AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thx, vito en skyblazer.

Nee, niet naast die van de cable station althans niet aan de kant die ik stond.
 
Beter inderdaad, nu gewicht langzaam weer omhoog!

UB2 week 4

db row
4x8x40

benchpress
4x78
6x74
5x74
8x70

chins
10xBW
8xBW
6xBW

seated press
12x44
10x44
10x40

shrugs
2x12x30
12x28

db lying extension
2x15x10

db curl
12x18
12x16

Comment
Moest gapen tijdens benchpress heel vaag. Reversed pyramid training bevalt me wel onderhand.

Ik wissel een tricep oefening elke UB wel af, dips zouden toch niet gaan. UB was helemaal opgepompt en verzuurd dan is dips niet zo fijn.
 
Gapen tijdens bench wtf :roflol:
had je veel carbs net pre wo gehad ofzo

2setjes extensions voor tri's is toch niks brah, maar je had eerder deze week wel dips gehad he
 
Gapen tijdens bench wtf :roflol:
had je veel carbs net pre wo gehad ofzo

2setjes extensions voor tri's is toch niks brah, maar je had eerder deze week wel dips gehad he

:roflol: ja was echt tussen de setjes, misschien heb ik teveel pauze/ontspanning genomen, preworkout is altijd hetzelfde, 100gr havermout met whey en banaan.

Tricep sets lijken weinig, maar door overige oefeningen full rom te doen betrek ik mijn triceps er volledig bij. Eigenlijk vandaag dips, maar had geen zin in alles was verzuurd :o

heb jij trouwens je window veranderd?
 
Lol @ gapen :roflol: Mooie workout, mooie opbouw en oefeningkeuze.

2setjes extensions voor tri's is toch niks brah, maar je had eerder deze week wel dips gehad he

Hoezo, hij heeft toch ook al 7 sets gepressed? Daarbij zitten zn triceps ook niet stil. Hij doet nu UB/LB en pakt triceps vaker dan in een split waarin je misschien meer isolatie zou stoppen. Ik zou zelf alleen wel voor een andere oefening kiezen dan extensions maar dat is a persoonlijk en b doet hij normaal dips.
 
ok nice
Ja beetje, vanochtend niet getraind, moest vannacht beetje doorhalen :D
maar ben een beetje slordig laatste tijd met m'n window omdat ik best veel eet nu
 
Lol @ gapen :roflol: Mooie workout, mooie opbouw en oefeningkeuze.



Hoezo, hij heeft toch ook al 7 sets gepressed? Daarbij zitten zn triceps ook niet stil. Hij doet nu UB/LB en pakt triceps vaker dan in een split waarin je misschien meer isolatie zou stoppen. Ik zou zelf alleen wel voor een andere oefening kiezen dan extensions maar dat is a persoonlijk en b doet hij normaal dips.

Thanks! Heel netjes verwoord McM, klopt helemaal. Ok, wat zou jou voorkeur zijn?

ok nice
Ja beetje, vanochtend niet getraind, moest vannacht beetje doorhalen :D
maar ben een beetje slordig laatste tijd met m'n window omdat ik best veel eet nu

Ja, op trainingsdagen heb ik ook een feeding window van 10u ben ik lekker wat langer anabool!
 
Dips zijn nice, alleen soms is het irritant om met hele moeie schouders te dippen. Anders skullcrushers en ik vind cable overheadextension (wil ik wel eens afwisselen voor pushdown) ook nice om daarna te doen maar dat past beter in mijn push/pull/benen dan in jou ub/lb. Gewoon dippen tussen bankjes is ook nice als je al moe bent.

Maja, is puur voorkeur. Anderen zweren weer bij closegripwerk. Kies vooral iets uit wat je ligt en waar je maximaal op kan knallen zou ik zeggen.
 
LB1 week 5

squat
3x6x80
8x70

rdl
4x8x90

leg press
2x12x260
10x260

lying leg curl
3x12x50

standing calf press
3x8x95

Comment
Squat gewoon geprobeerd, teveel neiging om knieën naar binnen te wijzen en te ver voorover te buigen.
Voeding was brak afgelopen weekend alleen fastfood, ach ja mag wel eens in de jaar. Training viel nog mee.
 
knien na binnen te wijzen met squat? Dan heb je toch echt je voeten verkeerd staan... Voeten op schouderbreedte, onder beide hakken een schijfje van 2.5 kilo leggen, voeten na buiten wijzen en bij het zakken je kont naar achter duwen... Kan toch niet verkeerd gaan zou je denken.

mooie training verder kerel, vooral die lying leg curls zijn sterk, ik krijg bij 40 kg al kramp op dat apparaat
 
Zou je zeggen inderdaad :roflol: is gewoon beperking van mobiliteit en vooral flexibiliteit maar misschien moet ik minder diep gaan.

UB1 week 5

benchpress
4x80
5x78
5x74
8x70

lying t-bar row
8x70 PR
7x70
6x70
8x65

incline dumbbell press
10x28
12x24
10x24

chins
12xBW
10xBW

db side raises
12x14
12x14
12x12

rope pushdown
2x15x15

db curl
2x15x16

db hammer curl
12x18

Comment
Gewicht is al tijdje hetzelfde in de ochtend 77kg en vp ook, krachtprogressie is matig-oké.
 
Wederom een lekkere training,doe jij die lying t-bar rows op een incline bankje?
 
Kijk das nou een mooi apparaat... ik maar aankloten op zo'n smal k*t incline bankje.... I am jelly

PS:komt het apparaat incl tjikkie? :)
 
kun je niet los t-bar row doen bij jou? dat je een barbell in een hoek doet of iets dergelijks.

haha ja soms ligt ze daar op en lig ik nog op haar voor de extra gains ! :o /creepmodeoff
 
Goed bezig bro lekker die pr erbij
 
kun je niet los t-bar row doen bij jou? dat je een barbell in een hoek doet of iets dergelijks.

haha ja soms ligt ze daar op en lig ik nog op haar voor de extra gains ! :o /creepmodeoff

:roflol:

Training ziet er solid uit bro, gratz met je PR
Misschien toch een beetje cardio op rustdagen i.p.v. calorierestrictie
of zit er een refeed aan te komen ? :meal:
 
Goed bezig bro lekker die pr erbij

Thanks!

:roflol:

Training ziet er solid uit bro, gratz met je PR
Misschien toch een beetje cardio op rustdagen i.p.v. calorierestrictie
of zit er een refeed aan te komen ? :meal:

Thanks! Nee, die calorieen kan ik gebruiken. Ben ook aan het recompen (met IF), dus eet 20% boven onderhoud op trainingsdagen en 10-20% onder onderhoud op rustdagen althans dat denk ik mijn onderhoud is beetje globaal en voeding op rustdag varieert. Aangezien ik op hetzelfde gewicht blijf zitten, eet ik dus rond onderhoud.

Ik kan dus 2 dingen doen, meer carbs eten op trainingsdagen of een kleiner tekort op rustdagen. Dus 200-300kcal meer, alleen nog meer carbs breng ik praktisch niet op dan maar wat noten toevoegen en kans op vetgain voor lief nemen.

Voor mij is trouwens elke trainingsdag een refeed, +/- 500gr carbs :roflol:

Ik kijk het dus nog even aan.
 
Nice gym als ze die machine hebben!

Hoe gaat de cut mbt. vetpercentage en spier/krachtbehoud?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven