XXL Nutrition

Flexchallenge 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee is er niet. Je kan toch naar Eindhoven rijden en daar mee doen? Wat is het verschil
Het "naar Einhoven rijden"-gedeelte :p
Ik zoek iets dichter bij huis, liefst in West-Vlaanderen ook wel :p
Zijn er geen alternatieven voor dit in de Benelux?
 
Het "naar Einhoven rijden"-gedeelte :p
Ik zoek iets dichter bij huis, liefst in West-Vlaanderen ook wel :p
Zijn er geen alternatieven voor dit in de Benelux?

Geen geld voor een treinkaartje?:trollface:
 
Geen geld voor een treinkaartje?:trollface:
Heb een auto, geen treinkaartje nodig anyways, maar dat is het niet; ik heb gewoon geen zin om die afstand af te leggen :p
Inb4 luiaard bashing
 
Heb een auto, geen treinkaartje nodig anyways, maar dat is het niet; ik heb gewoon geen zin om die afstand af te leggen :p
Inb4 luiaard bashing

Wel zin om 12 weken op wedstrijddieet te gaan maar geen zin om ff te rijden voor een wedstrijd.. mmkay???
 
Wel zin om 12 weken op wedstrijddieet te gaan maar geen zin om ff te rijden voor een wedstrijd.. mmkay???
Ja voor de wedstrijd wel natuurlijk; maar gewoon om wat info & schema's te krijgen naar daar te rijden is wel wat ver :p
Kan ik ze niet gewoon mailen met stats nu en dan via afstand opvolgen :p
 
Ja voor de wedstrijd wel natuurlijk; maar gewoon om wat info & schema's te krijgen naar daar te rijden is wel wat ver :p
Kan ik ze niet gewoon mailen met stats nu en dan via afstand opvolgen :p

Ohja dit is het topic over de challenge, dacht de wedstrijd zelf:fuu:Dan zou ik er ook geen zin in hebben om elke maand erheen te gaan lol
 
Ohja dit is het topic over de challenge, dacht de wedstrijd zelf:fuu:Dan zou ik er ook geen zin in hebben om elke maand erheen te gaan lol
Daarom, ze kunnen toch ook op basis van stats schema's maken? Als dat nog niet genoeg is kunnen foto's & een goede webcam ook helpen... :)
 
Ja voor de wedstrijd wel natuurlijk; maar gewoon om wat info & schema's te krijgen naar daar te rijden is wel wat ver :p
Kan ik ze niet gewoon mailen met stats nu en dan via afstand opvolgen :p

Ik ga ook maandelijks naar Veldhoven , om deel te nemen aan de flex challenge en ik kom ook uit West-Vlaanderen .

Als je iets wil bereiken moet je er wel wat voor over hebben.
 
Daarom, ze kunnen toch ook op basis van stats schema's maken? Als dat nog niet genoeg is kunnen foto's & een goede webcam ook helpen... :)

Dennis James doet wel aan online begeleiding zei die me op de fibo, ga je toch na hem:p
 
Ik ga ook maandelijks naar Veldhoven , om deel te nemen aan de flex challenge en ik kom ook uit West-Vlaanderen .

Als je iets wil bereiken moet je er wel wat voor over hebben.
Dat is waar, maar ik kan niet gewoon een dag vrijmaken hè; hoger onderwijs is niet licht ofzo :p
Waar ben je vandaan uit West-Vlaanderen & hoe "werkt" de Flexchallenge precies? En zijn er ook kerels met mijn stats aanwezig? :p

---------- Post toegevoegd Mon 30 Apr 2012 om 10:01 ----------

Dennis James doet wel aan online begeleiding zei die me op de fibo, ga je toch na hem:p
Ik zal eens kijken :p Thx voor de tip :p
 
Zal waarschijnlijk stukje meer kosten:D
/care zolang het maar resultaten oplevert :p De wil is er om 6 - 7x per dag te eten & elke dag te koken (doe ik nu al) maar het probleem is exact te weten hoe en wat te eten; welke supps & hoe het beste te trainen. (Compound - isolatie, veel/weinig reps, enz.) Veel dingen kan je hier wel op DBB terugvinden maar die data is zoveel verspreid dat ik m'n weg hier soms niet terugvind :p
 
Ok laat maar; stukje meer dacht ik rond de € 800 voor remote support :p
Dit is de mail die ik kreeg (begrijpelijk wel die prijzen, niet voor niks :p):
I do work with athletes and I do full programs which means we would work together very closely. I would prepare everything for you for the offseason and then all the way up to your show.
My fee for that is $3,500.00 and that would be good for up to a year.
I would send you a few question for you to answer and then whenever you ready I would start mapping out your programs.


DJ

Dennis "the Menace" James
Ben nog maar een student, die shit kan ik niet betalen :p
 
Ok laat maar; stukje meer dacht ik rond de € 800 voor remote support :p
Dit is de mail die ik kreeg (begrijpelijk wel die prijzen, niet voor niks :p):

Ben nog maar een student, die shit kan ik niet betalen :p

Had hem zelf ook al gemailt dus wist de prijs al:p
 
3500 euro is niks jongens, 1 goede deal en je hebt het :p
 
Dan zal Hany Rambod wel het drie dubbele kosten:eek:
 
2700 euro wat een gek
 
Back
Naar boven