XXL Nutrition

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Back to bulking, ben bezig met schema. Ga mikken rond 3000 kcal zonder avondeten. Redelijk schoon eten...

Ga volgend schema doen:

Back Squats 5x5
Pull-Ups 5x5
Bench Press 5x5
Barbell curl 3x8
Wrist Work 2x10
Calves 2x15-20

Workout B

Front Squats 5x5
Rows 5x5
Standing Press 5x5
Deadlifts 3x5 (2 warm-up sets and 1 "stabilizer set")
Dips 3x8
Wrist Work 2x10
Calves 2x15-20


edit: ga ook wat goed focussen op techniek, ik weet door killy dat mijn barbell curls bijv echt k*t waren...
 
3000 kcal, is dat bulken :P ?


edit: zonder avondeten zie ik, aight
 
Ziet er goed uit, rondea zonder avondeten he:P

Mijn avondeten zit toch al rond 800 kcal, dus dan zou die op 3800 kcal bulken. is gwn goed toch:)
 
Looks good :D

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 19:44 ----------

En je voedingsschema? ;)
 
Hoe ga je checken dan of je techniek wel goed is dan?
 
Zichzelf meer gaan Mirren natuurlijk in de spiegels.


Interessant maar wel slopend schema, hoeveel x per week A en B?
 
Back to bulking, ben bezig met schema. Ga mikken rond 3000 kcal zonder avondeten. Redelijk schoon eten...

Ga volgend schema doen:

Back Squats 5x5
Pull-Ups 5x5
Bench Press 5x5
Barbell curl 3x8
Wrist Work 2x10
Calves 2x15-20

Workout B

Front Squats 5x5
Rows 5x5
Standing Press 5x5
Deadlifts 3x5 (2 warm-up sets and 1 "stabilizer set")
Dips 3x8
Wrist Work 2x10
Calves 2x15-20


edit: ga ook wat goed focussen op techniek, ik weet door killy dat mijn barbell curls bijv echt k*t waren...

Rare isolatie keuze, slechte carryover naar je mainlifts. Calves zou ik wel erin laten, enige manier om die calves te laten groeien, kzou in workout B wrist work vervangen door wat anders, je voorarmen zijn toch naar de klote na je deadlifts en rows.
 
Rare isolatie keuze, slechte carryover naar je mainlifts. Calves zou ik wel erin laten, enige manier om die calves te laten groeien, kzou in workout B wrist work vervangen door wat anders, je voorarmen zijn toch naar de klote na je deadlifts en rows.

Even tussendoor, heb je wel meegelezen afgelopen tijd?
 

Bij oefeningen kiezen is niets raar, je moet alleen een goede reden hebben om een bepaalde oefening te kiezen. Eerlijk gezegd heb ik niet echt meegelezen, maar ik denk zomaar dat de onderarmen van demian achterlopen.
 
3000 kcal, is dat bulken :P ?


edit: zonder avondeten zie ik, aight

yes ;)

Ziet er goed uit, rondea zonder avondeten he:P

Mijn avondeten zit toch al rond 800 kcal, dus dan zou die op 3800 kcal bulken. is gwn goed toch:)

Ik gok mijn avondeten eerder op zon 500kcal :D

Looks good :D

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 19:44 ----------

En je voedingsschema? ;)

Komt er nog aan boss

Hoe ga je checken dan of je techniek wel goed is dan?

Spiegel kijken, ik dacht altijd dat barbell curll dus echt van onder heelmaal naar boven was... Maar ga nu dus helemaal spanning houding op biceps.

Zichzelf meer gaan Mirren natuurlijk in de spiegels.


Interessant maar wel slopend schema, hoeveel x per week A en B?

Precies :o
Ik train 3x PW fullbody, dus reken maar uit :)

Rare isolatie keuze, slechte carryover naar je mainlifts. Calves zou ik wel erin laten, enige manier om die calves te laten groeien, kzou in workout B wrist work vervangen door wat anders, je voorarmen zijn toch naar de klote na je deadlifts en rows.

De isolatie zit er al (zoals het hoort volgens het reg park/arnold schema), mijn toevoeging zijn de barbell curls en dips... ;)

Even tussendoor, heb je wel meegelezen afgelopen tijd?

Blijkbaar dus niet :D


Reden hierboven dus.

Bij oefeningen kiezen is niets raar, je moet alleen een goede reden hebben om een bepaalde oefening te kiezen. Eerlijk gezegd heb ik niet echt meegelezen, maar ik denk zomaar dat de onderarmen van demian achterlopen.

Alles loopt achter, wil alleen niet onderarmen en calves verwaarlozen. Waarom onderarm niet even snel meepakken? :)
 
Ja, maar als je dat wist had je het nooit verkeerd gedaan.
Waarom zou je de andere fouten dan wel weten? + als je zwaar gaat kan je niet in die spiegel kijken.
 
Ja, maar als je dat wist had je het nooit verkeerd gedaan.
Waarom zou je de andere fouten dan wel weten? + als je zwaar gaat kan je niet in die spiegel kijken.

Wat stel je voor? Stoppen met trainen? ???:mad:
 
Ja, maar als je dat wist had je het nooit verkeerd gedaan.
Waarom zou je de andere fouten dan wel weten? + als je zwaar gaat kan je niet in die spiegel kijken.

hoezo niet dan? ik ben niet ineens blind bij mijn werksetjes
 
als 2m van je af een spiegel recht tegenover je staat en je kijkt gewoon naar voren met je squat, wtf is dan het probleem?
 
als 2m van je af een spiegel recht tegenover je staat en je kijkt gewoon naar voren met je squat, wtf is dan het probleem?

Jij kan aan de voorkant precies zien hoe je houding is (rug, bekken, borst) en hoe diep je gaat en hoe je benen naar voren gaan?
Als je goed squat kijk je toch sowieso naar boven?
 
Back
Naar boven