MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jij kan aan de voorkant precies zien hoe je houding is (rug, bekken, borst) en hoe diep je gaat en hoe je benen naar voren gaan?
Als je goed squat kijk je toch sowieso naar boven?

ik ben nog een beetje aan het spelen met stance en houding (bar placement etc.) maar mijn rug is iig goed aangespannen als ik gewoon naar voren kijk, en je kan wel zien hoe diep je gaat, (zolang je reet onder je knieen uitkomt :p)
 
idd het is goed te zien hoe diep je gaat... en volgens mij moet je juist naar voren kijken, dat is volgens mij de normale houding van je nek.
 
je moet squatten zoals dat het best bij je past, ik kijk vooruit, Eddine kijkt bv naar beneden. Al die verhalen van naar boven kijken is bullshit
 
je moet squatten zoals dat het best bij je past, ik kijk vooruit, Eddine kijkt bv naar beneden. Al die verhalen van naar boven kijken is bullshit

Dont do this bart!!!
 
:sad: sorry bro i had too, now i have to face the wrath of the ''wetenschaps-artikels-homo's-met-k*t-fysieken''












:roflol:

Dus je bent bang voor andere pl-ers/strongman dat ze met artikelen komen?
 
naar boven kijken als je squat is echt ****ing gay, en niet natuurlijk
 
Dus je bent bang voor andere pl-ers/strongman dat ze met artikelen komen?

what-you-did-there-i-see-it.thumbnail.jpg
 
stop homo talk please :trollface:
 
Demian, je logje is zwaar ontspoort man....
 
Demian, je logje is zwaar ontspoort man....

Ja gaat nergens meer over :mad:
Maarja jij komt ook niet vaak langs!

Zercher squats
5x40
5x50
5x60
5x60
5x60

Pullups
5xbw
5x3
5x3
5x3
5x3

Overhead press
5x40
5x40
5x40
5x40
5x40

Deadlift
5x80
5x100
5x120

Barbell curl
8x30
8x30
8x30

Calves
25x60 PR
25x60

Onderarm
1x3 bovenhands
1x3 onderhands
 
KOmt omdat er te veel geouwehoerd werd over niet belangrijke zaken, daar stoor ik me aan. Ik hou niet van te veel gelul maar meer van kei harde bad ass trainingen! Ouwe wijven gelul hoort bij de supermarkten thuis:)

Mooie training kerel, OH press is nice!
 
Nice deadlift ook :D

En waarom zercher squats, zijn die zwaarder dan "normale" squats?
 
KOmt omdat er te veel geouwehoerd werd over niet belangrijke zaken, daar stoor ik me aan. Ik hou niet van te veel gelul maar meer van kei harde bad ass trainingen! Ouwe wijven gelul hoort bij de supermarkten thuis:)

Mooie training kerel, OH press is nice!

Heb 5x42,5 als PR staan... maar heb nog steeds spierpijn in me triceps van vrijdag (door killy:mad:) :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 17:30 ----------

Nice deadlift ook :D

En waarom zercher squats, zijn die zwaarder dan "normale" squats?

Veel zwaarder dat sowieso, maar volgens arnold schema doe je op A back squat en B front squat (meer voorkant he), zercher is mijn vervanging voor front omdat die niet goed lukt/kan.
 
Zercher imo een van de fijnste oefeningen voor quads inderdaad.
 
Back
Naar boven