AndroidHealthClinic

de waarheid over mij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh laat maar je bedoelt het begin vanaf de zomer 2007 die door de stagnerende huizenmarkt is ontstaand. Maar indirect hebben banken schuld.

Heel kort door de bocht om te zeggen dat het de schuld van de banken is.
 
hijack1200173212.gif
 
Bestudeer maar eens de geschiedenis van de Amerikaanse banken en de etniciteit van de eigenaars van de banken en de problemen die dit volk heeft voortgebracht.
 
Heel kort door de bocht om te zeggen dat het de schuld van de banken is.

Ok ruud hier kan ik weinig mee, heb je er ook 1 van rond de 19de eeuw tot hedendaags?
 
Ok ruud hier kan ik weinig mee, heb je er ook 1 van rond de 19de eeuw tot hedendaags?

Heel de wereld leeft van rood staan Hoody.
 
Ok ruud hier kan ik weinig mee, heb je er ook 1 van rond de 19de eeuw tot hedendaags?

Waarom kan je hier weinig mee? Dat plaatje laat precies ziet hoeveel % de staatsschuld is in percentage van het BNP.

Jij schreeuwt hier het hele topic dat de VS er zo slecht bij staat en dat ze bijna failliet zijn (net zoals ik dat regelmatig hoor van onwetende mensen die af en toe de krant lezen). Terwijl ik met dat plaatje laat zien dat bijna alle grote economieën op hetzelfde punt staan en Japan zelfs nog een x aantal % van het BNP hoger staat.

Zal je nog is quoten:

Amerika is ook zowat failliet:D De overheid leeft van leningen als je het al niet wist:roflol::roflol:

Ik zal je is een geheimpje verklappen, alle landen staan in het rood. (Aantal uitgezonderd)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Watskeburt met dit topic? :o
 
Waarom kan je hier weinig mee? Dat plaatje laat precies ziet hoeveel % de staatsschuld is in percentage van het BNP.

Jij schreeuwt hier het hele topic dat de VS er zo slecht bij staat en dat ze bijna failliet zijn (net zoals ik dat regelmatig hoor van onwetende mensen die af en toe de krant lezen). Terwijl ik met dat plaatje laat zien dat bijna alle grote economieën op hetzelfde punt staan en Japan zelfs nog een x aantal % van het BNP hoger staat.

Zal je nog is quoten:



Ik zal je is een geheimpje verklappen, alle landen staan in het rood. (Aantal uitgezonderd)
Ik zie je liever trollen dan serieus posten jij haalt gelijk de lol uit 't topic....
 
Waarom kan je hier weinig mee? Dat plaatje laat precies ziet hoeveel % de staatsschuld is in percentage van het BNP.

Jij schreeuwt hier het hele topic dat de VS er zo slecht bij staat en dat ze bijna failliet zijn (net zoals ik dat regelmatig hoor van onwetende mensen die af en toe de krant lezen). Terwijl ik met dat plaatje laat zien dat bijna alle grote economieën op hetzelfde punt staan en Japan zelfs nog een x aantal % van het BNP hoger staat.

Zal je nog is quoten:



Ik zal je is een geheimpje verklappen, alle landen leven van leningen (op een aantal uitgezonderd)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En waar komt al het geld vandaan voor die leningen? Met name banken en dan maakt banken machtig, dat was meer mijn punt.
 
Ik denk dat we Hoody eerst moeten uitleggen dat de 19e eeuw van 1801 tot 1900 gaat, in plaats van 1901 tot 2000.
 
Ik vind het niet zo erg. Eindelijk krijgt dit thread een beetje inhoud.. :trollface:
 
Zie dit topic nu pas, geen idee waarom kloontje met onzin verhaal nog niet banned was maar bij deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven