AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Ga jij is afvallen op chocomelk dan...

Je ging toch bulken:D?

Ik gain juist super goed op veel vet, misschien ook is een paar weken proberen?
150 gram vet per dag ofzo. Zijn makkelijke kcal en meestal nog is lekker ook. Wel zoveel mogelijk onverzadigde proberen natuurlijk:)
 
Wat eet je dan voor die vetten? Olijfolie zijn de makkelijkste calorieen imo, 200 calorieen werk je in 2 seconden weg :D
 
Wat eet je dan voor die vetten? Olijfolie zijn de makkelijkste calorieen imo, 200 calorieen werk je in 2 seconden weg :D

Pindakaas, ongezouten noten, vlees bakken in olie.

Easy:P Ik smeer 100 gram pindakaas op 3 brood. Is zon 800-900 kcal in kwartiertje:D Als je net thuis kom uit school ofzo pak ik dat gewoon. Lekker filmpje van zyzz aan ofzo en happen maar xD
 
Het probleem is alleen dat het niet bij 1 filmpje blijft ;)
 
Hoe eten jullie olijfolie dan? Moet meer gezonde vetten binnenkrijgen
 
Gewoon opdrinken. Zal nooit lekker worden maar het went erg snel. Ik gebruik zelf van die sterke drank glaasjes, en volgens mij is 1ml 1gr en dan ongeveer 25-50 gram nemen. Schijnt nog gezond te zijn ook :)
 
Dat van macro's is echt BS.
Dat kan je aan iedere atleet vragen die wat bereikt heb, maar zelfs ik merk verschil.

Ik heb heel lang op 5000-5200kcal (zelfs tijden op 6000) gezeten en maakte geen progressie, nu heeft ibo mijn voeding gedaan en zit ik op 4600-4800kcal en ga als een raket.

Kwaliteit voeding is echt het verschil tussen slechte en super prestaties.
Complexe carbs, goede eiwitten, goede vetten, goede vits en andere mineralen.

Je voeding is echt niet IIFM, dat is gewoon een goedmaak theorie voor een slechte motivatie.
 
Dat van macro's is echt BS.
Dat kan je aan iedere atleet vragen die wat bereikt heb, maar zelfs ik merk verschil.

Ik heb heel lang op 5000-5200kcal (zelfs tijden op 6000) gezeten en maakte geen progressie, nu heeft ibo mijn voeding gedaan en zit ik op 4600-4800kcal en ga als een raket.

Kwaliteit voeding is echt het verschil tussen slechte en super prestaties.
Complexe carbs, goede eiwitten, goede vetten, goede vits en andere mineralen.

Je voeding is echt niet IIFM, dat is gewoon een goedmaak theorie voor een slechte motivatie.

oke hoe verklaar je dan bijvoorbeeld rob s die had een schema met broodjes met chocopasta of stroop ofzo? hoe verklaar je g-men die eet ook niet clean en heeft basenfysiek? ga zo maar door. hoe verklaar je markrot die een hele nette cut heeft gedaan terwijl die ook gwn junkt?
 
oke hoe verklaar je dan bijvoorbeeld rob s die had een schema met broodjes met chocopasta of stroop ofzo? hoe verklaar je g-men die eet ook niet clean en heeft basenfysiek? ga zo maar door. hoe verklaar je markrot die een hele nette cut heeft gedaan terwijl die ook gwn junkt?

Junk is sowieso altijd een onderdeel van je voeding in mijn optiek.
Goed getimede junk kan je metabolisme echt een schop onder zijn reet.

Plus er zullen tuurlijk wel uitzonderingen zijn, maar vergeet niet dat die gasten er echt keihard voor knokken.
Je zegt dat ze 'gewoon' zo eten, die gasten kennen hun lichaam door en door en weten wat voor hun werkt.

Maar ik ben toch echt van mening dat kwaliteit voedsel een grote plus heeft op 'simpel' voedsel.
 
oke hoe verklaar je dan bijvoorbeeld rob s die had een schema met broodjes met chocopasta of stroop ofzo? hoe verklaar je g-men die eet ook niet clean en heeft basenfysiek? ga zo maar door. hoe verklaar je markrot die een hele nette cut heeft gedaan terwijl die ook gwn junkt?

Precies, wilde markrot ook als voorbeeld nemen, bazenfysiek en kijk zijn eetschema's.

En je gaat als een raket zeg je, vertel.
 
Dat van macro's is echt BS.
Dat kan je aan iedere atleet vragen die wat bereikt heb, maar zelfs ik merk verschil.

Ik heb heel lang op 5000-5200kcal (zelfs tijden op 6000) gezeten en maakte geen progressie, nu heeft ibo mijn voeding gedaan en zit ik op 4600-4800kcal en ga als een raket.

Kwaliteit voeding is echt het verschil tussen slechte en super prestaties.
Complexe carbs, goede eiwitten, goede vetten, goede vits en andere mineralen.

Je voeding is echt niet IIFM, dat is gewoon een goedmaak theorie voor een slechte motivatie.


Hoe ziet jou voedingsschemaer nu uit dan :eyebrow:
 
ik val nu ook vet af en drink 1-1,5 liter chocomel en 3-4 liter melk per dag + 12 boterhammen met pindakaas/kipfilet
stukken kaas tussendoor
kwark voor ik ga slapen en brinta als ontbijt
val ook nog steeds vet af haha
(komt ook door smolov)
 
oke hoe verklaar je dan bijvoorbeeld rob s die had een schema met broodjes met chocopasta of stroop ofzo? hoe verklaar je g-men die eet ook niet clean en heeft basenfysiek? ga zo maar door. hoe verklaar je markrot die een hele nette cut heeft gedaan terwijl die ook gwn junkt?

Dat heet talent:) Kun je nagaan als deze gasten een serieus schema zouden volgen
 
Dat heet talent:) Kun je nagaan als deze gasten een serieus schema zouden volgen

moah kom zelf ook gewoon goed spier aan en eet ook niet clean en zo eeen talent heb ik niet maar ben gewoon ecto. kijk in een wedstrijd prep is t wat anders
 
Dan ben jij ook bevoorrecht:D
 
Ik heb dat ook, kan me nooit aan me schema houden, koekjes frikandelbroodjes, macdonalds en nog meer shit en af en toe bier. Ik ga nog steeds lekker:P
 
Misschien moet ik me eens wat minder aan mijn schema houden en meer fastfood met verzadigd vet eten. Had gister 4000 kcal gegeten, 4L water gedronken dan val ik 0.5kg af. DAFUQ
 
Ik heb dat ook, kan me nooit aan me schema houden, koekjes frikandelbroodjes, macdonalds en nog meer shit en af en toe bier. Ik ga nog steeds lekker:P


Frikandelbroodjes :eyebrow:
 
Dat dere spam
 
Back
Naar boven