Fitness Seller

de waarheid over mij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek het maar op als je me niet gelooft, denk nou niet dat je het allemaal beter weet door je hbo bedrijdskunde P jaartje:D:o

Hoody.................................:o

Wat jij zegt klopt van geen meter. Jij verteld nu dat Amerika failliet is. Omdat de overheid niet meer aan haar betaal verplichtingen kan voldoen.
 
Mensen zoals corleone zijn de k*nker van de maatschappij. Alleen het idee al dat ze geld aftroggelen van mijn vader die s'ochtends zonder te klagen 4 uur opstaat en pas s'avonds laat thuis is. Hopelijk komt er ooit nog een dag dat dit tuig word opgehangen.
 
Hoody je kan niet eens normaal spellen man, idioot.
 
Hoody.................................:o

Wat jij zegt klopt van geen meter. Jij verteld nu dat Amerika failliet is. Omdat de overheid niet meer aan haar betaal verplichtingen kan voldoen.

Amerika is ook zowat failliet:D De overheid leeft van leningen als je het al niet wist:roflol::roflol:
 
Amerika is ook zowat failliet:D De overheid leeft van leningen als je het al niet wist:roflol::roflol:

:roflol:

Je bent net zo een huisvrouw, je denkt zeker ook dat de economische crisis door de banken is veroorzaakt?

Hier een mooi plaatje voor je onwetendheid

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol::roflol::roflol: waar heb ik dat verteld?

Door de rest van je standpunten en je posts hier in dit topic kan ik een beetje inschatten wat je kennis is van de economie en het bedrijfsleven.

Is niet meer dan de gemiddelde huisvrouw die 1x per week de krant leest en alles gelooft wat daar in staat.
 
Zoals Z1000 al aangaf: Rente is een beloning voor het risco wat jij loopt.


En wat is die rente dan?Over welk risico hebben we het dan? Waarom moet je beloond worden daarvoor? Hoe komt het dat dit (volgens jou) niet enkel financieel is? Je kan toch niet denken dat dit "een uitleg" is? Weet jij wel wat rente is? Je hoeft hier geen hele theorie op te zetten, maar na dit

Moet ik serieus rente aan jou gaan uitleggen?

had ik wel iets meer verwacht
 
De crisis is toch ook veroorzaakt door de banken? Of bedoel je door de onwetende mensen? Maar die zijn gehersenspoeld en zagen de bank als hun overheid net als in de jaren dertig. Dus dan is het toch de schuld van de medogenloze banken.
 
Door de rest van je standpunten en je posts hier in dit topic kan ik een beetje inschatten wat je kennis is van de economie en het bedrijfsleven.

Is niet meer dan de gemiddelde huisvrouw die 1x per week de krant leest en alles gelooft wat daar in staat.

Je weet wel dat Amerika al sinds de 19de eeuw in rood staat?:D:o
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
corleone veroorzaakt met zijn 3x 'euh' te veel op een psychologische test voor de crisis
 
Je weet wel dat Amerika al sinds de 19de eeuw in rood staat?:D:o

Kijk nou naar dat plaatje wat ik net post idioot, Japan, Italie zijn veel erger. Iedereen schreeuwt altijd dat de VS het zo slecht doet, makes no sense.

hier nog een keer voor je

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oh laat maar je bedoelt het begin vanaf de zomer 2007 die door de stagnerende huizenmarkt is ontstaand. Maar indirect hebben banken schuld.
 
Oh wacht je weet zeker niet wat GDP is? @Hoody
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven