MuscleMeat

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen?

Bezoekers in dit topic

Ik vind het een uitdaging om te zien waar me lichaam toe in staat is zonder hulpmiddelen.

Daarnaast vind ik het gewoon dom om te kuren als je niet het podium op wil.
 
Ik vind het een uitdaging om te zien waar me lichaam toe in staat is zonder hulpmiddelen.

Daarnaast vind ik het gewoon dom om te kuren als je niet het podium op wil.


Ik ben wel nieuwsgierig btw hoe jij er nu bijstaat, heb je ergens pics?
 
Ik ben wel nieuwsgierig btw hoe jij er nu bijstaat, heb je ergens pics?

Nope, geen recente pics. Pics die ik heb zijn nog van vorig jaar. Nog voor mijn blessures. Mijn huidige fysiek is eerlijk gezegd zelfs slechter als een jaar geleden. Ik train heel zelden en eet niet goed. Ben zelfs nog niet eens herstelt, maar ik kan het niet langer meer aanzien, vandaar dat ik nu een homegym aan het samenstellen ben en de draad weer wil oppakken.

Ik ga het wel rustiger aan doen dan een jaar geleden, dus eerlijk gezegd zal het de komende jaar niet veel boeiends worden. Ik ben allang blij als ik weer normaal kan trainen.
 
Ik rook en drink niet dus ook geen AAS, want het is allemaal slecht voor je. Niemand kan mij wijsmaken van wel.

En het maximale uit je lichaam halen zonder die troep is een bijzonder en heel mooi streven.
 
De verhoogde kans op blessures + mijn trots -en eergevoel
 
Vermakelijk sommmige argumenten van de non-juicers.
 
als ik 21 was zat ik allang aan de juice mang
 
meeste argumenten zijn ook gewoon onzin tbh, als je een beetje serieus bent, en dat ben je wel als je (verantwoord) juiced, dan lich je niet 2-3xper week lam onder de bar en sta je niet te roken, wat in principe veel slechter voor je is dan AAS, beetje hypocriet dus om te zeggen dat het slecht voor je gezondheid is,

Idd, dit. Hier liep ik dus laatst ook flink met m'n kop tegen de lamp aan. Ik dacht ook dat roken en alcohol een stuk minder slecht voor je was dan AAS, maar nadat ik wat grote onderzoeken gelezen had, kwam AAS nog niet eens in de buurt van het vergif wat alcohol en rook voor je is.

Omdat 90% van de jongeren regelmatig wel eens wat drinkt of rookt, of beide, is dit inmiddels zo geaccepteerd in de maatschappij met de redenatie van 'hij coma zuipt 2x per maand en leeft nog steeds', dat iedereen maar meteen maar in de ontkenningsfase schiet. En als het aankomt op dingen waar ze geen zak verstand van hebben, als AAS, dan is het ineens dodelijk en krijg je er 398309 ziektes van.

Begrijp me niet verkeerd, ben nu niet een verkoop praatje voor AAS aan het houden, maar zoals IWJ als zegt is het best wel hypocriet van alle mensen die hier het hardst roepen hoe ongezond en onverantwoord het wel niet voor je is (mensen die niet aan alcohol en roken doen daar gelaten). Daarnaast denk ik dat met de juiste dieet en discipline in sport en het minimaal tot geen gebruik maken van alcohol/nicotine, je stukken gezonder uit de test laat komen zelfs met AAS, ten opzichte van de gemiddelde Nederlander die rookt, drinkt, niet aan sport doet en zichzelf vol stopt met verzadigde vetten en die zich gezond beschouwt zodra hij of zij een wit broodje met hagelslag naar binnen duwt.
 
Laatst bewerkt:
te jong
te weinig ervaring
kan nog veel meer naturel bereiken
te veel bijwerkingen
 
Vermakelijk sommmige argumenten van de non-juicers.

Want? Ik persoonlijk heb meer respect voor iemand die naturel is dan iemand die kuurt,. Een kuur is geen wondermiddel, maar het geeft je wel wat peper in je reet.

Ik persoonlijk wil het podium niet op en vind het daarom onnodig om te gaan kuren. Ik zie het juist als een uitdaging om mijn grens zonder hulpmiddelen op te zoeken en daar over heen te gaan. Mocht mijn lichaam in de 40e jaren afzwakken en ik het naturel niet meer kan behouden dan zou ik een kuur overwegen. Maar nu? Never! Zie er de voordelen niet van in, behalve wat extra spiermassa. Ik vind het juist zwak als iemand die net traint zo ongeduldig is dat hij meteen naar de spuit grijpt, tenzij je zoals ik zei podium ambities hebt.
 
De vooroordelen van het 'publiek' betreffende AAS zijn naar mijn mening gestoeld op onwetendheid, broodje aap verhalen en verkeerde media aandacht.
 
De vooroordelen van het 'publiek' betreffende AAS zijn naar mijn mening gestoeld op onwetendheid, broodje aap verhalen en verkeerde media aandacht.

dat is over het algemeen altijd zo met vooroordelen he
 
Want? Ik persoonlijk heb meer respect voor iemand die naturel is dan iemand die kuurt,. Een kuur is geen wondermiddel, maar het geeft je wel wat peper in je reet.

Ik persoonlijk wil het podium niet op en vind het daarom onnodig om te gaan kuren. Ik zie het juist als een uitdaging om mijn grens zonder hulpmiddelen op te zoeken en daar over heen te gaan. Mocht mijn lichaam in de 40e jaren afzwakken en ik het naturel niet meer kan behouden dan zou ik een kuur overwegen. Maar nu? Never! Zie er de voordelen niet van in, behalve wat extra spiermassa. Ik vind het juist zwak als iemand die net traint zo ongeduldig is dat hij meteen naar de spuit grijpt, tenzij je zoals ik zei podium ambities hebt.

Ik doelde daarmee niet op jouw reactie, jij kan je mening nog onderbouwen.
Die van ummelke bijvoorbeeld.
 
marcel, gewoon puur uit nieuwsgierigheid, wat heb jij dan ondervonden als meervoudig kuurder?
 
Ondervonden in welk opzicht?

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 00:49 ----------



Np.:)
wat heb je mentaal gemerkt aan je kuur? voel je alsof je valsspeelt of drang om weer te kuren omdat je bang bent om het niet vast te houden.
of bijwerkingen? (maar volgesmij worden die flink overdreven altijd)
 
wat heb je mentaal gemerkt aan je kuur? voel je alsof je valsspeelt of drang om weer te kuren omdat je bang bent om het niet vast te houden.
of bijwerkingen? (maar volgesmij worden die flink overdreven altijd)

Het voelt niet als valsspelen in mijn beleving.
Even kort, ik moet net zo hard en dedicated trainen en eten als een natty alleen gain ik meer in kortere tijd.(Relatief.)
Wat sides betreft, de een is er gevoeliger voor dan de ander, ik heb het geluk dat ik geen last heb van acne, gyno, haaruitval of andere narigheid, om niet te spreken van de mentale effecten van bepaalde roids.
Ook daar heb ik gelukkig weinig last van maar naar mijn mening heeft dat er ook mee te maken hoe evenwichtig je psychisch als persoon bent.
Ik zal niet ontkennen dat ik het on zijn een lekker gevoel vind btw.:o
 
Wat houd dat gevoel in? geiler door meer test? of hoe moet je dat zien, mannelijker?
 
Back
Naar boven