MuscleMeat

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dom van me, was helemaal vergeten dat je aan het clean bulken was met IF.
Op hoeveel cals zit je dan op trainingsdagen, want ik zit met een verhouding K/E/V
op 335/280/145 en dan kom ik rond de 4000 cal. uit op high dagen.
 
Nice gym als ze die machine hebben!

Hoe gaat de cut mbt. vetpercentage en spier/krachtbehoud?

Zeker, alleen jammer dat ze niet fatsoenlijke ruimte hebben om los te doen.

Cut ben ik maand geleden gestopt ben nu dus aan het recomp bulken. Denk dat ik begin juni weer ga cutten (recomp) aangezien ik dan tentamens heb en drie keer in de week trainen beter uit komt (ipv 4).

Dom van me, was helemaal vergeten dat je aan het clean bulken was met IF.
Op hoeveel cals zit je dan op trainingsdagen, want ik zit met een verhouding K/E/V
op 335/280/145 en dan kom ik rond de 4000 cal. uit op high dagen.

Is ook niet echt clean bulken, eet niet elke dag boven onderhoud. Op rustdagen eet ik eronder, haast geen vetgains maar gewicht stijgt nauwelijks of weinig.

Ik heb geen verhouding, maar hanteer dit:

- 2,5-3gr eiwitten per kg lichaamsgewicht
- vetten rond de 50gr
- de rest van me kcal bestaan uit carbs, dus ja 450-500gr ofzo.

Mijn onderhoud is volgens formules 2700-2800kcal.
 
Zeker, alleen jammer dat ze niet fatsoenlijke ruimte hebben om los te doen.

Cut ben ik maand geleden gestopt ben nu dus aan het recomp bulken. Denk dat ik begin juni weer ga cutten (recomp) aangezien ik dan tentamens heb en drie keer in de week trainen beter uit komt (ipv 4).



Is ook niet echt clean bulken, eet niet elke dag boven onderhoud. Op rustdagen eet ik eronder, haast geen vetgains maar gewicht stijgt nauwelijks of weinig.

Ik heb geen verhouding, maar hanteer dit:

- 2,5-3gr eiwitten per kg lichaamsgewicht
- vetten rond de 50gr
- de rest van me kcal bestaan uit carbs, dus ja 450-500gr ofzo.

Mijn onderhoud is volgens formules 2700-2800kcal.


Wow, oké. Nu weet ik of je vroeg of ik geen post-workoutshake kon gebruiken.
Ik speel niet zoals jij 450-500 gram carbs naar binnen, damn. :o
 
Wow, oké. Nu weet ik of je vroeg of ik geen post-workoutshake kon gebruiken.
Ik speel niet zoals jij 450-500 gram carbs naar binnen, damn. :o

Hehe ja ik ga nu ook geen postworkoutshake gebruiken. Bespaart me 30 euro in de maand. Eet thuis wel een banaan extra en doe wel wat dextrose door me havermout shake.

Maar ja hoeveelheid carbs is relatief wel veel inderdaad, ruft ook de hele dag door niet fijn :o
 
3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht is echt fokking veel man, ga je niet dood van een kwarkvergiftiging ofzo?
 
3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht is echt fokking veel man, ga je niet dood van een kwarkvergiftiging ofzo?

Hoe kom je anders aan je kcals? Ik bulk bijvoorbeeld met 5-6000 kcals, als ik dan ongeveer 40-40-20 aanhou dan kom ik ook makkelijk over de 3gr per kg...
 
Valt inderdaad wel mee het aantal eiwitten. Ik eet zelfs veel minder eiwitten tijdens afgelopen cleanbulk. Toen zat ik makkelijk rond de 300gr.

LB2 week 5

deadlift
2x6x130
2x8x130 (straps, speedreps)

leg press
3x12x280
12x240

leg extension
12x35 (single leg)
12x40 (single leg)
12x40

lying leg curl
3x12x50

seated calf press
3x12x140

Comment
Geen squat, dodelijke pomp in onderrug en had een 20kg schijf laten vallen op mijn voeten had geen schoenen aan lol.
 
Laatst bewerkt:
nice deads gozer!
 
Nette training brah! Lekkere speedreps op dl
 
Thanks mensen, deadlift ben ik het zat geworden om grip te verbeteren ga gewoon verder met straps als tegenzit.

@Killy, snap er nog geen drol van :roflol:
 
Oh shit....
Jij bent gns niet :roflol:
 
Oh shit....
Jij bent gns niet :roflol:

seems legit

:roflol: nice

wel goede deads, hoge reps doe je bra

Thanks bro. Ik heb veel zitten hangen rond de 120kg vanwege cut ook, omdat ik pronated grip wou hanteren. Nu, ga ik gewoon met straps verder. Wil naar die 200kg, heb al een tijd geleden 1x170kg getrokken (beltless, straps).

-----

Iets anders morgen ga ik een weekend naar Frankrijk ben dinsdag terug hoogstwaarschijnlijk. Ik probeer vandaag en morgen wat meer boven onderhoud te eten, vooral aangevuld uit vetten makkelijke calorieën. Aangezien ik voor drie dagen weinig ga eten, neem geen whey oid mee eet gewoon met familie van vriend mee dus wordt gewoon net als een doorsnee mens eten, betekent dus dat ik overschot wel deze dagen wegbrand en hoop verder dat ik niet teveel krachtverlies heb volgende week, niet fijn tijdens dit schema.

Kijken of ik het voeding aspect van bb, mentaal los kan laten. :)
 
UB2 week 5

db row
6x44
2x8x40

benchpress
3x80
5x78
2x8x74

chins
12xBW
9xBW

seated press
12x44
10x44
12x40

db bent over lateral raise
3x12x12

rope pushdown
15x15
12x20

db curl
15x18
12x18

Comment
Bench kon eerste set beter. Tussen setjes door wat gedeadlift.
 
Lekkere train bro! hardcore deadliften tussen sets door :D
 
Ik denk niet dat 20/-20 heel erg veel gaat doen, ik zou persoonlijk 500 boven onderhoud gaan zitten op trainingsdagen en 250 er onder op rustdagen.
 
Lekkere train bro! hardcore deadliften tussen sets door :D

Haha moest iemand techniek uitleggen.

Ik denk niet dat 20/-20 heel erg veel gaat doen, ik zou persoonlijk 500 boven onderhoud gaan zitten op trainingsdagen en 250 er onder op rustdagen.

Ben ik mee eens. Krachtprogressie gaat dan ook te traag. Ik probeer 20/-10 aan te houden.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven