Fitness Seller

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

:eek:
he wat doe je weer aardig tegen mij
Overal staat achter de training PR vandaar PR PR - ik vond hem wel leuk

Och arm grosje... :aai: hij is wel een beetje grappig hoor ;) Maar of ik er veel aan heb is een 2e haha
 
Vond het nogal rare opmerkingen, ook in diverse andere logjes. Maar goed, als de rest er wel om kan lachen, heb ik niets gezegd ;)

Ja klopt. Dat over die benen vond ik ook vaag en heb eigelijk nooit echt nuttige opmerkingen gezien ;) Gelukkig krijg ik ook genoeg comments waar ik wel wat aan heb :D
 
:(

Oke weet genoeg
 
Laatst bewerkt:
Het valt mij sinds vandaag ineens op dat ik bij m'n borst, buik en bovenbenen mijn aderen kan zien. Niet opliggend maar door m'n huid heen zeg maar. Ik zie die netwerken van aders. Betekent dat dat ik droger word? Of heeft dat met iets anders te maken?
 
Dit bedoel ik. echt ontzettend onduidelijke foto zie ik nu...

ImageUploadedByTapatalk1334238891.371513.jpg
 
Ligt meer aan de doorschijnendheid van je huid en je doorbloeding.

Bij mij zie je die aderen altijd, vooral onderarmen en liezen, maar heeft helaas niets met vasculariteit of gedaald vetpercentage te maken.
Daarvoor moeten ze er toch echt op liggen. :(
 
Ligt meer aan de doorschijnendheid van je huid en je doorbloeding.

Bij mij zie je die aderen altijd, vooral onderarmen en liezen, maar heeft helaas niets met vasculariteit of gedaald vetpercentage te maken.
Daarvoor moeten ze er toch echt op liggen. :(

Noouu wat een domper :p puur toeval dus. Heb dit nl nog nooit eerder gezien en ineens zie ik het overal. Jammerrrrr maar helaas dus haha :D Ik had al mijn vermoeden dat het te maken had met doorbloeding oid
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat ook. Vooral na training dus inderdaad doorbloeding. Maar.. als je een dikke pens (:p) zou hebben gehad zou je t niet gezien hebben..
 
Ik heb dat ook. Vooral na training dus inderdaad doorbloeding. Maar.. als je een dikke pens (:p) zou hebben gehad zou je t niet gezien hebben..

Nee dat is waar. Dus toch enigzins goed nieuws haha ;)
 
Ik kan het niet goed zien op de foto, maar zijn het alleen de blauwe streepjes die je ziet of ook echt verdikkingen?

Ik krijg steeds meer van die aders die er uit springen, helemaal wanneer ik poseer knallen ze uit mijn borst en schouders :)

Helaas komen er ook steeds meer op mijn (voor)hoofd :(
 
Ik kan het niet goed zien op de foto, maar zijn het alleen de blauwe streepjes die je ziet of ook echt verdikkingen?

Ik krijg steeds meer van die aders die er uit springen, helemaal wanneer ik poseer knallen ze uit mijn borst en schouders :)

Helaas komen er ook steeds meer op mijn (voor)hoofd :(

Nou op de foto zie je het amper maar heel mn buik en borst zitten onder en mn bovenbenen een beetje. Sommige springen er uit maar de meeste niet... We zullen zien hoe het verder gaat als ik zo door blijf gaan :D enne op je voorhoofd is minder haha, was me niet opgevallen bij je in ieder geval. Echt cool als je ziet dat het er steeds meer worden en er echt uit knallen tijdens posing. Goed voor je motivatie lijkt me :)
 
Op je benen ook? Daar heb ik er dan weer bijna geen.
Buik begint wel te komen
 
Op je benen ook? Daar heb ik er dan weer bijna geen.
Buik begint wel te komen

Ik hoop alleen niet dat als ik droger sta ik overal van die uitspringende aderen krijg. Een beetje is niet erg maar té vind ik niet mooi bij een vrouw. Ach we zullen zien tegen die tijd :p Hopelijk snel ;)
 
Mooi juist. Wil minstens een dikke op schouders en biceps. :D

Jij bent zondag ook bij het NK he?
 
Mooi juist. Wil minstens een dikke op schouders en biceps. :D

Jij bent zondag ook bij het NK he?

Ja precies op dat soort plekken is wel mooi maar niet overal ;) Ja klopt! Jij ook dus? Leuk :)
 
Back
Naar boven