max gewicht kan doen achter elkaar ;)... Volgende keer weer zwaarder squatten :D
 
Haha :P. Dus volgende keer weer zware setjes squatten?
 
Back
Naar boven