MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Goed bezig bro!

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 16:52 ----------

Heb je al met Killy getraind?

Thanks brah, en vrijdag :D


Thanks :D

PR op deadlift is altijd goed natuurlijk! :D

Zeker :)

Je zal nooit mooi worden, je deadlift

Jij bent sowieso niet mooi, en jij deadlift ook niet :o

Wat doe jij dan voor je onderrug?

Eumh, ik pak ze altijd wel mee met squats, bor's en lowrows.

:roflol:


Moet je niet eens naar vragen. :o
 
Nu ben ik ook wel benieuwd naar de uitleg van Killy :)
 
Laat die killy toch xD Die leeft lekker in zijn eigen wereldje en denkt dat die groot word door lekker op 8-9% te blijven.

Lekkere PR op deadlift
 
Laat die killy toch xD Die leeft lekker in zijn eigen wereldje en denkt dat die groot word door lekker op 8-9% te blijven.

Lekkere PR op deadlift

% heeft er niet veel mee te maken?
 
Even voedingscchema uitgerekent voor een dag incl avondeten

kom ik op 311 gr eiwit PD :roflol:
 
Oke er zijn studies die aantonen dat je op een bf <12% een betere insuline piek krijgt wat iets anaboler is... Meer niet?

Als je bereid bent vet te gainen haal je alles eruit wat er te halen valt. Als je clean wilt bulken zul je minder massa aanzetten omdat je wss niet het maximale uit je voeding haalt. Dus je gaint wss het meeste als je bereid bent vet te gainen in je bulk:) Zoek is naar Lee priest offseason, die heeft zowat het bulken uitgevonden en die man had een super fysiek:)
 
Als je bereid bent vet te gainen haal je alles eruit wat er te halen valt. Als je clean wilt bulken zul je minder massa aanzetten omdat je wss niet het maximale uit je voeding haalt. Dus je gaint wss het meeste als je bereid bent vet te gainen in je bulk:) Zoek is naar Lee priest offseason, die heeft zowat het bulken uitgevonden en die man had een super fysiek:)

Een hoog vet percentage betekent niet per definitie een goede bulk, een bulk kan naar mijn idee ook zeker wel clean. En zelfs al doe je dat niet kan je ook korte bulk/cut cycles doen wat helemaal niet duid op een hoer leidend % maar wel meer massa.
 
Ik zeg niet dat je een hoog vetpercentage nodig hebt voor de bulk, maar je komt sneller massa aan als je bereid bent om tijdens je bulk in vet te stijgen;)
 
Ik zeg niet dat je een hoog vetpercentage nodig hebt voor de bulk, maar je komt sneller massa aan als je bereid bent om tijdens je bulk in vet te stijgen;)

Ja, maar hangt beetje van je doelen af, ik wil sowieso laag in % yearround bljven staan :)
 
Stefan waarom is je log dicht???
 
Stefan gooi die log van jou is open dan.:)
 
Niemand intresseert zich voor mijn log tegenwoordig :(
 
Haha ben te lui om te loggen, en demian als je naso's fysiek wilt, mag je wel vast wat AAS in slaan:P
 
Back
Naar boven