XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hartafwijking ? :eek:

Ja, mn hart pompt te snel en dat zorgt voor hele rare ECGs. Ik heb een nachtje in het ziekenhuis gelegen, omdat ik al een tijd last had van benauwdheid, tintelingen in mn linkerarm en uitvalsverschijnselen in mn linkerbeen. Ik heb nu betablockers gekregen om mn hart tot rust te brengen en mss moet ik een operatie aan mn kransslagader (rondom het hart) krijgen. Maandag hoor ik meer. Mag vlpg ook niet werken. Ik begin bij mn nieuwe baan dus in de ziektewet.
 
Ik ga zo naar het ziekenhuis; we hebben net contact gehad en ik voel me de hele dag al k*t en de uitslagen deden toch al vermoeden dat er wat mis is, dus ff 2 dagen ter observatie (neem laptop wel mee) en hopen dat de schade enigszins mee valt. Wish me luck. Pffff:(
 
wtf, damn makker. Das ff schrikken hier. Heel veel sterkte en ik ga het beste voor je hopen.
 
wtf, damn makker. Das ff schrikken hier. Heel veel sterkte en ik ga het beste voor je hopen.


Thanks Bart. Ik vind het ook beroerd, maar ik voelde me al een paar x heel rot tijdens het lopen en d8 dit klopt echt niet en dat blijkt nu wel.
 
Ik ga zo naar het ziekenhuis; we hebben net contact gehad en ik voel me de hele dag al k*t en de uitslagen deden toch al vermoeden dat er wat mis is, dus ff 2 dagen ter observatie (neem laptop wel mee) en hopen dat de schade enigszins mee valt. Wish me luck. Pffff:(

Hey doe is normaal. Wel snel melden wat er scheelt bro, of is alles nu al bekend? Is wel ff schrikken hoor. Laat je maar goed nakijken en testen dan.
Good luck
 
Hey doe is normaal. Wel snel melden wat er scheelt bro, of is alles nu al bekend? Is wel ff schrikken hoor. Laat je maar goed nakijken en testen dan.
Good luck

Bedankt maat. Ik moet er om 20.00 zijn en woon praktisch om de hoek van het ziekenhuis hier. Vindt het wel erg jammer dat Pumba niet mee kan.:(
 
Bedankt maat. Ik moet er om 20.00 zijn en woon praktisch om de hoek van het ziekenhuis hier. Vindt het wel erg jammer dat Pumba niet mee kan.:(

Pumba die draag je mee in je soul en dat is met geen scalpelmes uit je lichaam te halen. Maar snap je wel man. Succes
 
Das zeker ff schrikken Dumba, sterkte voor de komende dagen.
 
Hoe gaat het Dumba? Hoop dat je de nachten daar normaal bent doorgekomen en er geen rare dingen zijn gebeurt.
 
Das zeker ff schrikken Dumba, sterkte voor de komende dagen.

Bedankt maat. Was voor mij ook ff schrikken.

Hoe gaat het Dumba? Hoop dat je de nachten daar normaal bent doorgekomen en er geen rare dingen zijn gebeurt.

Bedankt. Ging redelijk; kon bijna niet slapen. Vandaag hoor ik meer. Ikheb gelukkig mn laptop bij me. Ga proberen toch nog wat te loggen.:) Ben op van de zenuwen.
 
Lig je met meerdere personen op een kamer of heb je een eigen kamer ?
Hoop dat je snel uitslag krijgt, dan weet jij ook waar je aan toe bent.
 
Lig je met meerdere personen op een kamer of heb je een eigen kamer ?
Hoop dat je snel uitslag krijgt, dan weet jij ook waar je aan toe bent.

Ik lig met nog iemand op de kamer. Om 16.00 weet ik of het een operatie wordt en dan wil ik graag horen of ik nog mag sporten en natuurlijk met welke intensiteit.:)
 
Prima compound trainingen. Weinig iso en warming up oefeningen. Zeer doel gerelateerd trainen in dit log. Een grote pluim voor jou, Dumba!
 
Beterschap man, je bent altijd erg sportief bezig en dan krijg je dit.
 
Druk schema brah! Elke dag bezig zo te zien :D
 
Oeh damn beterschap brah! lees het nu.
Zat niet op te letten, keek eerst op pagina 180 waarop je link laade xD
 
Oeh damn beterschap brah! lees het nu.
Zat niet op te letten, keek eerst op pagina 180 waarop je link laade xD

Oh, dat geeft niet hoor maat. Misschien lees je binnenkort wel over hospitaalbeddeadlifts en sprintjes over de gangen of sprongen op de buitenplaats. Thanks.:) Verveel me kapot hier. De hele dag liggen....echt niets voor mij. Af en toe een kort stukje lopen.;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven