XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

In de echte wereld zijn dit normale fysieken:
 
Laatst bewerkt:
half de fysieken van dbb worden hier gepost:o
 
beste fysiek ooit? we zitten hier op een bb forum, en al die meisjes hier zitten te geilen op een normaal fysiek

Whaha jij vind 95kg bij 1.85m op 6% een normaal fysiek? Please go
 
Whaha jij vind 95kg bij 1.85m op 6% een normaal fysiek? Please go

Daniel zegt dat we op een BB-forum zitten, maw worden de fysieken van Jay, Arnold, Ronnie ... hoog in het vaandel gedragen hier, niet de zyzz-fysiek. Of dat was in ieder geval toch de intentie van de 'founders' van dit forum.
 
Ulysses Jr., Lazar Angelov, Zyzz.....mijn 3 streeffysieken, verschillend in grootte, maar gewoon prachtig om naar te kijken, perfecte aanhechtingen, etc.

Dat hier kleuters komen haten, boeiend. Laat hun maar bewijzen dat ze hun nietig lichaam kunnen omtoveren in een roidsnoepende vierkante betonblok, waar, en let hier goed op want daar kunnen jullie nog iets van leren, ook veel dedication en opofferingen voor nodig zijn, maar waar ik persoonlijk de aesthetics mis.

Komt in haat, en gaat hene in liefde :heart:
 
Daniel zegt dat we op een BB-forum zitten, maw worden de fysieken van Jay, Arnold, Ronnie ... hoog in het vaandel gedragen hier, niet de zyzz-fysiek. Of dat was in ieder geval toch de intentie van de 'founders' van dit forum.

En wat Zyzz deed noem je geen bodybuilding? Voor zo'n lichaam moet je even dedicated zijn als voor die monster fysieken.
 
Daniel zegt dat we op een BB-forum zitten, maw worden de fysieken van Jay, Arnold, Ronnie ... hoog in het vaandel gedragen hier, niet de zyzz-fysiek. Of dat was in ieder geval toch de intentie van de 'founders' van dit forum.

Nu ben ik geen fan van die hele Zyzz gay shit, maar dit is natuurlijk onzin. Voor zo'n fysiek moet je jarenlang dedicated bezig zijn. Dit is wat bodybuilding is. En een stuk toegankelijker ook nog. Dit is een "realistisch" doel vergeleken met de Colemannen en de Cutlers.
 
En wat Zyzz deed noem je geen bodybuilding? Voor zo'n lichaam moet je even dedicated zijn als voor die monster fysieken.

Dat zeg ik niet? Lees nog een keer.

Nu ben ik geen fan van die hele Zyzz gay shit, maar dit is natuurlijk onzin. Voor zo'n fysiek moet je jarenlang dedicated bezig zijn. Dit is wat bodybuilding is. En een stuk toegankelijker ook nog. Dit is een "realistisch" doel vergeleken met de Colemannen en de Cutlers.

Hetzelfde als voor Kandijkoekje; dit zeg ik toch helemaal niet?

Mijn punt was dat als je aan Big_T vraagt welk fysiek hij voor ogen heeft is de kans klein dat hij die van Zyzz neemt... . Of ik zal het anders zeggen, zien jullie Zyzz al Mister O winnen?
 
Dat zeg ik niet? Lees nog een keer.



Hetzelfde als voor Kandijkoekje; dit zeg ik toch helemaal niet?

Mijn punt was dat als je aan Big_T vraagt welk fysiek hij voor ogen heeft is de kans klein dat hij die van Zyzz neemt... . Of ik zal het anders zeggen, zien jullie Zyzz al Mister O winnen?

daar gaat het toch helemaal niet om, als mensen dit als realistisch doel en inspiratie stellen waarom zou het dan een probleem zijn? blijf dan gewoon weg uit dit topic.
 
Appels met peren vergelijken, Bodybuilding is een lifestyle, volgens mij zijn er maar weinig mensen op dit hele forum die egt een Jay Cutler willen worden.
Het merendeel streeft eerder naar een fysiek als zyzz of Angelov etc. En Big T bepaald natuurlijk ook niet wat wij vinden of willen.
 
ik ben zyzz fan geworden.
 
Mijn punt was dat als je aan Big_T vraagt welk fysiek hij voor ogen heeft is de kans klein dat hij die van Zyzz neemt... . Of ik zal het anders zeggen, zien jullie Zyzz al Mister O winnen?

Dat is toch onzin, net of alleen Big T zijn mening telt. Ieder heeft zijn eigen mening, Mister O is daarbij maar één tak van de sport. Nee logisch dat hij dat niet zou winnen, dat was zijn doel ook niet. Als dit wel jou ideaal is neem is een kijkje in de IFBB sectie van dit forum, en blijf dan vooraf weg uit dit topic.
 
Appels met peren vergelijken, Bodybuilding is een lifestyle, volgens mij zijn er maar weinig mensen op dit hele forum die egt een Jay Cutler willen worden.
Het merendeel streeft eerder naar een fysiek als zyzz of Angelov etc. En Big T bepaald natuurlijk ook niet wat wij vinden of willen.

Dat is waar, 90% van dit forum wilt waarschijnlijk een Zyzz-fysiek, al denk ik dat dat niet de oorspronkelijke bedoeling was van de oprichters van dit forum, maar aangezien ik er niet bij was is dat mijn assumptie.

daar gaat het toch helemaal niet om, als mensen dit als realistisch doel en inspiratie stellen waarom zou het dan een probleem zijn? blijf dan gewoon weg uit dit topic.

Zeg ik dan potverdomme dat het een probleem is?

Damn, leer lezen!
 
Sorry, Misters O' zijn echt wel beesten maar niet aesthetic. Zyzz is gewoon botergeil. Would have considered a coïtus change just to **** him.
 
al die mannetjes die hier speciaal op dit topic komen zeiken hebben een fysiek dat nooit in de buurt van zyzz zal komen..
 
Daniel zegt dat we op een BB-forum zitten, maw worden de fysieken van Jay, Arnold, Ronnie ... hoog in het vaandel gedragen hier, niet de zyzz-fysiek. Of dat was in ieder geval toch de intentie van de 'founders' van dit forum.

Deze Zyzz topic heeft meer views dan alle Jay, Arnold, en Ronnie topics samen ever made op dit forum.


case closed

nough said

U mirin ?


U mad ?
 
Back
Naar boven