Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

deze gehaald. Alleen het tussenstuk is gebruikt de rest is nieuw. Van voor tot achter titanium :D. Zal wel een lekker geluidje gaan geven.

2v3obpj.jpg


zum2vo.jpg
 
mooi spul :D waaronder komt die? zx6r cbr600rr? iig iets met een seatpipe :cool:
 
Morgen kan ik als het goed is eindelijk gaan rijden.

Had deze zomer graag een andere fiets gekocht. Ik zie de 954 rr nog steeds als een leuke opvolger. Vind de vormen mooi van die fiets, vooral de achterkant.

Maar ik hou het geld met veel moeite opzak:(. Als de studie fin straks in een lening wordt omgezet, zet ik die liever stil. En dan heb ik helaas geen geld voor een nieuwe motor.
 
Morgen kan ik als het goed is eindelijk gaan rijden.

Had deze zomer graag een andere fiets gekocht. Ik zie de 954 rr nog steeds als een leuke opvolger. Vind de vormen mooi van die fiets, vooral de achterkant.

Maar ik hou het geld met veel moeite opzak:(. Als de studie fin straks in een lening wordt omgezet, zet ik die liever stil. En dan heb ik helaas geen geld voor een nieuwe motor.

zijn mooie fietsen. Heb zelf 2 jaar een 929rr gehad. Veel gezeur mee gehad helaas (dynamo en spanning regelaar 3x naar de klote gehad). Geloof dat die 954 daar geen last van heeft.
 
Iemand toevallig interesse in een R6 uit 2000?

Die van mij gaat de verkoop in, op zoek naar een 2006 model!
 
zijn mooie fietsen. Heb zelf 2 jaar een 929rr gehad. Veel gezeur mee gehad helaas (dynamo en spanning regelaar 3x naar de klote gehad). Geloof dat die 954 daar geen last van heeft.

Damn 3x. Dat is niet weinig. Absurd eigenlijk.
Bij de 954rr waren er ook problemen met de spanningsregelaar las ik. Maar goed dat is wel op te lossen, heb veel verstand van elektronica.

Maar aan de anderen het prijs verschil tussen een 954rr en een 1000rr uit 2004/2005 valt ook wel mee.
Bij de rr modellen zoals jij hebt. Heeft dat model ook bepaalde specifieke problemen?

---------- Post toegevoegd Mon 30 Apr 2012 om 19:25 ----------

Iemand toevallig interesse in een R6 uit 2000?

Die van mij gaat de verkoop in, op zoek naar een 2006 model!

Erg vet man. Serieus jaloers.

De R6 raak je makkelijk kwijt. Ook al staan er veel te koop het is een gewild model.
Welke prijs heb je btw in gedachten?
 
Damn 3x. Dat is niet weinig. Absurd eigenlijk.
Bij de 954rr waren er ook problemen met de spanningsregelaar las ik. Maar goed dat is wel op te lossen, heb veel verstand van elektronica.

Maar aan de anderen het prijs verschil tussen een 954rr en een 1000rr uit 2004/2005 valt ook wel mee.
Bij de rr modellen zoals jij hebt. Heeft dat model ook bepaalde specifieke problemen?

---------- Post toegevoegd Mon 30 Apr 2012 om 19:25 ----------



Erg vet man. Serieus jaloers.

De R6 raak je makkelijk kwijt. Ook al staan er veel te koop het is een gewild model.
Welke prijs heb je btw in gedachten?

Nee, die 600rr is niet kapot te krijgen, 1000rr heeft terugroep actie op de dynamo gehad. Alleen met kennis van elektro kom je er niet, dynamo's gingen kapot door te weinig olie kanalen. Werden dus te warm. Zelfs extra koeling op je sr heeft geen nut.
 
Nee, die 600rr is niet kapot te krijgen, 1000rr heeft terugroep actie op de dynamo gehad. Alleen met kennis van elektro kom je er niet, dynamo's gingen kapot door te weinig olie kanalen. Werden dus te warm. Zelfs extra koeling op je sr heeft geen nut.

Toevallig van de week nog een dynamo vervangen bij een moto guzzi. Was achteraf niet nodig me vader had heel wat draden verkeerd aangesloten.
Hij kreeg al 3 jaar 12v op zijn accu, nu weer netjes 14,1V.

Maar in ieder geval bedankt. Dat punt is niet geheel onbelangrijk.
 
vandaag en gister weer heerlijk gereden met me r6je, wat is het toch mooi weer(a)
2qx3juq.jpg

2qcm0iv.jpg

6fpq4w.jpg
 
Erg vet man. Serieus jaloers.

De R6 raak je makkelijk kwijt. Ook al staan er veel te koop het is een gewild model.
Welke prijs heb je btw in gedachten?

Heb hem voor 3250 erop gezet, ding is kwa onderhoud gewoon perfect ook het blok is nog goed.
Enkel paar kleine minpuntjes, zal je advertentie even in karma sturen.

Eerst had ik veel haast, maar die haast is er nu wel vanaf. Ik zie nu op mp/motorshopper geen enkele R6 staan die ik wil.

Mss dat ik dit jaar wel 2 motoren koop. Had ook nog het idee om een 2de motor te kopen voor de winter/lekker te spelen ermee.
Nu wil vader ook wel graag nog keer motor rijden. Oom heeft nog honda ntv staan. Wie weet na de zomer kopen zoiets.
Gewoon pekelmotor van 500 euro.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Apr 2012 om 20:48 ----------

large.jpg

large.jpg

large.jpg

large.jpg

large.jpg

large.jpg


Tada
 
Heb hem voor 3250 erop gezet, ding is kwa onderhoud gewoon perfect ook het blok is nog goed.
Enkel paar kleine minpuntjes, zal je advertentie even in karma sturen.

Eerst had ik veel haast, maar die haast is er nu wel vanaf. Ik zie nu op mp/motorshopper geen enkele R6 staan die ik wil.

Mss dat ik dit jaar wel 2 motoren koop. Had ook nog het idee om een 2de motor te kopen voor de winter/lekker te spelen ermee.
Nu wil vader ook wel graag nog keer motor rijden. Oom heeft nog honda ntv staan. Wie weet na de zomer kopen zoiets.
Gewoon pekelmotor van 500 euro.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Apr 2012 om 20:48 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[I

Tada

Ik heb je advertentie bekeken. Top!! Zo hoort het. Dit gaat je ook zeker helpen.
Foto's zijn ook top. Voor die prijs moet je hem toch wel binnen 2 maanden kwijtraken.

Je zou voor je R6 nog kunnen kijken in Duitsland.
 
Ik heb je advertentie bekeken. Top!! Zo hoort het. Dit gaat je ook zeker helpen.
Foto's zijn ook top. Voor die prijs moet je hem toch wel binnen 2 maanden kwijtraken.

Je zou voor je R6 nog kunnen kijken in Duitsland.

Ja joh, sommige advertenties zijn echt om te huilen. Denk je kan er maar alles ingooien, weet je het direct en scheelt je wat lompe vragen. Zelfs wil ik ook alles op de detail weten.

Ben benieuwd wanneer ik hem kwijtraak, mocht het langer duren maakt het niet zo uit. Dan ga ik hiermee naar Luxemburg en Duitsland, dan wel even andere uitlaat eronder. Deze maakt teveel lawaai om zulke afstanden te rijden.

Duitsland is wel goeie ja, even wat goeie sites uitzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Zo vanmiddag een heerlijk rondje gebeukt. Voelde weer heerlijk zeg. Schuddend achterkantje bij het uit accelereren uit een bocht. Achterkant die op zij gaat bij het hard aanremmen voor een bocht. Heerlijk.

veel boze blikken van fietsers ontvangen, het was ook wel erg druk. En dan fietsen ze met ze 4e bv naast elkaar. Dan knal ik er extra gas op.:D

Me geluid werd ook 8 kilometer verder op nog gehoord:D
 
Zo vanmiddag een heerlijk rondje gebeukt. Voelde weer heerlijk zeg. Schuddend achterkantje bij het uit accelereren uit een bocht. Achterkant die op zij gaat bij het hard aanremmen voor een bocht. Heerlijk.

veel boze blikken van fietsers ontvangen, het was ook wel erg druk. En dan fietsen ze met ze 4e bv naast elkaar. Dan knal ik er extra gas op.:D

Me geluid werd ook 8 kilometer verder op nog gehoord:D

Word nog wat met Hemelvaartsdag :D
 
hehe kan ook niet wachten tot mijn bike weer in elkaar staat! ben momenteel bezig met me alarm trekt constant me accu leeg en me knipperlichten blijven knipperen gvd

nu heel me alarm er aan het uitslopen heel fijn al die draadjes die ze aan elkaar gepropt hebben :mad:
 
net terug van het rijexamen, en direct geslaagd! gedaan met boze blikken die ik al een jaar krijg wanneer ik andere voorbijsteek met een 'L' op m'n helm :)
 
Word nog wat met Hemelvaartsdag :D[/QUO

Dodenherdenking ook.
Klinkt grof maar het is dan altijd lekker rustig op de weg. tevens ook met alle anderen feestdagen.

Ik ken gasten die gaan tijdens het EK of WK als oranje moet spelen echt hard knallen op de weg:D. Bijna niemand te bekennen.
 
Back
Naar boven