XXL Nutrition

Forumgame: Weerwolf

Bezoekers in dit topic

Slimme tactiek, als er s'nachts wel iemand dood gaat zouden we jou kunnen uitsluiten omdat je geen PM gestuurd kan hebben.
Ik heb je door manneke! :p

Maw, om zeker te zijn kunnen we best de eerste ronde op Suicide Sid stemmen?

Ik volg je mening en daarom gaat mijn stem uit naar: Suicide Sid

:trollface:
 
Suicide Sid

3567kl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heren, wegens omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid om dit weekend (in ieder geval tm maandag (problem non-koninginnedaggangers?) het spel te beginnen. De daarop volgende zaterdag ga ik een week weg, dus het is aan jullie of we dinsdag beginnen of pas over 2 weken (waarbij er dan een pauze is van een week).

Sorry, maar gaat helaas niet anders :(
 
Ik doe de aankomende ronde ook niet mee kwark.
Moet een tentamen halen.
 
Heren, wegens omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid om dit weekend (in ieder geval tm maandag (problem non-koninginnedaggangers?) het spel te beginnen. De daarop volgende zaterdag ga ik een week weg, dus het is aan jullie of we dinsdag beginnen of pas over 2 weken (waarbij er dan een pauze is van een week).

Sorry, maar gaat helaas niet anders :(

Jammer, maar helaas... misschien heeft iemand anders zin/tijd om het verhaal te schrijven? En dan misschien maar tot dinsdag, waarna jij het terug overneemt ofzo? Idem met jou week vakantie?
 
Daar zou ik in ieder geval voor open staan. En anders zullen jullie geduld moeten hebben (gewoon iets vaker trainen, merk je er niets van :P)
 
Jammer, maar helaas... misschien heeft iemand anders zin/tijd om het verhaal te schrijven? En dan misschien maar tot dinsdag, waarna jij het terug overneemt ofzo? Idem met jou week vakantie?

Wie sou t moeten overnemen dn?
 
Daar zou ik in ieder geval voor open staan. En anders zullen jullie geduld moeten hebben (gewoon iets vaker trainen, merk je er niets van :P)

Kon ik nu maar trainen (polsblessure) :(
 
wanneer beginnen we?
 
Kon ik nu maar trainen (polsblessure) :(

Ouwe fappert :p

Ik stem dat kwarkvarken dinsdag begint en niet op vakantie gaat :trollface: Niet op vakantie gaat :trollface: :whip:

Hoe ging je tentamen?
 
Ouwe fappert :p

Ik stem dat kwarkvarken dinsdag begint en niet op vakantie gaat :trollface: Niet op vakantie gaat :trollface: :whip:

Hoe ging je tentamen?

had gekund maar nee het is rechts en ben links....
en nee ik deed niet de stranger ofzoiets ;)

train ook nog eens thuis en heb geen leg press dus echt zwaar gaan op de benen zit er ook al niet in.

niet op vakantie gaan
 
Niet op vakantie gaan
 
Hey jongens ik heb een beter idee, we doen gewoon zonder verhaal en alleen dat je op elkaar moet stemmen. Ik trap af.

Suicide Sid
 
Hey jongens ik heb een beter idee, we doen gewoon zonder verhaal en alleen dat je op elkaar moet stemmen. Ik trap af.

Suicide Sid

ok totdat kwakvarken terug is

z1000
 
Back
Naar boven