XXL Nutrition

Sticky Het Honden Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

InSiDeOuT

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 sep 2005
Berichten
1.698
Waardering
114
Lengte
1m94
Die is er nog niet, dus ik trap alvast af met mijn Zuid-Afrikaanse boerboel van 12 weken aka Themba:

zyfm8.jpg
 
Honden zijn baas
 
Die boerboel is een prachtige hond, meer foto's?
 
Wat een mooie hond inderdaad! Mijn ouders willen volgend jaar een Bull mastiff halen, voorheen hebben we 14 jaar een bull terrier gehad. Krijgen af en toe een bull mastiff pup om op te passen. Stuk gehoorzamer dan een bull terrier, leuke honden :)
 
Honden zijn geweldige beesten. Heb zelf een kleine boomer, zo'n haarbal met van die kraaloogjes.

De band die je met zo'n beestje krijgt is echt insane. Dat had ik nooit verwacht.
 
Bij deze een foto van mijn grote vriend. Net zo lui als zijn baas
Hij is helaas pas in geslapen.
Het kost mij wekelijkse nog een traantje.

Mis hem elke dag. Zijn blijheid, het spelen, het bedelen:D

wbubn6.jpg
 
:( komt er een andere?
 
:( komt er een andere?

Hmm voorlopig niet.
Ik vind dat je een hond goed moet opvoeden.
Een rottweiler is echt een geweldig hond met een geweldig karakter. Echt een familie hond. Maar je moet een rottweiler wel serieus 2 jaar goed opvoeden.

Anders krijg je zo'n vals beest. Dat beeld hebben jammer genoeg bijna alle mensen van een rottweiler.

Ik heb die tijd helaas er niet voor.
 
wij hebben een langharige dwergtekkel, beest is echt lui, een oplichter en een vreetzak.
 
Wij hadden vroeger een cocker spaniel, zon type

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar dan groter.. pittig beestje echte jachthond was niet moe te krijgen heb wel eens staan kijken als klein jochie hoe hij samen met de hond van de achterburen een konijn aan het vangen was.. die samenwerking schitterend.

Zodra ik de kans krijg koop ik een hond, weet niet welk ras. Geweldige beesten inderdaad
 

nou onze hond slaapt al sinds dat ie klein was bij m'n ouders tussen hun voeten ofzo. Vroeger kon ze gewoon op het bed springen, maar ze is nu al 14 ofzo dus alles gaat wat moeilijker, wordt een beetje doof en blind etc.

Maar ze komt altijd mijn kamer in, dan gaat ze piepen(ofzoiets) en dan sta ik op, loopt ze naar m'n ouders hun bed en geeft ze een soort van aan dat ik haar erop moet tillen. Maar soms hoor ik dr ineens erop springen terwijl ik haar de vorige dag erop tilde, en dat gebeurt best vaak.

Maar laatst kwam ze echt half 5 snachts bij mijn nest zeiken en moest ik dr op dat bed tillen...:o

leuk hondje verder wel hoor
 
Hoor ik vaker :D Maar dat lijkt zo door d'r tekening ;)

Edit: Ook altijd lachen als je kleine kinderen hoort zeggen "een wolf!". Een keer hoorde ik zelfs "Mama, kijk! Een Weerwolf!" :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven