MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
1j5fts.png



:D
 
Ik hoop dit vanavond nog een keer te zien

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
.......50 minuten gefiets met voetbal op de tv voor me (dat is lekker luxe) .......

Toch weer last in de nek/traps/midden van mijn bovenrug........

Zeg is die pijn niet de oorzaak van over je stuur hangen op een ontspannen manier. Met je onderarm op het stuur of in de pads?
En dat je dan je bovenlijf laat "hangen" in zijn scharnieren. Schouders en midden boovenzijde rugspier?

Ik had dat altijd na een uurtje op de hometrainer.
 
Zeg is die pijn niet de oorzaak van over je stuur hangen op een ontspannen manier. Met je onderarm op het stuur of in de pads?
En dat je dan je bovenlijf laat "hangen" in zijn scharnieren. Schouders en midden boovenzijde rugspier?

Ik had dat altijd na een uurtje op de hometrainer.

Zou ook kunnen... ik weet het niet
Heb maandagavond wel schouders getraind dus ik dacht 2 dagen later de spierpijn en dan zit er toch al iets niet helemaal lekker daar tussen de schouderbladen ..... en dan heb je weer slechte doorbloeding en last.
Ik weet gewoon niet wat het trickert . mijn werk? trainen? te veel rust? te weinig zon :) ? wist ik het maar.
Als het maar weer weg gaat dan ben ik weer blij.

Gisteren trouwens Whey en Nr 1 bestelt
Dat Nr 1 had een paar trefwoorden waarbij ik dacht dat het misschien wel beter voor de doorbloeding was (en kracht natuurlijk) wie weet dat het helpt

-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren



En ik zal ook wel spierpijn krijgen van het billenknijpen gisteren voor de TV
Was een spannende pot voetbal waar gelukkig Bayern gewonnen heeft. :)
 
1 week niet getraind (wel geklust in huis en tuin) en nek en traps zijn nog steeds stijf.
Waarschijnlijk toch een triggerpoint in de rug die het probleem veroorzaakt.
Vanavond heb ik een sportmassage geregeld waarbij de plek waar de triggerpoint zit ook aangepakt wordt. Zal daarna nog wel een paar dagen pijn geven maar ik hoop wel dat het werkt. Zelf masseren met een tennisbal (tussen muur en rug) ga ik ook maar weer oppakken.
Hou in ieder geval tot Donderdag nog rust om te kijken of het na de massage verbetert

Las zojuist dat minder eten (cutten) en zwaar door trainen ook triggerpoints kan veroorzaken omdat je herstel minder is. Mijn problemen begonnen ook toen ik ging cutten en toch niet minder zwaar trainde. Zou het kunnen dat dit de oorzaak was/is...?
Hoop het niet.... maar belangrijker is het voor mij dat ik er weer vanaf kom en weer een normaal trainingsritme kan oppikken.
 
Denk niet dat dat de oorzaak is.

En hopen dat je zo snel mogelijk weer verder kan !
 
Sportmassage achter de rug (hehe wat een woordspeling)
triggerpoint is aangepakt - pijn viel mee
totale rug is gedaan met nadruk op traps en nek
beide schouderbladen zijn langdurig gedrukt en gekneed om spierverdikkingen beurs te masseren wat weer de doorbloeding en daarmee het herstel op gang brengt.
Hoop dat het werkt.
Ook nog even over training gesproken en de tip gehad om eerst goed op te warmen en zelfs na de zware sets af te sluiten met een lichte set met veel reps (weer voor het doorbloeden van de spieren.
Morgen doe ik waarschijnlijk nog niets, Donderdag wil ik het weer voorzichtig oppakken.
 
Sportmassage achter de rug (hehe wat een woordspeling)
triggerpoint is aangepakt - pijn viel mee
totale rug is gedaan met nadruk op traps en nek
beide schouderbladen zijn langdurig gedrukt en gekneed om spierverdikkingen beurs te masseren wat weer de doorbloeding en daarmee het herstel op gang brengt.
Hoop dat het werkt.
Ook nog even over training gesproken en de tip gehad om eerst goed op te warmen en zelfs na de zware sets af te sluiten met een lichte set met veel reps (weer voor het doorbloeden van de spieren.
Morgen doe ik waarschijnlijk nog niets, Donderdag wil ik het weer voorzichtig oppakken.

Hoop voor je dat dit alles niet voor niets is. Maar we horen het snel van je.
 
Vandaag duidelijk minder last van de irritatie/spierspanning in de traps
Ik voel nog wel wat maar het is minder hinderlijk en vermoeiend
Ik hoop dat het komt door de massage en dat het straks ook zo blijft of zelfs minder zal worden. (maar het zal eerst wel even erger worden van het kneden)
Loop er eigenlijk al best lang mee en ik kan je melden dat je er echt gek van wordt
Je traint niet lekker, slaapt slechter, werken geeft problemen en je ontspant en herstelt ook niet meer.
Kortom het moet maar eens over zijn :(
 
Laatst bewerkt:
Oke vandaag weer voor het eerst sinds 2 weken naar de sportschool geweest.
Rug met lichtere gewichten en minimaal 12 reps getraind

Bor / Latt pully / seated cable row / chins oke die heb ik gewoon met BW gedaan / straight arm pull down........ daarna 3 oefeningen biceps en 15 minuten crosstrainer (goed ivm de beweging van de armen
Nou als dit geen bloed door de spieren perst dan weet ik het niet meer
Ook voor en na de training Nr 1 genomen omdat daar middelen in zitten die het herstel versnelt. ff afwachten wat er nu gaat gebeuren
 
so far so good
rusteloos geslapen vanacht niet de goede slaaphouding kunnen vinden maar gelukkig ook niet de hele nacht wakker gelegen.
spierpijn is aanwezig (moet ook) maar gisteren geen koud gevoel gehad in de traps
Koud gevoel is een indicatie dat er slechte doorbloeding is en daardoor weer minder kans op herstel. Het bloed dat door de spieren vloeit moet immers de voedingsstoffen mee nemen en de afvalstoffen afvoeren. Vanochtend nog wel steeds stijf in de nek en traps maar de pijn is minder.
Morgenavond of dinsdagavond dan maar doorgaan voor de borst en triceps (ff kijken hoe ik morgen avond reageer op de gedaane arbeid
 
Laatst bewerkt:
Hoe is de Nr1 bevallen? Ik heb wel goede trainingen maar of dat nou aan de Nr1 ligt durf ik dan ook weer niet te zeggen.
 
Ben er net mee begonnen vanaf Vrijdagochtend
Gisteren 1 scoop voor en 1 scoop na de training genomen.
Vanochtend weer 1 nuchter genomen.
Tja ik merk er niet veel van maar misschien komt dat nog (al merk ik vaak niets van de supps)
Vandaag wel lekkere spierpijn in de biceps na alle rug en biceps oefeningen.
Ben ook te veel bezig met die traps en nek al merk ik er tijdens de training niets van.
Paar maanden geleden wel Total muscle solution gebruikt (ongeveer het zelfde) en toen trainde ik best lekker... tja je weet niet of het tussen de oren zit of in de spieren in de vorm van supps. Ik ben het nu weer gaan gebruiken omdat het voor een pomp (doorbloeding) en beter herstel zorgt (ook voor mij belangrijk).
Kan er dus nog niet veel over zeggen
 
ben erg tevreden vandaag
Het gevoel in de traps is minder (ieder geval niet erger geworden) dus het trainen met veel reps en daarna op de crosstrainer heeft wel geholpen
Gisteren ook nog ca 8 a 10km gewandeld om lekker met die armen te zwaaien en in de avond de spieren goed warm gemaakt (met hittepitzak)
Ik voel nog steeds stijve spieren maar het is minder... hopen dat het nu weer weg gaat.
Vanavond ga ik dus maar gewoon weer trainen en pak ik de borst en triceps aan.
 
ben erg tevreden vandaag
Het gevoel in de traps is minder (ieder geval niet erger geworden) dus het trainen met veel reps en daarna op de crosstrainer heeft wel geholpen
Gisteren ook nog ca 8 a 10km gewandeld om lekker met die armen te zwaaien en in de avond de spieren goed warm gemaakt (met hittepitzak)
Ik voel nog steeds stijve spieren maar het is minder... hopen dat het nu weer weg gaat.
Vanavond ga ik dus maar gewoon weer trainen en pak ik de borst en triceps aan.

Goed dat de spierpijn en stijfheid afneemt. Doordat je nu zoveel verschillende dingen ervoor doet is het lastig te achterhalen wat nu werkt voor je.
Of je moet het altijd doen. ;)
 
ben erg tevreden vandaag
Het gevoel in de traps is minder (ieder geval niet erger geworden) dus het trainen met veel reps en daarna op de crosstrainer heeft wel geholpen
Gisteren ook nog ca 8 a 10km gewandeld om lekker met die armen te zwaaien en in de avond de spieren goed warm gemaakt (met hittepitzak)
Ik voel nog steeds stijve spieren maar het is minder... hopen dat het nu weer weg gaat.
Vanavond ga ik dus maar gewoon weer trainen en pak ik de borst en triceps aan.


Beter:cool:
Succes vanavond!
 
Goed dat de spierpijn en stijfheid afneemt. Doordat je nu zoveel verschillende dingen ervoor doet is het lastig te achterhalen wat nu werkt voor je.
Of je moet het altijd doen. ;)

had ik nu ook maar coïtus gehad dit weekend dan had ik mijn vrouw kunnen vertellen dat ik dat moest volhouden omdat het misschien hielp tegen stijve nekspieren (helpt tenminste tegen 1 stijve spier) :):D

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 15:31 ----------

Beter:cool:
Succes vanavond!

bedankt
Borst en triceps moet probleemloos te doen zijn vanavond
ga in ieder geval de crosstrainer er in houden voor de beweging
 
had ik nu ook maar coïtus gehad dit weekend dan had ik mijn vrouw kunnen vertellen dat ik dat moest volhouden omdat het misschien hielp tegen stijve nekspieren (helpt tenminste tegen 1 stijve spier).....

Of alleen maar coïtus. Blijft je testosteRON (;)) ook hoog.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven