Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

met jet, moet je dan schieten waar dat kleine puntje zit? ik krijg maar geen jet uit de lucht in een burst alleen maar door iedere keer een beetje raak te schiete en dan uiteindelijk destabled en beetje geluk dood. ka nniet richte :/
 
Zit zo'n ronde ding die de hele tijd heen en weer vliegt op het schermpje, daarmee richt je met de cannon. Crosshairs is voor rocket pods.
 
Ik gebruik eigenlijk alleen crosshair, bij rocketpods heb je zo'n klein verticaal streepje al gebruik ik daar ook enkel de crosshair eigenlijk.
 
wtb chopper gunner/pilot
 
Stingers zijn nu veel beter/sneller?

Ik haal nu steeds heli's neer met stingers doordat ik snel weer een 2e lock krijg nadat ze m'n eerste schot met flares ontweken hebben maar nog in range zijn. Voorheen duurde het zo lang om weer een lock te krijgen dat ze weer flares klaar hadden staan voor ik weer kon schieten.

Klopt, vind alleen de range klote, veel te kort.
 
Bijna alles unlocked op de G3a3, redelijk wapen voor far - medium, close combat zuigt hij maar :p
Als ik daar alles op vrij heb, heb ik alles unlocked op de guns van:
assault - engineer- support en pdw's.
Juist snipers en shotguns te gaan lol.

De sks met flash erop is echt een beest wat een leuk recon wapen.
Gebruik zelfs geen scoop, schiet alles aan flarde.
 
Draait bf3 bij jullie op windows 7 32bit? Bij mij loopt hij na 5minuten elke keer vast en kan ik alleen maar op contrl alt delete drukken...
 
Ik heb ook al vaak zitten switchen tss flares en ECM.
Er zijn dus bugs zoals ik al ondervonden had.
Duurt het maanden voor ze een patch uitbrengen, is het nog niet in orde :rolleyes:

Schande :-/

Dat stukje waar ze rechtstreeks schieten op de heli en er niets gebeurd heb ik al vaak genoeg gehad met het schieten vanuit de tank op een heli.
 
http://www.youtube.com/watch?v=jeTFOgEstns&feature=g-all-u&context=G23f0b0fFAAAAAAAACAA

Ik heb ook al vaak zitten switchen tss flares en ECM.
Er zijn dus bugs zoals ik al ondervonden had.
Duurt het maanden voor ze een patch uitbrengen, is het nog niet in orde :rolleyes:

Word er ook gek van, word constant uit de lucht geschoten terwijl ik optijd flares of ecm jammer gebruik, vaak doet die ecm jammer het niet eens, of iig ik zie niet dat ik em gebruik terwijl wel mn controller vibreert. Graphics zijn ook niet helemaal goed nog steeds op sommige maps, waardeloos.

Die RPK met 200 kogels per magazijn is wel beest zeg, word nog steeds regelmatig neergeknald terwijl ik reload terwijl het niet eens nodig is, ff wennen :D
 
Als je ECM gebruikt is het zeer makkelijk , wordt je gelocked (zeker nu) direct je ECM gebruiken en even wegvliegen (en onder de radar duiken als je kan) van je positie. Ookal wordt je geraakt na je ECM is 'opgebruikt' dan nog kan je hem landen en snel repareren. Ik vind na de patch dat ECM veel beter is geworden , het stopt zelfs al inkomende raketten. Hoor je een inkomende raket en je hebt je ECM , indrukken en een scherpe bocht maken. Dit werkt soms zelfs tegen soflam.
 
Als je ECM gebruikt is het zeer makkelijk , wordt je gelocked (zeker nu) direct je ECM gebruiken en even wegvliegen (en onder de radar duiken als je kan) van je positie. Ookal wordt je geraakt na je ECM is 'opgebruikt' dan nog kan je hem landen en snel repareren. Ik vind na de patch dat ECM veel beter is geworden , het stopt zelfs al inkomende raketten. Hoor je een inkomende raket en je hebt je ECM , indrukken en een scherpe bocht maken. Dit werkt soms zelfs tegen soflam.

Niet iedereen vliegt 24/7 in een chopper, hoe werkt het bij jets? Vaak doet die ECM het niet eens, snap er geen drol van, heel die klotepatch zit vol met bugs, echt schandalig gewoon, allemaal weer veel te gehaast, vond het spel voor die patch ook gewoon prima, irriteerde me alleen mateloos aan die MAV's, USAS had ik niet zo'n last van omdat ik daar zelf beest mee was. Daarnaast waren de graphics ook nog eens een stuk beter, kijk hoe mooi die op de PC kan en kijk hoe die er nu op console uit ziet, echt ****ing lelijk gewoon.
 
Ja ik ben een chopper hoer , maar op die manier kan ik het team het best helpen. Beter dat ik in de chopper zit dan één of andere noob die hem meteen crashed.
 
Ik vind dat je als vliegtuig tegen vliegtuig alleen nog angst moet hebben voor de kogels, die heatseakers brake turn je zo weg..
 
Ik heb al gehad dat ik gelocked wordt, geen signaal krijg dat er een missile afkomt en ineens krijg ik een inslag ???

Ik speel ook vaak met ECM en below radar, dat werkt voor mij voorlopig het best. Zoals het filmpje aangaf zijn er toch zaken die niet echt kloppen, dat mogen ze wel eens in orde zetten.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 21:26 ----------

Niet iedereen vliegt 24/7 in een chopper, hoe werkt het bij jets? Vaak doet die ECM het niet eens, snap er geen drol van, heel die klotepatch zit vol met bugs, echt schandalig gewoon, allemaal weer veel te gehaast, vond het spel voor die patch ook gewoon prima, irriteerde me alleen mateloos aan die MAV's, USAS had ik niet zo'n last van omdat ik daar zelf beest mee was. Daarnaast waren de graphics ook nog eens een stuk beter, kijk hoe mooi die op de PC kan en kijk hoe die er nu op console uit ziet, echt ****ing lelijk gewoon.

Volgens mij heb je je instellingen verandert want ik heb helemaal geen graphics problemen op mij ps3. Beeld is echt nog goed.

Er is wel een optie gekomen waar je input lag kan verminderen ten gevolgen van je graphics , bekijk dat anders eens.
 
Damn, net een potje HC TDM gedaan op Kharg, met een m40a5 met iron sight, straight pull bolt en laser, was fun als **** :p zelfs een 230marksman gehaald daarmee :p
 
Ik vind dat je als vliegtuig tegen vliegtuig alleen nog angst moet hebben voor de kogels, die heatseakers brake turn je zo weg..

Mwah, toch niet hoor, word wel regelmatig geraakt, ook omdat die ****ing flares enzo vaak niet werken. Had ineens vlak na de patch dat ik een heatseeker er gewoon uit kon vliegen met afterburn, maar toen lagen alle servers er effe uit en daarna kon het niet meer.

Ik heb al gehad dat ik gelocked wordt, geen signaal krijg dat er een missile afkomt en ineens krijg ik een inslag ???

Ik speel ook vaak met ECM en below radar, dat werkt voor mij voorlopig het best. Zoals het filmpje aangaf zijn er toch zaken die niet echt kloppen, dat mogen ze wel eens in orde zetten.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 21:26 ----------



Volgens mij heb je je instellingen verandert want ik heb helemaal geen graphics problemen op mij ps3. Beeld is echt nog goed.

Er is wel een optie gekomen waar je input lag kan verminderen ten gevolgen van je graphics , bekijk dat anders eens.

Ik heb serieus echt niks veranderd aan mn instellingen, maar zal eens kijken.

---------- Post added 11 April 2012 at 21:19 ----------

Ja ik ben een chopper hoer , maar op die manier kan ik het team het best helpen. Beter dat ik in de chopper zit dan één of andere noob die hem meteen crashed.

Choppers zijn helaas iets schaarser dan een jet qua beschikbaarheid, dus tja dan maar dat.
 
Haha, dan hebben jullie pech op consoles. Op PC kan je heatseekers er heel makkelijk uit vliegen. Hoeft geeneens een bocht er voor te maken. Je hebt zelfs geen afterburner nodig. Gewoon recht vooruit vliegen en die dingen exploderen achter je ergens.
 
Haha, dan hebben jullie pech op consoles. Op PC kan je heatseekers er heel makkelijk uit vliegen. Hoeft geeneens een bocht er voor te maken. Je hebt zelfs geen afterburner nodig. Gewoon recht vooruit vliegen en die dingen exploderen achter je ergens.

Ja dat was eerst dus ook zo, nu ineens niet, snap er geen hol van, had zelfs op gegeven moment mn flares uitgezet en de extinguisher ervoor aangezet omdat ik toch nooit geraakt werd. Nu zijn zelfs flares niet meer genoeg vaak.
 
Mijn flares doen het gewoon nog perfect in de jet hoor, ik word enkel neer gehaald door mini gun als ik neer ga.
 
Back
Naar boven